vypada mooc pekne... akusticke testy doufam jeste dnes
mmch musim pochvalit... dodano DOST rychle od objednavky.
Upravil hicks dne 14.06.2012 15:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja sme dneska testoval GIVI plexi, jeste to neni presne ono jelikoz nemam svoje sedlo ale melo by to byt oki , v sobotu budu mit primi srovnani s plexi od TT tak uvidim
kolik stalo a jaky jsou rozmery?
Upravil schrek dne 14.06.2012 16:32
jestli uslysim zvuk vycvachtanyho motoru nad 120, je vyhrano 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kazdopadne se snazim co nejvic zredukovat akustickej hluk.. resp. najit nejlepsi kompromis.
TT plexi je rozhodne zatim 1000x lepsi nez origo a o dost vic nez vysokej Wunderlich.. nicmene podle mne by ten bordel v helme mel jit jeste dal zredukovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
.. nicmene podle mne by ten bordel v helme mel jit jeste dal zredukovat....
...když tu přilbu vypereš, tak určitě...
ty furt pouzivas to divny "prilba"-slovo? 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dufi napsal:
Netreba na to plexi nejaky držiak ako u zviseneho bmw
ne.. je to dost hubeny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
takze.. po klasickych patecnich 250km na novym Twalcomopardalovym plexi:
podotykam, ze vejsku mam 175cm + C3 helmu (velkou skorepinu).
a) neni to RADOVE lepsi nez TT, takze neni treba panikarit do cca 90.. to FAKT MA MENSI AKUSTICKEJ hluk.. da se rict, ze to je TEZCE v poho
c) do cca 110-120 to je obecne HOODNE v pohode
d) vidim pres to dobre, je to vykousany a hubeny... samozrejme trochu vyssi, nez TT
e) mereni ploutvi v proudu vzduchu naznacuje vyssi proud, nez TT
tj... je to o KUS tissi.. a o KOUSEK vyssi. Nez TT.
remeslne zpracovani imho fakt PEKNY!
Morabo rikal, ze mu prijde, ze to dela VYRAZNE mensi kraval, nez predtim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tmavsi je asi hezci, ale min prakticky. Mel jsem vzit cirou... i kdyz to NENI moc kourovy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jj, mne to pri mejch 192 prislo lepsi o dost. To puvodni by pro mne, mit 800, bylo dlouhodobe neprovozovatelny, nad 80 hlava presne v turbulencich, takze treba na dalnici jedine silne prikrcit.
Tohle od Twalcomu je hodne v pohode a klidne bych ho mohl mit. dobra, ale neprehnana ochrana a minimum turbulenci. A hezky pres nej vidim.
Na 800 bych asi dal Desierto, nebo tohle a nebo nejaky uplne mini, jako je na twinu 650.
Maiali nel Fango!
takze.. po klasickych patecnich 250km na novym Twalcomopardalovym plexi:
podotykam, ze vejsku mam 175cm + C3 helmu (velkou skorepinu).
a) neni to RADOVE lepsi nez TT, takze neni treba panikarit do cca 90.. to FAKT MA MENSI AKUSTICKEJ hluk.. da se rict, ze to je TEZCE v poho
c) do cca 110-120 to je obecne HOODNE v pohode
d) vidim pres to dobre, je to vykousany a hubeny... samozrejme trochu vyssi, nez TT
e) mereni ploutvi v proudu vzduchu naznacuje vyssi proud, nez TT
tj... je to o KUS tissi.. a o KOUSEK vyssi. Nez TT.
remeslne zpracovani imho fakt PEKNY!
Morabo rikal, ze mu prijde, ze to dela VYRAZNE mensi kraval, nez predtim.
sakrys. Skoro to vypada na dalsi ranec penez pryc...dneska jsem ulovit C3. Jsem jen o par cm vyssi. S origo plexi se mi zda, ze dela vetsi kraval nez stara shark openline. I kdyz do te mi zase ficelo. Na fotkach se plexi jevi celkem pekne. Nechavas si ho nebo jen testujes? Bylo by kdyztak prilezitostne ke zkouknuti nazivo? (ale to ma dost casu; jsou dulezitejsi investice...)
tomask napsal:
sakrys. Skoro to vypada na dalsi ranec penez pryc...dneska jsem ulovit C3. Jsem jen o par cm vyssi. S origo plexi se mi zda, ze dela vetsi kraval nez stara shark openline. I kdyz do te mi zase ficelo. Na fotkach se plexi jevi celkem pekne. Nechavas si ho nebo jen testujes? Bylo by kdyztak prilezitostne ke zkouknuti nazivo? (ale to ma dost casu; jsou dulezitejsi investice...)
jasne.. ke zkouknuti je.
sundavat se mi ho moc nechce, protoze ty gumovy potvory moc nevydrzej ani nevim, jestli se daj koupit za rozumny penize.. v Inveltu rikali neco, ze ne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
co bocni vetrik nefouka to bokam je to uzssi jak to od TT
o moc vic ne...
pristi vikend chci udelat porovnavaci jizdy... zkusim od Jezka sehnat rezervni uchyty...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No a kdyby ses svezl s tím stavěcím wunderlichem, tak jsi komplet tichej ... ve 110km/h na dálnici telefonuju s F5kou, ve 130-140 při svý psí vejšce jedu bez tlaku vzduchu na hlavu.
O víkendu na offroad stačilo dvěma páčkama shodit plexi o 15cm dolů za 2 sekundy.
/Flare