Proč s duší? Když píchneš, tak jen vyměníš duši a jedeš? To můžeš dát duši do bezdušový? Já mám teď Metzler tourance nebo tak nějak a nějak mi nessedí...nejel jsem na nich ještě v dešti, ale ten vzorek už taky není největší, tak budu brzy měnit
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
MMirek napsal:
a tý gumě nevadí, že je bezdušová a dám tam duši?
On je snad vzduch ve formě krychliček? No samozřejmě že to nevadí. Pokud mi to někdo vyvrátí budu zase o něco chytřejší.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ne to není, ale přeci jen se v té gumě nafukuje něco jiného..jako že je tam materiál navíc.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
No tak to je třeba problém u mousse že se to při vyšších rychlostech přehřívá ale s normální duší to není nic proti ničemu.Třeba by nám k tomu něco napsal Ruda Joe to je odborník na pneu
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
No tak to je třeba problém u mousse že se to při vyšších rychlostech přehřívá ale s normální duší to není nic proti ničemu.Třeba by nám k tomu něco napsal Ruda Joe to je odborník na pneu
Když jsem měl jawu tramp tak sem si tam nechal fuknout dusík mín se to zahřívalo a tak to vydrželo pěkně dlouho naprcaný na tlak jakej tam sem dal.
MMirek napsal:
Proč s duší? Když píchneš, tak jen vyměníš duši a jedeš? To můžeš dát duši do bezdušový? Já mám teď Metzler tourance nebo tak nějak a nějak mi nessedí...nejel jsem na nich ještě v dešti, ale ten vzorek už taky není největší, tak budu brzy měnit
Zkus Anakee II, měl jsem oboje gumy a asi jsou o chlup lepší, přijdou mi klidnější v táhlých zatáčkách...
Nejlepší je koukat na mitas.eu .A máš pravdu v tom TT a TL to nebude, dakar má silnější boky.Jednoduše se pozná podle žlutýho pruhu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
MMirek napsal:
a tý gumě nevadí, že je bezdušová a dám tam duši?
On je snad vzduch ve formě krychliček? No samozřejmě že to nevadí. Pokud mi to někdo vyvrátí budu zase o něco chytřejší.
A není tam náhodou rozdíl ve vnitřní povrchové úpravě pneumatiky,aby se ta duše při nafouknutí zachytla o ty malé čudlíky co jsou uvnitř pneumatiky?Protože pokud je vnitřek hladký jako u bezdušovek,je tam větší možnost protočení pneumatiky a tím pádem i urvání ventilku.