S Conti TKC som velmi spokojny, ale uvazujem nad tym, ze si kupim este dve kolesa, na ktore si obujem cestne pneu a podla potreby si ich budem prehadzovat. Ma s tym niekdo skusenost? Ak by som dal dopredu 110/80/19", bolo by potrebne prestavit ABS? (Vyska kolesa sa zmensi zo 69 na 65,5cm, Obvod kolesa sa skrati o vyse 20cm).
stowasser napsal:
S Conti TKC som velmi spokojny, ale uvazujem nad tym, ze si kupim este dve kolesa, na ktore si obujem cestne pneu a podla potreby si ich budem prehadzovat. Ma s tym niekdo skusenost? Ak by som dal dopredu 110/80/19", bolo by potrebne prestavit ABS? (Vyska kolesa sa zmensi zo 69 na 65,5cm, Obvod kolesa sa skrati o vyse 20cm).
Dakujem za tipy.
a co homologace, kdyz chces po silnici jezdit s jinym kolesem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pisal som uz do nemeckeho gs fora, tak cakam na odpoved. Netreba z toho robit vedu, vsetko je mozne, len je na to treba cas.
Samozrejme mi na bezpecnosti zalezi a preto pisem sem, ci uz ma niekto podobnu skusenost. Zadne 17" kolo uz mam, teraz sa rozhodujem, ci kupim dopredu 19 alebo 21".
PS.
Dokonca je mozne dat oficialne dopredu 120/70/17 a dozadu /180/55/17, kukni sem:
http://www.touratech-video.de/video/38
stowasser napsal:
Dokonca je mozne dat oficialne dopredu 120/70/17 a dozadu /180/55/17, kukni sem:
ano, je homokit na 17ku vepredu.
NEVIM o nicem s 19kou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja by som šiel do 17 ked už , ale ked ten rozmer nemáš napísaný v techničáku aj tak možeš mať problém darmo ho kupiš u TT.Teda aspoň u nás.Ked ma homo da sa zlegalizovať cez BMW. S ABS by nemal byť problém. Ale na cestovanie by som tam nechal 21.
stowasser napsal:
pisal som uz do nemeckeho gs fora, tak cakam na odpoved. Netreba z toho robit vedu, vsetko je mozne, len je na to treba cas.
Samozrejme mi na bezpecnosti zalezi a preto pisem sem, ci uz ma niekto podobnu skusenost. Zadne 17" kolo uz mam, teraz sa rozhodujem, ci kupim dopredu 19 alebo 21".
PS.
Dokonca je mozne dat oficialne dopredu 120/70/17 a dozadu /180/55/17, kukni sem:
http://www.touratech-video.de/video/38
není nic jednodušího než přezout gumy g/s. moc nerozumím té změně kol. pokud chceš 21 palců dopředu tak budeš asi chtít jezdit i mimo asfalt a tam je potřeba zvážit i řetězový převod. prodavájí se i silniční gumy na 21"kolo a stou to můžeš klopit jak sviň..je to jen o koulích.
Ano, klopit sa da aj na 21", mam obute stuple Conti a daju sa na tom suchat stupacky a aj bocne kufre. Clovek sa vsak viac narobi pri preklapani moto, ked chce ist rychlo cez ceriu zakrut, viem to dost dobre porovnat, lebo som predtym jazdil moto s 19".
Vpredu 17" mi uz pride ako moc malo na nase ro****kane cesty.
OK, mozeme tuto temu uzavriet, ked zvazim vsetky za a proti, ostanem teda pri 21" a usetrim si kopu starosti a problemov. Diky za odpovede.
já bych chtěl dvoje kolesa hned, ale vždycky mě posadí na zadek cena.. Tak přezouvám a přezouvám. Kolik je aktuálně nejnižší cena za dva sety kol (klasika 21 předek, 17 zadek)?
Kvuli TKC bych se na cely druhy kola vybodnul. Jestli druhy kola nemas a chces jezdit i off, kup si druhou sadu 21/18! Excel (at to neco vydrzi) dopredu dej Desertku a dozadu budes mit i lepsi vyber nez jen Karoo, nebo Stonemaster jako u 17ky a oproti Contikum se na tom svezes i jinde nez na suchy polnacce...
A na puvodni kolesa dej Tourancky a muzes na tom jezdit do prace, nebo drtit kilometry. Na mensi kolo dopredu kaslat uz jen kvuli blatniku, predelavat i ten by byla myslim dost pakarna....
Jinak homologovanej 17kovej motard-kit dela AC Schnitzer. Podle mne to vypada desne a hlavne ty gumy co na to pak das, budou zase motardovy lepivky s najezdem 4000km... Nevim, za mne blbost.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
PS: a mas vyresenej podvozek?! Jestli ne, tak prvni investici bych vubec smeroval tam...
+1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám dvě sady kol i s kotoučema, jedna TKC na východ a druhá Tourance na západ. ..... pomalu to ale ztrácí význam, jelikož jsem pořídil dědka 100GS PD a ta mě v terénu baví víc než 1150 GS, tak bude asi dědek na východ a 1150 na západ
Upravil Mesky dne 14.07.2012 10:28
Je pravda, že když už 21ku tak to chce něco lepšího než TKC. Mě se nejvíc osvědčila Dunlop Geomax, dá se sehnat za pár korun, v terénu boží a na silnici velmi dobře použitelná. (Dá se sehnat za stejný peníze jak Treleborg Army Special a je mnohem lepší na silnici i v terénu).
1150GSA
Ducttape is like the force: it has a light side and a dark side and it holds the universe together.