Dnes jsem obědnal několik přídavných nádrží pod sedlo pro BMW HP2 na 7litrů , tak kdyby měl někdo ještě ihned zájem a nebo jestli někdo ještě ví o někom kdo jakoukoli odnož typu HP2 má dejte vedět , je to poslední výroba a už nebudou - cena nádrže je 10tis - termín dodání je konec června až červenec 2012 http://www.holan....__Megamoto
pipo napsal:
2petr... vidim nalepku ohlins - mas jen tlumic zadni nebo i vidlice ohlins?
Jen zadní + tlumič řízení. Ta vidlice je v pohodě, když se udělá servis a správně se nastaví. Mám v ní jen o stupeň hustější olej a 10 mm podložky. Motorku měl 3x půjčenou na MX trati můj známý, co jezdí enduro (má i nějaké poháry z mistrovství Evropy a šestidenní) a tu vidlici si pochvaloval. Tvrdil mi, že jakákoliv další úprava by byly vyhozené peníze - a to s tou motorkou skákal lavice takovým způsobem, že se musel pak repasovat zadní Ohlins :-)... Musel bys být při tom, jak na mé HP2 proháněl na trati ostré krosky, které řídili kluci, co normálně závodí. Zkrátka vyměnil se olej, gufera + olej a těsnění v zadním tlumiči. Předek je nastaven na nejměkčí nastavení - komplet (plus ten hustší olej a podložky). Zadek je nastaven na odskok 17, pomalý útlum 20 a rychlý útlum 1. Teď ta motorka funguje úžasně...
pipo napsal:
2petr... vidim nalepku ohlins - mas jen tlumic zadni nebo i vidlice ohlins?
Jen zadní + tlumič řízení. Ta vidlice je v pohodě, když se udělá servis a správně se nastaví. Mám v ní jen o stupeň hustější olej a 10 mm podložky. Motorku měl 3x půjčenou na MX trati můj známý, co jezdí enduro (má i nějaké poháry z mistrovství Evropy a šestidenní) a tu vidlici si pochvaloval. Tvrdil mi, že jakákoliv další úprava by byly vyhozené peníze - a to s tou motorkou skákal lavice takovým způsobem, že se musel pak repasovat zadní Ohlins :-)... Musel bys být při tom, jak na mé HP2 proháněl na trati ostré krosky, které řídili kluci, co normálně závodí. Zkrátka vyměnil se olej, gufera + olej a těsnění v zadním tlumiči. Předek je nastaven na nejměkčí nastavení - komplet (plus ten hustší olej a podložky). Zadek je nastaven na odskok 17, pomalý útlum 20 a rychlý útlum 1. Teď ta motorka funguje úžasně...
Ten tvůj známej je teda machr, všechna čest.
Než doskočil, tak si stihl ještě vyměnit dres
Hmmmm ten dopad je docela hustej. Koukám že tam ale pod vanou je ještě dost místa. Maj to dobře vymyšlený soudruzi.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Takže se bavíme opravdu o kardanu.No tak to jo ale stejně to nějak nechápu když je to správně sesazený (což by jít špatně nemělo).
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Nejde to jinak to máš pravdu ale od dostává dost naprdel v terénu a sám víš jak se skáče . Vrkneš ve vzducu plynem a víš jaká je to mrda na ty křížky když to dopadne
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Protože mu to ultlo před nějakou rally a kříže jsou stejný z 12 akorát HP má delší kardan tak se převařil křížek a hurá
... servis a diagnostika BMW Motorrad
TOLI napsal:
no to sem blázen já myslel že to je nerozebiratelný.Jak to vařili? Na soustruhu aby to měli vycentrovaný?
dělala to firma na kardany , na soustruhu se odpích křížek z kardanu 12 pak se odpích HPčkovej a na svařovácím automatu se to svařilo že je to jak nový
... servis a diagnostika BMW Motorrad