měl 950 LC8. Moje subjektivní zkušenost: Co se týká ovladatelnosti při jízdě někde na poli, na louce, v lese, zvedání po pádu atd. řekl bych, že lepší než GS. Pro jízdu na dálku jsem z toho byl otrávený a díky katastrofálnímu sériovému sedlu jsem vždy měl prdel jak řešeto. Další věc je výška, pro malé postavy problém větší než u GS.
KTM obecně jsou motorky koncipované víc do extrému. Nepočítám sem silničního Duka, to je jiná kategorie. Každopádně já jsem se po roce s KTM vrátil zpět ke GS.
Takže pokud motorku na řádění a adrenalin, tak klidně KTM.
Doufám, že mě oranžády někde nezbijou.
Kevine dostaneš do drrršššťky.Je to 2003 takže pořádně proklepnout podle vinka všechny svolávačky.Byl to první model a bylo tam docela dost věcí a hofno.Jestli budou udělaný tak už záleží jen na něm na co tu motorku chce.Čistě na cestování je to asi nesmysl,ale pokud chce trochu začít řádit není problém.Vypadá,že je v pěkným stavu a cena je taky myslím pěkná.