Čau, mohly by jste mi vy zkušenější poradit, jakým způsobem řešítě píchnutí pneumatiky? Chtěl bych vědět co koupit za opravnou sadu. Napadl mě i malý kompresor, ale chtěl bych znát váš názor co používáte a jak jste spokojeni.
Upravil Tomyz dne 21.04.2012 20:33
taky resim stejny problem.nejvetsi strach mam pichnout mimo civilizaci.u bezdusovych to neni takovy problem.ale mam tam duse.zitra odepisu na co jsem narazil.
Joke
Mam maly kompresurek plus knoty. Mam i bombicky asi 3,ale ty nechavam az bude nejhur aby se kdyztak nahodila patka. Nastesti moc casto nepichnu, ale predloni za dovolenou hned 3x,jinak za 2 roky nic.
Aktualne 1250 GSA HP
Tákže je to jasný.. jedna opravná sada... jendo stare kolo a učit se opravovat kola..
A k tomu nějáké záplaty zezouváky atd atd... plus kompresorek.. to bude penez zaseee
VojtechPolicky napsal:
Tákže je to jasný.. jedna opravná sada... jendo stare kolo a učit se opravovat kola..
A k tomu nějáké záplaty zezouváky atd atd... plus kompresorek.. to bude penez zaseee
Co peněz, ale váha... Gram ke gramu a motorka je těžce přetížená...
To je taky pravda... je jasný že na lítání do prace byhc to asik nechtěl.. ale kdybyhc jel někám dál tak něco byhc asík musel pak vymyslet. nebo jak bude mapa s vytyčenejma cílema... tak si tma hned napsat poznámky na motoservise.
měl sem píchlé přední kolo,2x nebo 3 x sem ho dofukoval na cestě,mám malý kompresor,nakonec sem tam dal nějakou zelenou sračku,dofoukal a kolo i po 600 km pořád drží
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
asi je,je to součást balení toho kompresoru,sou toho 2 dcl,nemusím nikde jezdit do servisu,nová flaška se dá koupit zvlášť
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
NO NEVÍM, MÁM TO MAŠINĚ A KDYŽ JSEM PÍCHNUL ŠLAPACÍ KOLO, TAK JSEM TO TAM DODATEČNĚ DAL, CO TO UDĚLÁ.,TLAK TO UDRŽELO DEN.. ALE.... PŘED NĚKOLIKA LETY JSEM BYL NA KORZICE NA MAŠINĚ A CHYTNUL JSEM DEFEKT.. ZJISTIL JSEM TO TAK, ŽE KOLO PO URČITÉ DOBĚ ZAČALO TROŠKU PLAVAT A JÁ BEZPEČNĚ ZASTAVIL. kDYBYCH TO TAM NEMĚL.. TAK TĚŽKO ŘÍCT, RYCHLE UTEKLÝ KOLO... BYLY TO ÚSEKY KTERÉ JSME SI DOST UŽÍVALY.. TAM BY TO MOHLO BÝT RYCHLÉ HAJÍ, JE TO SAMÁ ZATÁČKA NAD ÚTESY. TAK JÁ DÁVÁM , ALE OPRAVÁREŇSKOU SADU SEBOU
Já bych doporučil naučit se hlavně přezouvat kolo, koupit montpáky, pokud je duše, tak náhradní duši a lepení, ventilek ( dušovej i bezdušovej ) a sadu na opravdu bezdušových pneumatik.
Samozřejmě si zkontrolovat, aby měl člověk všechno nářadí s sebou.
stepan napsal:
Já bych doporučil naučit se hlavně přezouvat kolo, koupit montpáky, pokud je duše, tak náhradní duši a lepení, ventilek ( dušovej i bezdušovej ) a sadu na opravdu bezdušových pneumatik.
Samozřejmě si zkontrolovat, aby měl člověk všechno nářadí s sebou.
Nj ale když máš jen bočák stojan tak vydělávej kolo,pokládat to na zem na bok někde do šutrůto nemluvím o tom že na většině motorek není kam dát ani zapalovač natož paisry a klíče na kola,lepení, už vůbec náhr duši;
Upravil kim dne 22.04.2012 09:18
Will napsal:
ABYCH NEZAPOMĚL, TENKRÁT TO BYLO PLNĚNO V SERVISU A 1 KOLO STÁLO KOLEM TISÍCOVKY, TEĎ CO MÁM A CO NEUDRŽELO ANI ŠLAPACÍ KOLO, BYLO OKO. MOJE ZKUŠENOST
jj, to jsem viděl.. nepřu se.. jinak měl jsi to potom nafouklý nějaký den, nebo jsi to hned sundal... to kolo drželo taky den a další bylo na ráfku
Upravil will dne 22.04.2012 11:24
já tam měl ultraseal a můžu potvrdit pozitivní zkušenost. jedna guma píchnutá 3x a až na jednu vyjímku jsme na to přišel až po dojezdu domů, tím že byl v "podběhu".gumu jsem dojezdil skoro do konce.
jinak dneska vozím opravnou sadu a pro případ většího průšvihu mám doma staré gumy na dojetí s montpákama a telefon k ruce.
R1100GS