Zdar všem v jedné stopě,mám možnost koupit bmw r 65 gs z let 1990-93,seškrcené na 27 k,ví prosím někdo jakým způsobem lze dostat výkon na původních 48 k?díky za každou informaci,t.606864100,navratilklima@seznam.cz
lukas navratil napsal(a):
Zdar všem v jedné stopě,mám možnost koupit bmw r 65 gs z let 1990-93,seškrcené na 27 k,ví prosím někdo jakým způsobem lze dostat výkon na původních 48 k?díky za každou informaci,t.606864100,navratilklima@seznam.cz
Tak je to uplne jednoduchy.Hlavne zadnych puvodnich 48 k neni.Jsou to dva uplne jine motory.Pokud bys chtel mit celych 35 kw musis vymenit karburatory,hlavy,ventily,pisty a hlavne vacku.To je financne nesmysl.Takze pokud ti staci navyseni na 30kw,tak udajne staci vymenit vacku,za tu z r 65 35kw.Z r 45 s 27kw je taky stejna.Jinak kroutak obouch 65(20kw i 35kw)je prakticky stejnej,rozdil 1,5Nm.Takze pro normalni pohodovy jezdeni,pri kterem jde spis o kroutak je asi predelavani zbytecne.
Jinak u ty r 65gs je tech 20kw docileno tim,ze jsou tam hlavy z r45 .Karburatory tam jsou z 20kw r45.Z r45 je tam i horni dil plaste uzduchoveho filtru.A kvuli vetsimu obsahu je tam vacka jeste min ostra nez na 20kw r45.Pist asi bude z normalni r 65,ale trochu upravenej.
Takze nejvic dela ta vacka a te jsou 3 druhy.Pro 20kw r65,trochu ostrejsi pro 20kw r45 a nejostrejsi pro 35kw r65.Takze vacku z te 35kw r65.
Jinak r 65 s20kw ma taky jinej prevod v zadni rozvodovce.Je tam 31:9(3,44).U 35kw je to 37:11(3,36).Asi proto je na vystupni hrideli z prevodovky jiny radialni lozisko.
Jinak motory r45 a r65 maj stejnej zaklad a nektere dily mezi sebou pasujou.Podobne jako mezi r80 a r100.Ale predelavat treba r65 na r 100 uz bude slozitejsi a nesmyslne.
Upravil vevis dne 12.01.2010 17:15
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
lukas: nejsem si jistej, ale myslím, že 65ka se dělala jen do roku 1990
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63