Ahoj všichni rád bych poprosil o radu, po delší odstávce mé GSo sem uvedl do chodu, ale bohužel sebou dost často za jízdy cuká zdá se mi, že má zbytečně velké otáčky a na volnoběch má divný zvuk. Byla přes zimu totálně na suchu do benzínu jsem nalil jakýsi čistič palivového sistému sice jsem ještě nevyjel ještě ani 1 nádrž s tímto přípravkem, ale rada by bodla, chystám se na výměnu svíček, pročištění vzduchového filtru výměnu olejového filtru a oleje a možná i výměnu palivového filtru a co mě asi tíží ještě více zdá se mi že to žere jak Zil v terénu cca okolo 10L/100km
Neměl jsi při zprovozňování dole nádrž kvůli akumulátoru (klidně i jen přizdviženou)?
Nevyhodil jsi si tím bowden se seřizovacího průchozího šroubu nad kladkou hrdla vstřiku?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
rok 1994 by ještě lambda sondu mít neměl, ale asi by to chtělo seřídit a jak sám píšeš dát svíce a filtr...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS