Zdravim ve spolek,mám od loňska 1100gs,šlape celkem v pohodě,ale občas střílí do vejfuku,někdy i častějš.Je to r.v.1995-bez katalizatoru.Někdo mi už říkal že je to normální.Může k tomu někdo něco poradit?Nebo je to jen rukama?Diky.
1100 GS mi to občas taky dělala, ale jen občas, tak jsem po tom víc nepátral. Ale u 1150 mi to zatím nenastává. Vyměnil jsem ale teď katalyzátor za Y svod, tak uvidím, co to udělá.
Jak často ti to dělá? A vypozoroval jsi kdy? U mě se to stávalo při rychlejší jízdě a náhlém ubrání plynu, tak jak to píše Bohumil.
On tam sice není kat, ale pixla jak kat tam je. Hromadí se tam plyny a prudkém ubrání můžou dohořívat ve ýfuku, nebo ti ten výfuk někde netěsní a to pak bude taky "střílet". Jde spíš o to, jakou to má intenzitu. Jestli to je jednou za čas, tak asi v poho. Pokud to je jak kulomet, tak se něco děje.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Moje 1100GS střílela, a to kupodivu skoro od nové motorky, i po seřízení v AuTec. Pak to seřídil kamarád a střílet přestala, zlepšily se přechody z nízkých otáček atd. Po čase opět trochu začala, ale jen si tak pšoukla a zase pomohlo seřízení, takže doporučuju.
Kromě prudkého ubrání plynu si střelila i v případě náhlého přibrždění, při kterém jsem zapomněl ubrat plyn (třeba když mi něco skočilo před kola a leknul jsem se), a následném přidání plynu. Ivan
Tak diky chlopí,tak to asi bude celkem normal,střelí to většinou při rychlém ubrání po předchozím plném plyn,vzláště pak když motor není pořadně roztočenej,prostě klidnit hormony.Jinak ve snaze přeměnit zvuk "sekačky na trávu"na na důstojnější zvuk hodný nadlitrového dvouválce jsem pomocí flexi,vrtačky a následně COčka trochu "poladi" vejfuk-zvýšil pruchodnost.Sekačka zůstala,ale umí teď hezky po zadním prostým přidáním plynu z cca2500-3000ot.na 1.kvalt,na dvojku jen trochu.Ale střílela už před tím zásahen.Tak to jen zkušenost kdyby měl někdo podobné napady.Michal
Ježkovy voči Karkulko, proč to děláš??? To není čopr ani zmrzlina, tohle je nejlepší cestovní motorka na světě, na které se má sedět 12 hodin denně a ticho je jednou z věcí, která je aspoň pro mě důležitá. Pokud teda nechceš bramboru na něco jiného než na cestování. Asi jo, když píšeš o jízdě po zadním... Ach jo, já myslel, že si to kupujou hlavně cestovatelé... Ivan
PS: Ale to střílení do výfuku se dá odstranit seřízením, nech si to udělat, kromě nižší spotřeby to bude i živější, hlavně zespodu, a to by si mohl ocenit.
Hm,to seřízení by asi neuškodilo.Kdyby někdo měl typ na někoho kdo to dělá a umí,nejlépe Kadaňsko-Chomutovsko,ale i Praha,budu rád za info.Jinak,Ivane abych řekl pravdu,nevylučuju že se na Karkulce nepodíván někam dál než "za humna",ale cestováního mám až-až v práci,jezdím s kamionem.Karkulka je moje první pořádná motorka a volby zatím nelituju,nevím o nicěm jiným co by bylo tak solidní na silnici a zaroveň hravě skouslo nějákou tu polňačku nebo pole.Jen se s tím nesmí padat!A taky když někdo měří skoro 190cm a má 95kg,potřebuje pod sebe pořádnej kus poctivýho železa(a hliníku)