Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
 
Skúsenosti s BoosterPlug
t0mas
#1 
Přidané 17.05.2012 22:20
Avatar člena


Příspěvků: 170
Registrace: 04.04.11
ma niekto skusenosti s tymto produktom?

BoosterPlug
www.boosterplug.com/images/BoosterPlug%201.JPG

je to jednoduchsia verzia produktu ako Wunderlich Power Controller, alebo DynoJet Power Commander, bez kalibrovania a nastavovania.

Zaujímaju ma osobne skusenosti..
 
Labus01
#2 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 18.05.2012 14:30

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
Jednotka si bude jen myslet, ze je studeny motor, a tak bude upravovat smes. Vysledkem bude zvysena spotreba a minimalni narust vykonu... Takhle uz se napalilo hodne majitelu TDi, co si koupili zarucenej Power boSmile
 
t0mas
#3 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 18.05.2012 16:27
Avatar člena


Příspěvků: 170
Registrace: 04.04.11
aj power commander upravuje zmes. vsetky tieto controlery oblbuju jednotku aby obohatila zmes o viac paliva. alebo sa mylim?
 
TomR1
#4 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 18.05.2012 16:39

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Power commander jede na vlastních palivových mapách,kdežto tohle oblbne CDI a to upravý dávku podle falešných hodnot,samozřejmě muže pak docházet ke splachování olejového filmu při dávce paliva jako u studeného motoru a to zejména při dlouhodobém používání-což bys určitě používal....

Stejnej princip je jak někdo psal u naftových motorů-je rozdíl když přehraješ jednotku nebo do ní v letueš jinýho švába,než když tam do CAN sítě vložíš takovejhle oblbovák....

Jinej šváb ti zvedne dávku paliva ale zrovna tak tlak turba pustí více-tzn.poměr odpovídá ideálnímu a správnému poměru vzduchu a paliva....

Kdežto oblbovák ti tam pere víc nafty a to je celý....


Tom
 
Labus01
#5 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 18.05.2012 20:49

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
Tak tak TomR1thumbs up
jestli chceš ušetřit ty 3000 a udělat si stejnej booster plug, stačí změřit odpor studenýho a teplýho teplotního čidla co jde do CDI, a koupit odpor o hodnotě rozdílů těch odporů a dát ho před to teplotní čidlo. Máš to samý a cena bude tak 2 kč:-)
 
TomR1
#6 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 18.05.2012 21:13

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Jojo cena bude menší tak jako tak,ale jen na pár tisíc kilometrů.U benzinu se ti bude splachovat olejovej film směsí benzinu-nadměrný množství benzinu-ne všechno je motorka schopna spálit-krátkodobě za studena kdy ji neženeš ve výkonu nebo po dálnici to nevadí,ale při dlouhodobým provozu je to smrt pro válce....ale zase budou válce zevnitř pak jako jedno velký zrcadlo Smile)

Tom
 
t0mas
#7 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 19.05.2012 11:28
Avatar člena


Příspěvků: 170
Registrace: 04.04.11
aha, tak to radsej dolozit na power controller od wunderlichu alebo power commander od dynojetu
 
TomR1
#8 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 19.05.2012 11:43

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Jojo to má určitě větší vyznam,tedko jde o to jak daleko máš motorku v romhle vytuněnou Smile

opravdovej smysl to má s laděným vyfukem a otevřenýma svodama + KN filtr...další věc je že power commander myslím má 3mapy který si mlžeš sám volit....


Ze zkušenosti vím,že nejlepší je pro běžnýho uživatele když je to nastavený na jednu mapu od výroby-nebo nejlépe od někoho kdo to fakt umí a udělá to na brzdě....pak je klid.Laik těžko volí správnou mapu...

Ono tohle je téma na hodně dlouho....ale ideální nějakej powwer commander,výfuk,KN pak nechat odbrzdit vybrat jednu mapu a jezdit...

Tom
 
Labus01
#9 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 19.05.2012 14:57

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
A pozor, up to 2004, tudíž od roku 2004, jestli máš starší moto, tak potřebuješ jinej. A ten jsou problémy sehnat. Někde se to tu už řešilo.
 
t0mas
#10 
Skúsenosti s BoosterPlug
Přidané 19.05.2012 16:17
Avatar člena


Příspěvků: 170
Registrace: 04.04.11
KN mam a ladak Scorpion uz coskoro
na 2002 tento: http://www.powerc...0III%20USB
moc drahe, takze iba ak bazar..
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 108
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 3.79 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI