Ahoj na podzim bych jel rád do Rumunska na vejlet..a uvažuju nad gumama..nechci tam jezdit žádný těžky off spíše nějaké šotolinky či tak a tak nějak jsme na vážkách jaké dát pneu zda Mitas 07 ty jsem mě možnost před třemi lety mít na Transalpoj a nebo mi do oka padla podobného vzorku Heidenau K60 scout nemáte někdo nějaké poznatky zkušenosti?? nějak jsem tu hledal porovnání těchto dvou gum ale neuspěl jsem..nebo jestli tu někde to vlákno je dejte prosím link proštuduju
dík moc za rady postřehy
Upravil magoss dne 10.06.2012 22:38
Měl bych kopat za Mitas. Tak tedy pokud chceš do Rumunska, tak určitě neprohloupíš ani s jednou pneu určenou pro velká endura mimo E-08. Uvádíš, že pojedeš lehčí šotolinky, tam patří E-07 která má mimo jiné dobrý kilometrový nájezd a to Rumunsko dáš 3x. O Haidenau K 60 Scout versus E-07 by ti dal informace Pardál (dostal testovací sadu E-07 a jezdil i K 60). Dle jeho vyjádření je E-07 lepší při jízdě off a naopak. S přihlédnutím k času tvého odjezdu kdy může být počasí nejisté (deště) bych osobně jel na E-09 vzadu a E-10 na předku. Ve čtvrtek odjíždím s Tondou do Alp, kde porovnáme TKC a E-09, E-10. E-09 budu mít i na předku v provedení Dakar. Předpokládáný nájezd asi 4 tkm. Podám zprávu jak dopadl hlavně ten předek.
Upravil joe dne 11.06.2012 08:37
Joe napsal:
Měl bych kopat za Mitas. Tak tedy pokud chceš do Rumunska, tak určitě neprohloupíš ani s jednou pneu určenou pro velká endura mimo E-08. Uvádíš, že pojedeš lehčí šotolinky, tam patří E-07 která má mimo jiné dobrý kilometrový nájezd a to Rumunsko dáš 3x. O Haidenau K 60 Scout versus E-07 by ti dal informace Pardál (dostal testovací sadu E-07 a jezdil i K 60). Dle jeho vyjádření je E-07 lepší při jízdě off a naopak. S přihlédnutím k času tvého odjezdu kdy může být počasí nejisté (deště) bych osobně jel na E-09 vzadu a E-10 na předku. Ve čtvrtek odjíždím s Tondou do Alp, kde porovnáme TKC a E-09, E-10. E-09 budu mít i na předku v provedení Dakar. Předpokládáný nájezd asi 4 tkm. Podám zprávu jak dopadl hlavně ten předek.
Moc ti děkuju za postřehy a jinak vím že jestli jdu do Mitase tak se určitě o větší radu obrátím u tebe:-) jen mě tak nějak zajímalo porovnání těchto dvou gum jelikož vzorkem si jsou dost podobné a tak mě zajímali aj vlastnosti..děkuju za tip na Pardála zkusím mu napsat :-)
jinak nad špuntama no popravdě já se toho trochu dost bojím nikdy jsem na tom nejel a tak no ehm :-)
Tak zkusím taky "poradit" :-)
Nejdřív jsem měl Tourancy - na asfaltu super guma, ale jakmile přišel trošku offroad (malej) tak jsem spokojený nebyl, zadek mi vlál ze strany na stranu, skoro to nezabíralo, pocitově mimo silnici hodně špatný.
Pak jsem koupil TKC a na silnici zase o kousek horší než Tourance, mimo ní o dost lepší. jel jsem s nima Ukrajinu a Rumunsko. Na mokru taky ujdou, že bych s nima někde smýkal se mi nestalo.
Pak jsem koupil ty první Mitasy E10 a 3000 km tragédie na silnici, jelo to v kolejích, donutit to do zatáčky bylo dost umění, prostě mi nesedli. V "terénu" se chovali podle mého stejně jako TKC. Dali ale celou trasu až do Albánie a zpátky přes Chorvatsko po pobřeží v 40ti stupních...
Letos snad pojedeme na Krym přes Rumunsko, objednal jsem znova TKC. Osvědčená kvalita za slušnou cenu (4.500 sada).
Zrovna Romania pokud nepojedeš jen asfalt po hlavních tazích - což je úplně naho*no, protože neuvidíš nic - je dost "ošemetná". Jeli jsme po žlutý (v navigaci ROAD 2009 jako hlavní cesta) a místo asfaltu po pár kilometrech díry, kamení, bláto a pak silnice zkončila v půlce krpálu dolů úplně. Díra jak po bombě - že prej to odnesla voda. Takže zpátky nahoru, doprava do lesa, lesem asi 8km na azimut.
Zážitek super, ale na touranckách bych to naloženej s kuframa a batůžkem jet nechtěl.
Dodávám, že nejsem žádnej hardcore jezdec, jezdím pro zábavu, určitě jsou tu stovky povolanějších :-)
Joe napsal:
Měl bych kopat za Mitas. Tak tedy pokud chceš do Rumunska, tak určitě neprohloupíš ani s jednou pneu určenou pro velká endura mimo E-08. Uvádíš, že pojedeš lehčí šotolinky, tam patří E-07 která má mimo jiné dobrý kilometrový nájezd a to Rumunsko dáš 3x. O Haidenau K 60 Scout versus E-07 by ti dal informace Pardál (dostal testovací sadu E-07 a jezdil i K 60). Dle jeho vyjádření je E-07 lepší při jízdě off a naopak. S přihlédnutím k času tvého odjezdu kdy může být počasí nejisté (deště) bych osobně jel na E-09 vzadu a E-10 na předku. Ve čtvrtek odjíždím s Tondou do Alp, kde porovnáme TKC a E-09, E-10. E-09 budu mít i na předku v provedení Dakar. Předpokládáný nájezd asi 4 tkm. Podám zprávu jak dopadl hlavně ten předek.
Rudo,na ten předek jsem zvědavej.Já na něm dal necelý 3000 a šel dolu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Killingman napsal:
Tak zkusím taky "poradit" :-)
Nejdřív jsem měl Tourancy - na asfaltu super guma, ale jakmile přišel trošku offroad (malej) tak jsem spokojený nebyl, zadek mi vlál ze strany na stranu, skoro to nezabíralo, pocitově mimo silnici hodně špatný.
Pak jsem koupil TKC a na silnici zase o kousek horší než Tourance, mimo ní o dost lepší. jel jsem s nima Ukrajinu a Rumunsko. Na mokru taky ujdou, že bych s nima někde smýkal se mi nestalo.
Pak jsem koupil ty první Mitasy E10 a 3000 km tragédie na silnici, jelo to v kolejích, donutit to do zatáčky bylo dost umění, prostě mi nesedli. V "terénu" se chovali podle mého stejně jako TKC. Dali ale celou trasu až do Albánie a zpátky přes Chorvatsko po pobřeží v 40ti stupních...
Letos snad pojedeme na Krym přes Rumunsko, objednal jsem znova TKC. Osvědčená kvalita za slušnou cenu (4.500 sada).
Zrovna Romania pokud nepojedeš jen asfalt po hlavních tazích - což je úplně naho*no, protože neuvidíš nic - je dost "ošemetná". Jeli jsme po žlutý (v navigaci ROAD 2009 jako hlavní cesta) a místo asfaltu po pár kilometrech díry, kamení, bláto a pak silnice zkončila v půlce krpálu dolů úplně. Díra jak po bombě - že prej to odnesla voda. Takže zpátky nahoru, doprava do lesa, lesem asi 8km na azimut.
Zážitek super, ale na touranckách bych to naloženej s kuframa a batůžkem jet nechtěl.
Dodávám, že nejsem žádnej hardcore jezdec, jezdím pro zábavu, určitě jsou tu stovky povolanějších :-)
špunty opravdu nechci jelikož cca 85% jezdím silnice a zbytek mooožná louka polní cestička a tak tak je to zbytečné
jinak já plánuju jet sám bez batůžku ten mít max tak na zádech :-D
me to prijde jako zbytecne ztracet cas tim jestli Scoutt nebo E07. Ty gumy jsou urceny a vyrobeny jako přímá konkurence. Pokud tedy malinkou radu tak Mitas bude o chloupek lepsi v terenu, a Scoutt na silnici. Bavim se teda o zadku, na predek bych si ja tuto gumu nedal, tam bud TKC nebo ve vašem připadě E10, ktera mi jeste na Báwu v 19 tenkrát prišla dokonce lepší než TKC.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Joe napsal:
Měl bych kopat za Mitas. Tak tedy pokud chceš do Rumunska, tak určitě neprohloupíš ani s jednou pneu určenou pro velká endura mimo E-08. Uvádíš, že pojedeš lehčí šotolinky, tam patří E-07 která má mimo jiné dobrý kilometrový nájezd a to Rumunsko dáš 3x. O Haidenau K 60 Scout versus E-07 by ti dal informace Pardál (dostal testovací sadu E-07 a jezdil i K 60). Dle jeho vyjádření je E-07 lepší při jízdě off a naopak. S přihlédnutím k času tvého odjezdu kdy může být počasí nejisté (deště) bych osobně jel na E-09 vzadu a E-10 na předku. Ve čtvrtek odjíždím s Tondou do Alp, kde porovnáme TKC a E-09, E-10. E-09 budu mít i na předku v provedení Dakar. Předpokládáný nájezd asi 4 tkm. Podám zprávu jak dopadl hlavně ten předek.
Rudo,na ten předek jsem zvědavej.Já na něm dal necelý 3000 a šel dolu.
Vím, je to slabá stránka, ale mám ho v Dakaru a jak vyjedu, tak bude mít najeto už nějakou tu stovku. Asi z ní bude galuska.
Upravil joe dne 12.06.2012 07:52
Magoss: mám Scouty, najeto cca 5000 a zatím spokojenost. Cestou na Oravu jsem je prověřil v hustým dešti (na asfaltě) a nebyl sebemenší problém, šotolinu zvládají v pohodě (opět prověřeno na oravských cestičkách), nehučí tolik jako špunty, prostě pohoda...
Jezdil jsem Tourance, TKC a teď mám Scouty. Jezdím převážně asfalt, šotolina sem tam občas, terén primárně nevyhledávám. Až budu kupovat další gumy, budu volit mezi TKC a Scouty, případně vyzkouším ty E-07. Špunty od Mitasu (E-09/E-10) zatím spíš ne...
Asi ideál je pro mě TKC (je pohodlná na rozbitém asfaltu/šotolině), na hladkém asfaltu drží jako přibitá, na vodě je v pohodě a je to zimní guma (M+S) - to se u nás občas hodí . Předek je trochu hlučnější, kdyby sada vydržela (mě) těch 15000 km, abych nemusel v sezóně přezouvat, tak nic jiného neřeším.
Scouty zkouším kvůli nájezdu, cena je stejná (cca 4500 za sadu u Pardála), TKC mi dává trochu větší pocit (falešné?) jistoty mimo asfalt, převážně za mokra.
Bahenní lázně na Ukrajině, v Albánii nebo na Krocanovi nejsou ideálním prostředím pro žádnou z nich, ale furt to bude lepší než Tourance nebo Anakee BMW GS = stroj na radost
buboGS napsal:
na vodě je v pohodě a je to zimní guma (M+S) - to se u nás občas hodí .
pokud vim, je to JEN kvuli (nizsimu) rychl. indexu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
buboGS napsal:
Magoss: mám Scouty, najeto cca 5000 a zatím spokojenost. Cestou na Oravu jsem je prověřil v hustým dešti (na asfaltě) a nebyl sebemenší problém,
a poznal jsi, ze jsou dobry, podle toho, ze ses nezabil? 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ne ne, podle toho, že jsem neměl znečištěný textil
Prostě nekloužou - tedy při MÉM způsobu jízdy za deště
Upravil buboGS dne 12.06.2012 09:10
BMW GS = stroj na radost
Kuci napsal:
asi jedeš na bramboře, ale kdo ví na jaké? jaké rozměry mají mít ty pneu? a jedeš po vlatní ose? je to celkem zásadní info
Tak pro ty co neví. R 1150GS samozřejmě, že jedu po vlastní ose. Klasické rozměry předek 19, zadek 17
otázka byla to: Maggos. Fotka s velbloudem je vypovídající že to na vleku asi nevozíš. Jinak tyhle rozměru jsou holt trošku limitovaný co se týče výběru pneu.
tak po vlastní ose jezdím všude..když teda motorka není zrovna nepojizdná a jede na vleku do servisa...
a motorku mám R1150gs jinak info mám v profilu tuším hm..