Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Konec výroby F800GS
Paul
#1 
Přidané 21.04.2012 23:17
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
Dneska jsem dostal informaci přímo od dealera BMW, že v říjnu sjedou z linky poslední kusy F800GS s motorem o objemu 798ccm a šušká se o tom, že nový model by měl mít stejný motor jako Husqvarna Nuda 900 nebo z něj vycházející.
Kam si myslíte, že se bude nová F---GS vyvíjet a v čem bude jiná?
 
Tryskac
#2 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 00:07

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
žeby odpoved na slabiny vyvažovacieho systému? Motor 900 je oproti 800 dosť prekopaný iný priemer ale aj zdvih a už to nie je paralerny twin.
Mne by sa páčilo keby to šlo smerom ku ktm 990 - teda lepší podvozok pre off. Výkon by mi stačil aj taký ako doteraz. S 900 neviem či bmw udrží tú superspotrebu čo má 8gs.
No touto cestou bmw asi nepôjde, jednak takéto moto by bolo v podaní bmw asi pridrahé a jednak trend je skôr opačný /viac on ako off/ I ked práve to otvára priestor pre výnimočnosť ...
 
Paul
#3 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 00:23
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
Co vím tak ty slabiny motoru o kterých ty mluvíš se objevovaly do ročníku 2009. Podvozek by mohl projít menší úpravou, ale ne za cenu extrémního zvýšení ceny. Myslím, že možnost si motorku upravit podle vlastní představy pomocí příslušenství není špatnej tah. Samozřejmě pro někoho kdo má na tu motorku extrémní nároky a žádá jen to nejlepší je to nevýhodný. Jinak spotřeby bych se nebál i při nárustu se zdaleka nebude přibližovat zminěné KTM.
Jinak ten motor je pořád parallel twin, je to akorát převrtaná osmistovka.
 
Badu
#4 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 01:17

Příspěvků: 188
Registrace: 12.02.12
kua, sotva jsem to koupil už bude novej model :cD
 
www.idama.cz
kim
#5 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 08:55
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Paul napsal:
Co vím tak ty slabiny motoru o kterých ty mluvíš se objevovaly do ročníku 2009. Podvozek by mohl projít menší úpravou, ale ne za cenu extrémního zvýšení ceny. Myslím, že možnost si motorku upravit podle vlastní představy pomocí příslušenství není špatnej tah. Samozřejmě pro někoho kdo má na tu motorku extrémní nároky a žádá jen to nejlepší je to nevýhodný. Jinak spotřeby bych se nebál i při nárustu se zdaleka nebude přibližovat zminěné KTM.
Jinak ten motor je pořád parallel twin, je to akorát převrtaná osmistovka.



Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.
 
hicks
#6 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 09:14
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
ty diskutovane "slabiny" s vyvazovakem zatim nemame prilis potvrzene...

...

kazdopadne uz bylo trochu na case, doufam, ze bude i vizualni facelift.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
bubak99
#7 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 09:54
Avatar člena


Příspěvků: 161
Registrace: 12.07.09
A poniekomu (tryskac) annoy by vyhovovalo keby sa motorka predavala ako LEGO skladacka pre pocit ze je majster a vie to Aj tak ma motorku v garazi stale rozobratu zip it! Ale na vyjazd je poskladana , ako to ten chlap robí hmm! tongue
Znizenie motorky neni problem odrezat kus z tlmica zazvarat a hned je motorka na mieru clap Toto je clovek pre BMW neviem co tu este na slovensku poraba
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
 
www.dmoto.sk
hicks
#8 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 10:09
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
coze pozvarat? Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
swat
#9 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 10:35
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
YouTube Video

images.gizmag.com/gallery_lrg/husqvarnas-900cc-adventure-touring-project-5.jpg
images.gizmag.com/gallery_lrg/husqvarnas-900cc-adventure-touring-project-0.jpg
YouTube Video

900cc parallel twin cylinder
100Hp
100Nm
Prostě převrtaný osmikilo.....

F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
Paul
#10 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 12:49
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
kim napsal:
Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.

Ale to už mluvíš o něčem jiným, Parallel Twin přece známená řadovej dvouválec. To stejný u Yamahy, pořád je to řadovej čtyřvál i přes to, že zapalování má jiný pořadí.
 
kim
#11 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 16:33
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Paul napsal:
kim napsal:
Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.

Ale to už mluvíš o něčem jiným, Parallel Twin přece známená řadovej dvouválec. To stejný u Yamahy, pořád je to řadovej čtyřvál i přes to, že zapalování má jiný pořadí.


ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.
 
Paul
#12 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 17:02
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
kim napsal:
ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.

Tak v tom případě máš pravdu Ty Wink. Omlouvám se za mystifikaci. Uvidíme, jestli novou F---GS potká stejná změna.
 
kim
#13 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 18:03
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Paul napsal:
kim napsal:
ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.

Tak v tom případě máš pravdu Ty Wink. Omlouvám se za mystifikaci. Uvidíme, jestli novou F---GS potká stejná změna.


Není se za co omlouvat,v poho...
 
Peacemaker
#14 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 1357
Registrace: 25.05.07
kim napsal:
Paul napsal:
kim napsal:
Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.

Ale to už mluvíš o něčem jiným, Parallel Twin přece známená řadovej dvouválec. To stejný u Yamahy, pořád je to řadovej čtyřvál i přes to, že zapalování má jiný pořadí.


ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.

To je samozrejme blbost. Paralel twin je prosty oznaceni radovyho dvouvalce. A nevim o zadnym dvouvalu, kterej by palil zaroven.
Kazdopadne to prevrtani se asi dalo cekat. Snad uprav bude vic.
 
toli
#15 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 20:54
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Peacemaker napsal:
kim napsal:
Paul napsal:
kim napsal:
Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.

Ale to už mluvíš o něčem jiným, Parallel Twin přece známená řadovej dvouválec. To stejný u Yamahy, pořád je to řadovej čtyřvál i přes to, že zapalování má jiný pořadí.


ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.

To je samozrejme blbost. Paralel twin je prosty oznaceni radovyho dvouvalce. A nevim o zadnym dvouvalu, kterej by palil zaroven.
Kazdopadne to prevrtani se asi dalo cekat. Snad uprav bude vic.

A co třeba jawa 350 jednohup Wink
img.motorkari.cz/upload/images/databaze/2009-11/166079.jpg
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Tryskac
#16 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 20:55

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
swat napsal:
900cc parallel twin cylinder
100Hp
100Nm
Prostě převrtaný osmikilo.....

S tým nesúhlasím 8GS má priemer 82 a zdvih 75,6 kompresiu 12
a páli každých 360 stupňov
pre mňa je zmena zdvihu o 5,4 mm a následne zmena pomeru zdvih priemer dosť zásadný zásah do motora. Vačší priemer umožňuje vačšie ventily atď, atď
Nuda má 84x81 teda motor "blízky" štvorcu a kompresiu 13
a páli 315 a 405 stupňov /ak som dobre rátal /
Takže aj ked som sa na Nude nevozil dovolím si tvrdiť, že ten motor je iný.
Domnievam sa že lepší krúťak dole kvôli "štvorcovitosti" a obsahu a vyšie horné točky kôli lepšiemu nádychu a výdychu a menšej zotrvačnej hmote v úvratiach.

Bubák99Pfft
 
kim
#17 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 21:41
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Peacemaker napsal:
kim napsal:
Paul napsal:
kim napsal:
Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.

Ale to už mluvíš o něčem jiným, Parallel Twin přece známená řadovej dvouválec. To stejný u Yamahy, pořád je to řadovej čtyřvál i přes to, že zapalování má jiný pořadí.


ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.

To je samozrejme blbost. Paralel twin je prosty oznaceni radovyho dvouvalce. A nevim o zadnym dvouvalu, kterej by palil zaroven.
Kazdopadne to prevrtani se asi dalo cekat. Snad uprav bude vic.


Kdo psal že dvouval 800 pálí zároveň??
 
Peacemaker
#18 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 23:56
Avatar člena


Příspěvků: 1357
Registrace: 25.05.07
TOLI napsal:
A co třeba jawa 350 jednohup Wink
img.motorkari.cz/upload/images/databaze/2009-11/166079.jpg


super - tak uz o jednom vimGrin

kim> o tom se taky nebavim. jenom tvrdim, ze parallel twin je oznaceni pro radovej dvouvalec a jak pali je vec jina
http://en.wikiped...two_engine
 
Peacemaker
#19 
Konec výroby F800GS
Přidané 22.04.2012 23:59
Avatar člena


Příspěvků: 1357
Registrace: 25.05.07
kim napsal:
Peacemaker napsal:
kim napsal:
Paul napsal:
kim napsal:
Klasickej parallel to není (podle toho co psali v tisku) ale trochu to posunuli na ojničních čepech o pár stupňů.podobnej efekt jako je u yamahy R1 big beng.

Ale to už mluvíš o něčem jiným, Parallel Twin přece známená řadovej dvouválec. To stejný u Yamahy, pořád je to řadovej čtyřvál i přes to, že zapalování má jiný pořadí.


ne ne parallel twin je to že jdou oba písty současně nahoru i dolů ale pálí střídavě je to z důvodu dosažení vyššího kroutícího momentu.

To je samozrejme blbost. Paralel twin je prosty oznaceni radovyho dvouvalce. A nevim o zadnym dvouvalu, kterej by palil zaroven.
Kazdopadne to prevrtani se asi dalo cekat. Snad uprav bude vic.


Kdo psal že dvouval 800 pálí zároveň??

aha, tak jsem si to precetl jeste jednou a mea culpa. na tom display telefonu a momentalnim rozpolozeni jsem cetl, ze to ma byt dvouvalec, co pali zaroven. sorry. kazdopadne jsme o neco chytrejsi diky tolimuGrin
 
Paul
#20 
Konec výroby F800GS
Přidané 23.04.2012 00:49
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
Takže jsem měl pravdu v tom, že parallel twin je řadovej dvouvál, že jo blushing.
Jinak samozřejmě, motor se bude chovat jinak v Nudě a v GS, ale koncepce motoru bude velice podobná. Co se týče designu, nemyslím si, že je potřeba nějaký extrémní zásah, spíš lehké úpravy, které pouze posunou design o level dál. Osobně jsem nejvíc zvědavej jestli BMW podlehne žádostem o lepší (a dražší) podvozek a doufám, že nepůjdou cestou přizpůsobení motorky na silnici, ale spíš na OFF, nebo to alespoň nechají na současné úrovni i když i ta je pro spoustu lidí nedostatečná.
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 39
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI