Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Laďák na BMW 1150 GS
TGS1150
#1 
Přidané 19.04.2012 12:55

Příspěvků: 67
Registrace: 03.08.10
Zdarec!

Potřebuju poradit, jaký laďák na BMW 1150 GS včetně kartičky homologace? Jak se musí upravit motorka? Musím tam namontovat nějaký Powercommander, nebo stačí normálně vyměnit výfuk, případně dát KN filtr a je hotovo, řídící jednotka si s tím poradí sama? Díky za názory a postřehy. T.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!thumbs up
 
stepan
#2 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 13:02
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
TGS1150 napsal:
Zdarec!

Potřebuju poradit, jaký laďák na BMW 1150 GS včetně kartičky homologace? Jak se musí upravit motorka? Musím tam namontovat nějaký Powercommander, nebo stačí normálně vyměnit výfuk, případně dát KN filtr a je hotovo, řídící jednotka si s tím poradí sama? Díky za názory a postřehy. T.


Ahoj, u 1150 záleží V PRVÉ ŘADĚ na tom, jestli chceš laďák na katalyzátor nebo na y-svod. Jestli to chceš kvůli zvuku ( katalyzátor ) nebo kvůli výkonu převážně v nižších otáčkách ( y-svod + KN filtr).
 
http://kouzelnyzivot.cz
nForger
#3 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 13:34
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
Ahoj
nejlepsi kombinace Remus Revolution (Y-svod + koncovka) a KN filtr..

Y-svod i koncovka je s homologaci, takze pohoda...
 
mandy8
#4 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 13:36
Avatar člena


Příspěvků: 708
Registrace: 28.10.08
nForger napsal:
Ahoj
nejlepsi kombinace Remus Revolution (Y-svod + koncovka) a KN filtr..

Y-svod i koncovka je s homologaci, takze pohoda...


Tuhle kombinaci můžu potvrdit. Funguje bezvadně, bez žádných dalších úprav. Výkon od spodu znatelný, žádné výkonostní díry. Jinak při koupi výfuku remus, bacha jsou dva druhy a to na Y svod a nebo na katalyzátor.
Upravil mandy8 dne 19.04.2012 13:36
 
www.maliri-nateraci.cz
bystricke
#5 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 14:16
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
kde se dá dobře koupit homologovanej rámus na ýsvodhmm!
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
 
www.begr.cz
rubi
#6 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 14:24

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
Mám KN,Ysvod a Remus Genesis,má to nádhernej zvuk,jede krásně,ale střílí jak sviňa.Jde to nějak poladit,aby to nestřílelo?
Omluva TGS1150 za prznění vlákna,ale není to až tak od věci.
 
milanosor
#7 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 15:17
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
rubigs napsal:
Mám KN,Ysvod a Remus Genesis,má to nádhernej zvuk,jede krásně,ale střílí jak sviňa.Jde to nějak poladit,aby to nestřílelo?
Omluva TGS1150 za prznění vlákna,ale není to až tak od věci.


Covece, neco mas ani jinak. Y svod mas Remus nebo najaky NONAME?Me to stilelo jen s origos koncovkou a Y svodem.Jak se to nahromadilo v koncovce,tak to byly poradny prdy,az jsem se leknulSmile.Kombinace KAT+Origos koncovka nic.Y svod + Remus koncovka strelba jen ojedinela pri ubrani plynu z prudke akcelerace.Spis jen takove odplivnuti. Pokud mas ventily serizene a potenciometr jak ma byt, melo by to byt ok.
Upravil milanosor dne 19.04.2012 15:20
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
rubi
#8 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 15:23

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
Ysvod mam jak píšeš NONAME,potenciometr je na správných hodnotách a ventily jsem dělal asi před 13000 KM.helpless Dělá to když jedu na hodně plynu,pak zavřu a pak stačí trochu škubnout heftem a rána jak z děla.
Upravil rubi dne 19.04.2012 15:27
 
MiDo
#9 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 16:36

Příspěvků: 96
Registrace: 05.08.11
Chlapi nemá na to "odplivnutí" vliv i tohle, nebo ne? viz. níže
MiDo přiložený následující obrázek:


[77.19Kb]
 
servisak
#10 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 16:38
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
rubigs napsal:
Ysvod mam jak píšeš NONAME,potenciometr je na správných hodnotách a ventily jsem dělal asi před 13000 KM.helpless Dělá to když jedu na hodně plynu,pak zavřu a pak stačí trochu škubnout heftem a rána jak z děla.


To mi dělá 12 taky. Když podržím dvojku do maxima a pak zavřu a vrknu tak rána jak z děla a tak cca 30 cm plamen... Jinak 13000 km už docela přejíždíš
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
xavier
#11 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 16:39
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Ventily se delaji co 20 tis. km tak moc neprejizdi Wink

Aktualne 1250 GSA HP
 
servisak
#12 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 16:40
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
xavier napsal:
Ventily se delaji co 20 tis. km tak moc neprejizdi Wink

Opravdu?? Ja je teda kontroluju každejch 10000km
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
rubi
#13 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 17:17

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
Jj,plameny mi z toho taky lítaj. Ventily zkouknu. A co to nastavení,co píše MiDo?
 
xavier
#14 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 19.04.2012 17:17
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
servisak: Tim nic nezkazisSmile ale predepsanych je kazdych 20 tis.
Upravil xavier dne 19.04.2012 17:18
Aktualne 1250 GSA HP
 
milanosor
#15 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 20.04.2012 08:06
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
xavier napsal:
Ventily se delaji co 20 tis. km tak moc neprejizdi Wink


Fakt 20tis? Jam ma taky zafixovano, ze se delaji co 10tis. Proste kazdou vymenu oleje.Ale pravda, ze za posledni 3 kontroly jsem musel serizovat jen minimalne.Podtlaky se mi nehybou skoro vubec.
Upravil milanosor dne 20.04.2012 08:14
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
milanosor
#16 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 20.04.2012 08:09
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
rubigs napsal:
Jj,plameny mi z toho taky lítaj. Ventily zkouknu. A co to nastavení,co píše MiDo?


Ja jsem nic nenastavoval. Jak jsem to slozil od filtru po koncovku, jako komplet, byl klid. Ale toho strileni z prudke akcelerace se asi nevyhnes. A s origos kocovkou to byl hoooodne ostry zvuk.S ladakem je to hluboky prdnuti.Uz presne vim kdy prdne,takze kdyz mavaji nejake deti,tak jim aspon muzu udelat radostGrin Pokud nemas strelbu po kazdym ubrani plynu,tak by to melo byt ok
Upravil milanosor dne 20.04.2012 08:14
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Tonda
#17 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 20.04.2012 08:37

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Kontrola ventilových vůlí (případně seřízení) je předepsána každých 10000km. Když se vyloučí závada lambdasondy, snímače škrt. klapky, pečlivé seřízení ventilů a synchronizace, tak opravdu záleží na použité kombinaci Y-svod - výfuk. Klidně to může dělat ten noname y-svod. Nejhorší kombinace na "střelbu" je Y-svod a originální koncovka. Ty kódovací propojky pro Motronic má 90% 1150GS, GSA dovezených z Německa (žlutá barva propojky) vyhozených - vytahovali a vyhazovali to mechanici přímo v servisech BMW - prostě slot pro propojku je potom prázdný (mají to běžně vyhozené jak motorky s originální sestavou, tak motorky s laďáky).
Upravil Tonda dne 20.04.2012 22:48
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
MiDo
#18 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 20.04.2012 12:42

Příspěvků: 96
Registrace: 05.08.11
Tonda napsal:
Kontrola ventilových vůlí (případně seřízení) je předepsána každých 10000km. Když se vyloučí závada lambdasondy, snímače škrt. klapky, pečlivé seřízení ventilů a synchronizace, tak opravdu záleží na použité kombinaci Y-svod - výfuk. Klidně to může dělat ten noname y-svod. Nejhorší kombinace na "střelbu" je Y-svod a originální koncovka. Ty kódovací propojky pro Motronic má 90% motorek dovezených z Německa (žlutá barva propojky) vyhozených - vytahovali a vyhazovali to mechanici přímo v servisech BMW - prostě slot pro propojku je potom prázdný (mají to běžně vyhozené jak motorky s originální sestavou, tak motorky s laďáky).

Takže je to "k ničemu"?
 
Kubrt
#19 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 20.04.2012 17:44
Avatar člena


Příspěvků: 6766
Registrace: 24.09.07
... a to střílení taky muže být tím,že aniž by jsi o tom věděl,tak plyn nedáváš při zavření uplně na "nulu" a máš jakoby špetečku přidáno... Když chci prásknout výfukem,jakože fakt prásknout,tak to udělám tím plynem.Jinak mám koncovku Sharon a Ysvod podle Zardu(údajně) a pokud sám nechci,tak mi z výfuku nestřílí...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
rubi
#20 
Laďák na BMW 1150 GS
Přidané 21.04.2012 21:16

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
Dnes jsem chtěl mrknout na to červené relé,dle obrázku a já ho tam vůbec nemámShock Je to dobře nebo špatně?helpless
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 133
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.39 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI