Vznikl mi takový těžko řešitelný problém. Mám R 1100 GS a po zahřátí (ujetí cca 10 km) zhasne motor (oba válce) a nejde nastartovat. Starter točí, čerpadlo funguje, benzin teče, svíčka jiskří.... Po úplném vychladnutí motoru jde bez problému znovu nastartovat a opakuje se výše popsané. Tomuto stavu předcházelo natankování nekvalitního benzinu u firmy ROBIN-OIL, což se projevovalo likvidací svíček (obou, motor vždy prostě chcípl) asi po 6-10 km. Po jejich výměně motor okamžitě naskočil a ujel dalších 6-10 km. Po vylití benzínu a natankování kvalitního benzinu z OMV jsem ujel pohodových 150 km a pak nastaly ze začátku popsané situace. Nesetkali jste se někdo s něčím podobným ?
....Libore, když to tady tak v klidu čtu a nejedu zrovna na GS z Košic a neodpovídám ti ze sedla motorky, tak si ještě myslím, že by skutečně mohl být bordel ve filtru, když si představím vše, tak množství benzinu od filtru ke vstřikovačům by mohl stačit na pár kilometrů a když se bordel ve filtru zvedne, opět se ucpe, asi by stálo za to vyndat ten filtr a zkontrolovat obsah a vyčistit i nádrž uvnitř - vypustit a vypláchnout.
Mě taky začla zlobit motorka po natankování v Košicích. Ivoš ví. Pomalu se to zlepšuje, ale vyměním palivový filtr a uvidím. Ten starý filtr má najeto 37000. Neznamená to ale že nemůže být špatný. Aspon tady rozhodně začnu. Zkus to taky. Je to takový nejjednodušší a nejlevnější.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Mě taky začla zlobit motorka po natankování v Košicích. Ivoš ví. Pomalu se to zlepšuje, ale vyměním palivový filtr a uvidím. Ten starý filtr má najeto 37000. Neznamená to ale že nemůže být špatný. Aspon tady rozhodně začnu. Zkus to taky. Je to takový nejjednodušší a nejlevnější.
projevuje se takova zavada i na benz. cerpadle ( hlucnejsi )?
Nepozoruju nic. Projevuje se mě to v ustálených otáčkách poškubáváním. jinak jede uplně normálně. No uvidím jestli to vubec tim filtrem bude, protože to na něj až tak uplně nenapovídá. Stejně se má měnit, tak jde ven a dovnitř nový. Pak dám vědět. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
tak jsem vyměnil palivový filtr, vymyl nádrž, vyfoukal rozvod paliva, natankoval V-Power, očistil a nastříkal kontakty, a je to to samé. Jakmile se zahřeje, tak chcípne a nejde nastartovat. Jiskra tam je a benzin taky........
..Libore, zbývá už pouze diagnostika, nebo vylučovací metoda, ale u někoho, kdo má možnost součástky měnit za zaručeně dobré - indukční cívky, kabely, fajfky, hal. snímač a podobně, je to na dýl..
Stejně si myslím, že to je ta závada, co jsem už jednou u této motorky dělal a to je ten konektor v místě krku pod nádrží, jak tam Jirka poctivě nastříkal wapem vodu, tenkrát pomohlo vysušení a prostř. kontoxem. Jinými slovy, jak uvidíš konektor, ta ho rozpojit a prostříknout kontoxem.
Upravil bmwivo dne 18.05.2008 12:58
Prostříkal jsem všechny konektory, tak jako vloni u Jirky. Už nevím jak dál. Dnes jsem mluvil s Cyrilem, a zitra jede velbloud na lafetě do Prostějova. Prý by to ještě mohl být přetkakový ventil na benzinovém potrubí, nebo snímač otáček. Tak uvidím.
snimac otacek Libore vetsinou nema presna pravidla, dela se mu jak chce, kdykoliv, nekdy nekolikrat za sebou, ale vetsinou jde znovu nastartovat a po chvili opet
proto si myslim ze to bude v necem jinem, treba ve vstrikovani
drzime palce, aby slo o neco jednoducheho a hlavne opakovatelneho na prani, abys jim to mohl radne predvest a vedeli o co jde
napis vysledky, az bude opraveno
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Zkus ještě zkontrolovat hadičky podtlaku co jsou na vstřikách, pokud netěsní, nebo jsou popraskané, po zahřátí motor šube a chcípe, měl jsem tento problém, a dělala to tato hadička.
Tak a je tu pokračování pohádky "Zahřeje se a nejede". Odvezl jsem v pondělí velblouda na lafetě k panu dochtorovi Cyrilovi a ten filuta u něj ani nezaškytnul. Vzorově nastartoval na drc, a hodinu šlapal bez zaváhání jak hodinky. Občas jsme jej trochu protůrovali, občas nechali na volnoběh, občas zhasli a znovu nastartovali bez jediného zaváhání. Asi po hodině jsme toho nechali, neboť teplota byla na 7-dmé čárce a nechtěl jsem jej dál trápit. Tento test zopakovali i včera se stejným výsledkem. Z toho vyplývá, teda aspoň pro mě, že byl zanesený palivový systém, zejména asi přetlakový ventil co je umístěn pod ABS a ten se po důkladném profouknutí a nalití V-Poweru a po protřepání na vozíku po naší úžasné dálnici D1nějakým způsobem uvolnil, bordel odešel, nebo se rozpustil, no a teď to jede. Ještě jsem zvědav, jestli pojede, když na něm pojedu domů. Čekám jen, až přestane chcát.
No uvidím, pokud pojede, je to konec pohádky, pokud nepojede, budu dále informovat.
Zdravím všechny příznivce modrobílé vrtule.
Ahoj
...Libore, hlavně, že to jede, ale myslím si, že do př. ventilu se bordel sostat nemůže, neměl by projít filtrací. No jen dej vědět, zda plánuješ cestu ke mně a kdy, nějaký plán už mám....
Ahoj Ivoši, s cestou k tobě počítám na 100%. Zítra chci jet odpoledne k Cyrilovi pro motorku, v pátek musím do Čech. Příští týden musím celý do Itálie na veletrh. Takže to vidím že bych přijel někdy mezi 2. a 4. červnem po obědě, jak Ti to bude vyhovovat, pokud tam teda dojedu........6. června už plánujeme odjezd do Dolomit. L.
LiborJ napsal:
Tak a je tu pokračování pohádky "Zahřeje se a nejede". Odvezl jsem v pondělí velblouda na lafetě k panu dochtorovi Cyrilovi a ten filuta u něj ani nezaškytnul. Vzorově nastartoval na drc, a hodinu šlapal bez zaváhání jak hodinky. Občas jsme jej trochu protůrovali, občas nechali na volnoběh, občas zhasli a znovu nastartovali bez jediného zaváhání. Asi po hodině jsme toho nechali, neboť teplota byla na 7-dmé čárce a nechtěl jsem jej dál trápit. Tento test zopakovali i včera se stejným výsledkem. Z toho vyplývá, teda aspoň pro mě, že byl zanesený palivový systém, zejména asi přetlakový ventil co je umístěn pod ABS a ten se po důkladném profouknutí a nalití V-Poweru a po protřepání na vozíku po naší úžasné dálnici D1nějakým způsobem uvolnil, bordel odešel, nebo se rozpustil, no a teď to jede. Ještě jsem zvědav, jestli pojede, když na něm pojedu domů. Čekám jen, až přestane chcát.
No uvidím, pokud pojede, je to konec pohádky, pokud nepojede, budu dále informovat.
Zdravím všechny příznivce modrobílé vrtule.
Ahoj
...ty brďo, dobrá záhada ...hlavně, že už zase jede
(příště tedy před použitím nejdříve pořádně protřepat )
Tak všechno je jinak, žádný zázrak se nekonal (jako, že se s tím zatřepe a je po problému). Nakonec to byl vadný snímač otáček. Po jeho výměně jsem najel již cca 3.000 km bez problémů.
Měl jsem podobnou zavadu na svem GS . Po ohřátí prostě chcípnulo a nešlo nastartovat dokud se komplet neschladilo . Problém byl v Hall snímači , co je umístěn na prsou motoru . Může se stát , že se vyhřeje a začne dávat špatnej signál řídící jednotce , potom se můžeš snažit jak chceš a neodjedeš . Na americkým fóru jsem našel návod na udělátko , který to umí detekovat , pořizovací cena cca 100 Kč , mám ho někde doma . Novej Hall snímač stál u BMW cca 7000,- Kč , ale dobrá zpráva je , že jde sehnat i jinak.
BMW R1150GS r.v. 2000
Bud si sezenes senzor od HONEYWELLa , v USA za cca 12 dolaru a ten vadnej vymenis . Nebo se da vykseftovat pokud mas znamyho u BOSCHe
BMW R1150GS r.v. 2000