Koupil jsem 1200GS v březnu..tudíž se s ní seznamuji. Po cestách naší krásné vlasti, které jsou typu offroad mám pocit, že na motce skáču jak na koze. Očekával jsem eliminování asfaltových nerovností. Nastavil jsem si zadek na solo jezdce 85kg a předek čtvrtý zoubek měkkosti. Je normální poskakování nebo je něco špatně?
jde o rychlost jakou nerovnosti projizdis, v kombinaci s predpetim pruzny a pripadne rychlosti utlumu... zkousej napr tím samým úsekem projet různou rychlostí v kombinaci s různým předpětím... případně i tím útlumem, ale v tom bych se radši moc nešťoural
Upravil HonzaGS-SV dne 08.05.2012 18:30
ahoj
ja jsem nastavil vsecko skoro na nejmekci a jaksi to ujde
kdyz jedu ve dvou, pak je zatizeni vetsi a je to uz docela houpave, to pak pred vyletem, kde ocekavam sviznejsi projeti zatacek, musim trochu pritvrdit.
Ale jestli to srovnavas s RTckem, pak to GSo asi trochu hopsavejsi bude.
Ostatne muzeme si nekdy prohodit stroje a zkusit...
Dobrá, zkusím to tak. Už jsem měl nejměkší ale měl jsem pocit, že se už hodně topí. A na tu výměnu strojů.... musíš taky občas přijet. Já už k tobě netrefím:-)
Zrovna taky řeším tlumiče a pružiny - mám repasované origo tlumiče WP a pružiny Hyperpro a moc mi to zatím nesedlo, takže hledám správné nastavení a postupně jsem došel k těmto výsledkům:
1) je třeba číst návod - po měsíc trápení jsem doma prohrabal papíry a našel jsem od Hyperpra návod a hodnoty k nastavení - docela dobrý, alespoň je kde začít, možná bych si ušetřil prvotní rozčarování (ale zatím jsem to ještě nevyzkoušel)...
2) Hledal jsem po webu jak na to nastavení a našel jsem články o tlumičích, pružinách, jejich nastavení a tak... Je to sice trochu jiná kategorie motorek, ale obecné principy budou asi platit i pro nás. Tak jsem z toho udělal pdf soubor a tady je ke stažení...
Upravil buboGS dne 08.05.2012 23:13
BMW GS = stroj na radost