Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s tím jestli jde použít na R850GS či R1100GS laděný svod (náhražka za katalizátor) a laděný výfuk. Nikde jsem to zatím neviděl a rád bych se dozvěděl jestli je to vůbec možné!! A kde to seženu a více podrobností kolem!!Všechny tyhle ty Y svody jsou na 1150 a 1200GS. Dík R.
Tazz napsal:
Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s tím jestli jde použít na R850GS či R1100GS laděný svod (náhražka za katalizátor) a laděný výfuk. Nikde jsem to zatím neviděl a rád bych se dozvěděl jestli je to vůbec možné!! A kde to seženu a více podrobností kolem!!Všechny tyhle ty Y svody jsou na 1150 a 1200GS. Dík R.
Určitě jde, ale nevím zdali se to dá koupit, kamarád to vyráběl jak svod a dával i laď výfuk na R1100GS a fce naprosto dokonalá.
R1150 GS Adventure
Čau. Já mám na motorce tenhle - je to to co požaduješ (má svod s dírou na lambdu bez katalyzátoru). Má taky homologaci. Je přímo dělanej se svodem pro 850 a 1100. http://www.bmw-tr...vince-sbk/
Tonda napsal:
Čau. Já mám na motorce tenhle - je to to co požaduješ (má svod s dírou na lambdu bez katalyzátoru). Má taky homologaci. Je přímo dělanej se svodem pro 850 a 1100. http://www.bmw-tr...vince-sbk/
Taky jsem se na něj díval ...jaký s ním máš zkušenosti? Jaký je zvuk(prosím přesně popsat )? Co krouťák a spotřeba?
Já měl krátce laďák Laser na XT-čku ...super zvuk, lépe táhl od spodku, ale na cestování to nebylo ...hlučné až moc! A dost střílel.
Je to homologovanej výfuk, takže nečekej žádnej rambajs. Zmizel zvuk šicího stroje a objevilo se fajn brumlání, hlavně v nižších otáčkách. Ve spojení s KN filtrem je výrazně lepší spodek a střed otáček (pásmo do 5000ot.) - přesně to, co nejvíc využívám. Jinak se mi ale snížila maximálka (dříve 200km/h, s laďákem 180km/h), ale to jsem očekával.
Pro 850 a 1100 je včetně svodu - u těchto modelů nejde oddělat pouze koncovka (katalyzátor a koncovka jsou svařeny v jeden celek).
Tady máš výkres z Leo Vince:
Tonda napsal:
Je to homologovanej výfuk, takže nečekej žádnej rambajs. Zmizel zvuk šicího stroje a objevilo se fajn brumlání, hlavně v nižších otáčkách. Ve spojení s KN filtrem je výrazně lepší spodek a střed otáček (pásmo do 5000ot.) - přesně to, co nejvíc využívám. Jinak se mi ale snížila maximálka (dříve 200km/h, s laďákem 180km/h), ale to jsem očekával.
hmmm ...to by se mi asi taky líbilo
Nerozumím tomu, proč to má nižší maximálku. Ne že bych potřeboval jezdit dvěstě ...na to mne neužije, ale zajímá mne to. A co spotřeba? A nestřílí při prudkém ubrání plynu?
Tonda napsal:
Pro 850 a 1100 je včetně svodu - u těchto modelů nejde oddělat pouze koncovka (katalyzátor a koncovka jsou svařeny v jeden celek).
Tady máš výkres z Leo Vince: