Tak buď to máš blbě nastavený a nebo není vule.. měrka se vkládá mezi dřík ventilu a tu mysku na štelovacím šroubku
Upravil servisak dne 27.06.2012 16:12
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahoj dneska som robil ventily na R1100GS r.v95 0,15 sacie a 0,30 vyfukove ,podla spominanych postupov a videi a aj axialne vole na cca 0,20-0,25,no pravy valec je hlucnejsi a nieco v nom tak ostrejsie bucha,nieje to nic tragicke,robil som ho dva krat no ten zvuk tam je stale,ak by niekto vedel nieco poradit tak budem rad..
Upravil tantito dne 10.07.2012 22:27
citim sa fajn..
Tak tady je už asi takováhle rada k ničemu pokavad to bouchá muže to bejt už v motoru muže bejt chycená ojnice jak nahoře tak na klice tohle už není na poradění po netu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak tady je už asi takováhle rada k ničemu pokavad to bouchá muže to bejt už v motoru muže bejt chycená ojnice jak nahoře tak na klice tohle už není na poradění po netu
ahoj servisak,nieje to neake silne buchanie,a zacina to az ked sa to zahreje troska na prevadzovu teplotu...no dufam ze to nieje ta ojnica ako spominas s tym by som si asi doma nepomohol...
citim sa fajn..
servisak napsal:
Tak tady je už asi takováhle rada k ničemu pokavad to bouchá muže to bejt už v motoru muže bejt chycená ojnice jak nahoře tak na klice tohle už není na poradění po netu
ahoj servisak,nieje to neake silne buchanie,a zacina to az ked sa to zahreje troska na prevadzovu teplotu...no dufam ze to nieje ta ojnica ako spominas s tym by som si asi doma nepomohol...
Poslouchej a když se to bude zvětšovat a zvuk sílit víš že je něco špatně a pujde hlava dolu.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak tady je už asi takováhle rada k ničemu pokavad to bouchá muže to bejt už v motoru muže bejt chycená ojnice jak nahoře tak na klice tohle už není na poradění po netu
ahoj servisak,nieje to neake silne buchanie,a zacina to az ked sa to zahreje troska na prevadzovu teplotu...no dufam ze to nieje ta ojnica ako spominas s tym by som si asi doma nepomohol...
Poslouchej a když se to bude zvětšovat a zvuk sílit víš že je něco špatně a pujde hlava dolu.
zatial sa to nezvacsuje,stale to je na tom istom ale znervoznuje ma to neako v podvedomi myslel som ze to odstranim nastavenim ventilov,ale nestalo sa skusil som dat aj axialnu volu z 0,25 na 0,10 chvilku to slo ticho a potom zas to zacalo....
citim sa fajn..
Tonda napsal:
Taky třeba napínák rozvodového řetězu.
A axiální vůli nestavit ideálně co nejblíže k 0,05mm.
ahoj Tondo,tak s tym napinakom nemam ziadne skusenosti ako sa to robi,nieje tu uz neake vlakno o tom...nahodou...?
a tu axialnu volu skusim zajjtra dat na tych 0,05 ak sa podari...mozno to zaberie bol by som rad,este by som sa spytal ci sa robi najskor ta vola a potom ventily,alebo to je jedno v akom poradi .?
citim sa fajn..
Nejprve axiální vůle vahadel, a potom ventilová vůle. Vlákno o napínáku tu určitě někde bude. Musíš hledat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
diky za radi chalani,pozriem to vlakno o tych napinakoch a zajtra skusim poriesit tu volu a tie napinaky...som len zaciatocnik GSkar,tak kazda dobra rada nad zlato....
citim sa fajn..
Ahoj,
hledal jsem tady na fóru nějakou hezkou tabulku s momenty k 1150 GS.
Nejčastější spoje atd. a našel jen tohle na 1100...jsou tam nějaké odlišnosti v dotahovacích silách 1100x1150?
Dík za každou odpověď
BMW R1150GS
Hop - v zásadě je to u utahovacích momentů při základním servisu stejné u R1100 i 1150 (rozdíl je jen v utahovacích momentech nalévacího a vypouštěcího šroubu převodovky). Při větším servisu nebo opravě je určitě rozumnější sehnat si dílenský manuál.
Upravil Tonda dne 16.01.2014 21:34
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...