kamaradi shanim novou lamelu na 11 samo ze za dobrou cenovku dale pak pravdepodobne i pritlacaky(jsou mirne sjety ale ne popraskany)dale pak stator starteru(rozpadlej magnet)uhliky do starteru kdyby nekdo vedel kde tyhle veci dobre koupit budu rad za tip
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Zmijóne zkus propátrat toto http://www.tipmot...r-1100-gs/, stertérů je tam několik. A tu lamelu bych tam dal určitě novou.
Upravil Edy dne 18.06.2012 21:41
ok vzdyt to pisu ze chcu novou ale treba tady z fora do toho dela tak proc nechat vydelavat nekomu jinymu
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Lada11 napsal:
Čau, stator jsem kupoval v ELITu kolem 800, číslo dílu 230020.
Je levotočivej, narozdíl od stejnejch z aut.
jo ze je to levy to vim ale mel sem za to ze je levej jen rotor a asi teda i stator dik za poznatek neskousel nekdo nahodou vylomit i ten protejsi magnet kdysi jsem to tak udelal na r19 a startovalo to bez problebu
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Ty uhliky jsem kupoval v elitu taky.I s tim jejich plastovym drzackem,co obcas popraska.Dvouventily maj starter pravotocivej,stejne jako ty peugeoty atd.Pokud das do 1100 starterteru pravotocivej stator,tak musis prohodit(prekostrit)uhliky a bude ti to tocit spravne.Je to idealni,kdyz ti ty magnety opadaj nekde na dovoleny a na vrakaci sezenes starter treba ze stare 106.Tak prohozenim uhliku je ten stator pouzitelnej.