Zdarec, mám problém s dobíjením. Budu měnit alternátor a regulátor napětí. dává mi to jen 11,5 V. Máte někdo nějaké nápady či postřehy s tímto problémém? Na co si případně dát pozor. Těsnění z boku motoru už jsem roztrhl.
Pokud se jedná o 650 GS - jednoválec zkontroluj nejdřív baterii. Pokud bude slabší bude ti dobíjet pouze na úroveň baterie. Tzn. pokud máš na baterii 11,5V bude ti dobíjet na tuhle úroveň. Pokud budeš mít baterii s dobrou kapacitou, bude dobíjet doplnana. Pokud i tak nedobíjí viděl bych to spíš na regulátor.. Někdy to může způsobit i prodřený svazek za rámem u štelování zadního tlumiče - jde do zkratu a regulátor může odejít. Zbytek PM.
upecenej altik?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vyděl bych to na 90% regulátor.. Nasrtartuj to a naměř na těch 3 žlutejch káblech napětí mělo by tam bejt až 40 volt a poleze to.. Pokud naměříš regulátor pokud ne altít KO ale umím ho přemotat
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Já uplně zapomněl je to 650 karbec. kouknu na ten svazek u štelování. altík i regulátor dnes dorazí. do čtvrtka to musím stihnout opravit kak pá pá ukrajina a tam bych nerad někde skejsnul
Kuci-ja sa teda do elekt. moc nevyznam,ale pred tym ako som kupoval moju GS som pozeral aj starsie Fko a chalani si prerabali dobijanie a to z dvôvodu prehrievania reglera (regulatora).Doplnali ho o maly ventilator z PC alebo ho cely premiestnili niekam dopredu,aby bol chladeny vzduchom.Takze ja to typujem tiez na regler
regulátor je umístěn venku. Teď jsem měřil znovu - bez afektu a ejhle: naměřil jsem 19 V a při přidání až 50V takže to vypadá na nefunční regulátor. Usuzuji že alternátor nevynechává v dodávkách proudu. Tudíž cívky budou v pořádku.