zdravíčko, mám dotaz.
taky Vám tak rychle praskají lanka na spojce?
po koupi mi vydrželo další 3roky to původní.
loni róchlo 400 kiláků od baráku, kupil sem nové BMW / AL-KO za nekřesťanských 830 CZK a vydrželo cca 1500km.
váleček promazaný, aby se hezky klůzal a beztak je po něm ****.
jak to řešíte?
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Ero napsal:
zdravíčko, mám dotaz.
taky Vám tak rychle praskají lanka na spojce?
po koupi mi vydrželo další 3roky to původní.
loni róchlo 400 kiláků od baráku, kupil sem nové BMW / AL-KO za nekřesťanských 830 CZK a vydrželo cca 1500km.
váleček promazaný, aby se hezky klůzal a beztak je po něm ****.
jak to řešíte?
Stalo se mi to 2x taky rychle za sebou a to vždy, když jsem vyválel motorku na tuhle stranu v písku.
Pak jsem vyčistil, namazal vazelínou a pokaždé když si vzpomenu, stříknu váleček WDčkem a od té doby mám asi 30tis km klid. Prasklé lanka hned za válečkem jsem si opravil a jedno si vozím jako rezervní.
Zkontroluj si, zda se váleček otáčí správně v páčce, jestli nedrhne a neláme lanko a jestli máš správně nastavenou vůli. Víc asi nemohu poradit.
Upravil Hrabe_X dne 17.05.2012 13:55
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
čau, umě je chrchla v čistotě (silniční eRko), při prvním prasknutém, tedy při montáži nového (loni) jsem právě cíleně promazal, vůle dobrá a beztak ulítlo hned za olůvkem. kamošovi vydrželo taky cca rok na 11ce GS, asi bude fakt problém v tom pohybu válečku v páčce, byť promazáno, tak asi málo, zkontroluju znova.
ale nase*e to
Upravil Ero dne 17.05.2012 13:59
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Ještě se podívej jestli nemáš ostrou hranu na tom válečku kudy prochází lanko. Měl jsem tam ostřinu a při každém zmáčknutí se o kousek vyhlo.
Zkus ještě kouknout na to.
Splněný sen moje 1100GS
ma 120 tisic.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Až ti vyteče hydraulika z tvoji Hicks-Tech hadičky. Místo 15ti minut strávených výměnou lanka budeš 20 minut telefonovat a pak dlouho čekat. Zatím co kolem tebe budou projíždět etalony spolehlivosti s náhradníma lankama v kufru a ani jedním náhradním "o" kroužkem, momenťákem a sadou ořechů.
Holt vše má své mouchy a víme, že nejezdíme na dokonalejch motorkách.
(Teď mi zas ten sfetlej prač**ák z Brna pošle mailem odkaz ze slovníku, co je to ořech).
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hicksi, mé lanko prasklo asi po 105 tis km. Koupil jsem cyklo za 20Kč na které jsem ujel asi 4500km a prasklo protože jsem ho moc přetáhl. Tak jsem koupil origo nasadil a pro jistotu nechal ve starém bovdenu připravené cyklo lanko které jsem schopný nahodit během cca dvou minut.
A myslím že brát jako závadu prasklé lanko může jen .................. no flame
Splněný sen moje 1100GS
Někdy může být chyba v páčce. Nedávno jsem měl v ruce páčku od výrobce Vicma kde absolutně nesouhlaí geometrie ohybu lanka. Lanko by prostě při každém zmáčknutí páčky drhlo o zakončení bowdenu a časem se ubrousilo a utrhlo. Stejně tak nefungoval nálitek který má zabezpečit že motorku nelze nastartovat se zařazenou rychlostí bez zmáčklé spojky. Nálitek byl příliš malý a tak byl spínač stále vypnutý jako bych měl zmáčklou spojku. Páčku jsem poslal zpět prodejci a ten se divil, že prý jsem jediný kdo si na to stěžoval. Jinak šla páčka namontovat zcela bez problémů, jen by nadělala víc problémů než užitku.
Upravil berka dne 17.05.2012 15:27
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Až ti vyteče hydraulika z tvoji Hicks-Tech hadičky. Místo 15ti minut strávených výměnou lanka budeš 20 minut telefonovat a pak dlouho čekat. Zatím co kolem tebe budou projíždět etalony spolehlivosti s náhradníma lankama v kufru a ani jedním náhradním "o" kroužkem, momenťákem a sadou ořechů.
Holt vše má své mouchy a víme, že nejezdíme na dokonalejch motorkách.
(Teď mi zas ten sfetlej prač**ák z Brna pošle mailem odkaz ze slovníku, co je to ořech).
To si trochu vedľa. 8GS má ťažnotlačný kábel čo je v preklade klasické lanko
Až ti vyteče hydraulika z tvoji Hicks-Tech hadičky. Místo 15ti minut strávených výměnou lanka budeš 20 minut telefonovat a pak dlouho čekat. Zatím co kolem tebe budou projíždět etalony spolehlivosti s náhradníma lankama v kufru a ani jedním náhradním "o" kroužkem, momenťákem a sadou ořechů.
Holt vše má své mouchy a víme, že nejezdíme na dokonalejch motorkách.
(Teď mi zas ten sfetlej prač**ák z Brna pošle mailem odkaz ze slovníku, co je to ořech).
To si trochu vedľa. 8GS má ťažnotlačný kábel čo je v preklade klasické lanko
Opravdu? Jak mohli dát na BMW něco tak zastaralého?
Pak Hicksovi stačí vozit sadu na opravu lanek, kterou koupí za 120korun v každém motohračkářství a je v pohodě. ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak se bohužel přidávám do klubu. prasklo mi lanko spojky, tak jsem ho vyměnil a teď po 1500 km mi prasklo znovu (před tím i teď u páčky). Bylo kupované dva měsíce zpět nové orig. od Ježka...
Napadá mě tohle - nevím jestli to bude k něčemu, ale zajímalo by mě, jestli jste si je někdo zkoušel naletovat sám doma? Myslím, že za pokus to stojí... Máte někdo zkušenost?
Upravil petrguss dne 14.10.2012 21:25
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
petrguss napsal:
Tak se bohužel přidávám do klubu. prasklo mi lanko spojky, tak jsem ho vyměnil a teď po 1500 km mi prasklo znovu (před tím i teď u páčky). Bylo kupované dva měsíce zpět nové orig. od Ježka...
Napadá mě tohle - nevím jestli to bude k něčemu, ale zajímalo by mě, jestli jste si je někdo zkoušel naletovat sám doma? Myslím, že za pokus to stojí... Máte někdo zkušenost?
Občas se to stane. Jak ti chodil váleček lanka v páčce? Pohyboval se volně bez zadrhávání? Namazal jsi ho lehce mazacím tukem? Lanko spojky u páčky praská nejčastěji kvůli tomu, že se váleček v páčce nepohybuje a lanko se díky tomu láme.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Me letos prasklo lanko spojky na 11gs pri sjezdu z passo di stelvio. Pekne ve dvou a plne nalozen. Hrozna zabava v tech zatackach. Cistit, mazat a zadny otry hrany. Jediny reseni.
Tondo, Michale21 - valeček jsem namazal když jsem ho tam dával, je fakt, že od té doby jsem se na to nekoukl, ale když za něj teď vezmu (zustaly mi tam viset asi tři lanka, která se zatím neutrhla) tak se relativně dobře pohybuje a nezdá se že by zadrhával, písek tam žádný není, takže nevím .
Zkusím ho zaletovat a udělám si rovnou náhradní (když už teď mám dva bovdeny :-D) a uvidíme jak dlouho vydrží... Zkoušel to někdo doma?
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
petrguss napsal:
Zkusím ho zaletovat a udělám si rovnou náhradní (když už teď mám dva bovdeny :-D) a uvidíme jak dlouho vydrží... Zkoušel to někdo doma?
Kedysi davno som to robil hlavne na Jawke a fungovalo to v pohode. Mne spojka kixla zrovna ked som siel pred mesiacom na akciu Touratechu a zrovna v takom menšom meste kde mali 3 obchodiky s podobnym segmentom a nič. Ešte že, kamoš čo šiel hodku za mnou mi ho nakoniec kupil u nas v motoobchode.Stare lanko som chcel podobne opravit, ale v tom zhone ostalo tam na travniku. Inač ked to kixne niekde tak, je možnost improvizovat dlhšim lankom napr z Formana alebo Filcky combi(lanko na 5 dvere) plus svorkovnica na 220V takz. čokolada, ktora sa trochu upravy resp. sa z nej vytrhne ten kovovy diel spolu zo šroubikom.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.