jak máte na svých GS-kách zapojenej oiler?podle manuálu co je i na netu, tzn navrtaná gumová příruba od stříkačky? mě se nechce příliš do takového zásahu, navíc se mi nedaří sehnat právě ten šroubek do gumy. Na mým US modelu je tuším uhlíkový filtr kvůli palivovým výparům a ten je veden hadičkou do vstřikovače, tak mě napadlo vydělat krabičku s filtrem, místo toho uchytit oiler (jak je popsáno a nafoceno na jejich stránkách) a na tu trubičku od hrdla napojit oiler a hotovka bez vrtání. Zatím sem zásobník upevnil do prostoru nad zadní světlo, ale u toho motoru by to bylo lepší.
dík za návrhy
Já to mám jak to píšeš, že se to má dělat v postupu. Udělal jsem jen malou díru a protlačil ten umělohmotnej zobáček, jde jen o to, že má zpětnou zarážku, aby se nevyndal, stejně jsem okolo to vzal trocha lepidlem. Když to dáš jinam nevím jak ti to bude fungovat, ale jde tam jen o podtlak, pusou jde zkusit, že moc síly netřeba. Mě to přišlo jednoduchý, prostě stačí nějaká trubička, která projde tou gumou a nějak se zajistí. Nádržku mám pod sedlem (z boku vepředu), je chráněná a dobrý přístup na dolití. Jen trochu laboruji s tím duálním injektorem, nevím zda ještě nezkusím ten obyč, nějak mi to cáká na gumu :/
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
jaj diky, no ja sem vykoumal že gumou bych prostrčil ventilek od galusky a zakontroval bych ho anebo zalepil,ale jak pišu, když už tam otvor je tak proč ho nevyužít.na druhym GS nic takoyho není a normal jede, hadicku z nadrže má vedenou pod motor a šmitec
Tak třeba někdo bude vědět, zda to tam třeba Možná by se hodila fotka, případně to tam zkus vyzkoušet, zda je to přes to funkční, než to bude nastálo
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Jo ten filtr je jenom u US modelů .Jinak je tam uplně zbytečnej.Ale udělat dirku do airboxu mi nepřijde jako až takovej problém.Zvlášt když tam potom prostě můžeš dát šroub a je po dirce.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
zdenosh napsal:
fotku bych nahodil ale imageshack mi dělá problémy, chce registraci, někde sem tady viděl alternativu zoho programu, ale nemužu najít..
TOLI napsal:
Jo ten filtr je jenom u US modelů .Jinak je tam uplně zbytečnej.Ale udělat dirku do airboxu mi nepřijde jako až takovej problém.Zvlášt když tam potom prostě můžeš dát šroub a je po dirce.
AIRBOXU BYCH TO NEDELAL ZKUS DO TE GUMY MEKEE MEZI AIRBOXEM A STRIKACKOU MAM TO NEKDE O FOCENY A TEN PRIMAS MAM V GARAZI I S NAVODEM K POUZITI,ZATIM SEM TO NEPOUZIL
dole zalepena hadička od oileru do trubičky, použil sem kousek hadičky která udělala redukci a zapiplal lepidlem na gumu..v prstech pro ukázku držím ten ventilek co sem chtěl vrtat do te měkké gumy, ovšem tam by musela být nějaká kontra matka + podložka a asi nějaký lepidlo...tahle varianta se mi nelíbí hned ze dvou důvodů, a to že kontra matka se může(ale taky nemusí) nějakým záhadným způsobem povolit a spadnout dolů..to by asi dakarkovi moc nechutnalo...a za druhé by ventilek zasahoval do prostoru kde si myslím že mají být jen holé stěny pro přísun směsi..tak by to mohlo dělat rupetiku.
No nic, zatim to skusím takhle. Ještě odstranit ten filtr..vede z něj konektor kamsi do hlavního svazku, tak to bude snad taky v cajku až ho odpojím..no uvidíme.
Díky za návrhy
Upravil zdenosh dne 23.05.2012 08:26
dole zalepena hadička od oileru do trubičky, použil sem kousek hadičky která udělala redukci a zapiplal lepidlem na gumu..v prstech pro ukázku držím ten ventilek co sem chtěl vrtat do te měkké gumy, ovšem tam by musela být nějaká kontra matka + podložka a asi nějaký lepidlo...tahle varianta se mi nelíbí hned ze dvou důvodů, a to že kontra matka se může(ale taky nemusí) nějakým záhadným způsobem povolit a spadnout dolů..to by asi dakarkovi moc nechutnalo...a za druhé by ventilek zasahoval do prostoru kde si myslím že mají být jen holé stěny pro přísun směsi..tak by to mohlo dělat rupetiku.
No nic, zatim to skusím takhle. Ještě odstranit ten filtr..vede z něj konektor kamsi do hlavního svazku, tak to bude snad taky v cajku až ho odpojím..no uvidíme.
Díky za návrhy
JÁ MÁM PRÁVĚ OBR.NA TU MĚKKOU GUMU ALE SNAD SE TO DA POSICHROVAT LEPIDLEM NEBO SE POPTEJ V NĚJAKÝM SERVISU KDYŽ SI NEJSI JISTY.