Ahoj, všiml jsem si, že mám spadlou ručičku tachometru, takže mi ukazuje cca o 10 km/h méně. Neporadil by někdo, kde hledat problém ?Pokud se zde něco podboného řešilo, tak se omlouvám, ale nenašel jsem.
Neviem presne ako myslíš tú ručičku. Ale príklad. Idem po dialnici podla tachometru 110km/h a navigácia mi ukazuje cca 104km/h.... myslím že to je bežné že tachometer ukazuje menej.
Děkuji za reakce, ale tohle jsem vyzkoušel. Sundal kryt a pohnul ručičkou přesně na nulu. Nevím jestli to je chyba, nebo ne, ale zdál ose mi, že to jde až moc lehce...skoro žádný odpor. Pak jsem na zkoušku zapnul a vypnul klíček bylo to v pořádku. Jenže když jsem ráno přišel k motorce, tak byla zase spadlá. Tachometr ukazuje "normálně" jen rychlost mi nezačíná od nuly. Takže jednoduše řečeno, nula na tachometru je když už je motorka v pohybu
Tak ještě jeden poznatek....rozdělám kryt a narovnám ručičku na nulu...zapnu/vypnu klíček a po vypnutí se z přístrojovky ozývá asi minutu takové to klasické tikání. Po celou tuto dobu mi ručička klesá dolů.Vypadá to přesně jak zpomalená vteřinovka u hodinek.
Jenda74 napsal:
jj...to tikání vím a v tom problém nehledám...není mi jasné proč se mi ale při tom hýbe ručička tachometru a navíc přesně v tom rytmu tikání
V rytmu tikání se hýbou obě ručičky, ale nemají nikam padat. Mě sebou cukají v rytmu nahoru, dolů o malinký kousek takže ve výsledku zůstanou na svém místě.
Je to závada, kterou asi nebudu nijak urgentně řešit a pokud mi nenapíše někdo kdo se s tím už setkal, tak to asi nechám zatím být a prostě jednoduše budu vědět, že jedu rychleji než si myslím. Jak to mám dlouho nevím, ale od začátku ne. Nejdřív jsem nadával na obecní radary, že jsou bblě nstavené ...pak si myslel o ostatních řidíčích, že se plouží obcí 40km namísto 50km a pak následně pochopil, že ten idot jsem já Těžko říct, ale myslím si, že nic jiného než rozdělat budíky mě stejně čekat asi nebude
Tak závada odstraněna. Pro případ, že by náhodou řešil někdo někdy něco podobného, tak problém byl v "posunuté" ručičce. Možná, že to Servisák i dokonce takhle myslel, ale asi jsem ho blbě pochopil. Já vždycky sundal kryt budíků a jen pohnul ručičkou, která se mi po zapnutí/vypnutí zase vracela zpět. Dnes mě napadlo otočit jí až na doraz dolů, pak jí vytáhnout z hřídelky a pak teprve správně nasadit. Jen mi je záhadou jak se to stalo, protože si myslím, že od začátku co jí mám to nebylo. I podle fotek z doby, kdy jsem jí kupoval to bylo v pohodě. Ale hlavně, že to je ok...byla to blbost, ale štvalo mě to.
Jenda74 napsal:
Tak závada odstraněna. Pro případ, že by náhodou řešil někdo někdy něco podobného, tak problém byl v "posunuté" ručičce. Možná, že to Servisák i dokonce takhle myslel, ale asi jsem ho blbě pochopil. Já vždycky sundal kryt budíků a jen pohnul ručičkou, která se mi po zapnutí/vypnutí zase vracela zpět. Dnes mě napadlo otočit jí až na doraz dolů, pak jí vytáhnout z hřídelky a pak teprve správně nasadit. Jen mi je záhadou jak se to stalo, protože si myslím, že od začátku co jí mám to nebylo. I podle fotek z doby, kdy jsem jí kupoval to bylo v pohodě. Ale hlavně, že to je ok...byla to blbost, ale štvalo mě to.
Přesně tak jsem to opravdu myslel
... servis a diagnostika BMW Motorrad