Zdravím všechny a žádám o pomoc,
moje moto R1150GS ztrácí výkon mezi 4-5 tis. otáčkama.
Vyměnil jsem svíčky, benzínový filtr, vzduchový filtr a stále nic.
Moto se při 4 tisících začne jako přidušovat a u pěti tisíc to praští do rukou a už to maže.
Neměl jste někdo stejný problém?
kdyby to byl Twin Spark tipoval bych to na spatnou civku
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
pak ještě si nenapsal jestli nemáš laďák nebo Y-svod, to dělává často taky díru
ty cívky můžeš zkusit tak, že je za běhu motoru vytáhneš (celý nebo jen konektor) a pokud motor nezmění chod je v háji, ale může bejt i načlá a to je pak na větší laborování a nejlepší je stejně mít novou nebo půjčenou funkční od někoho
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
zmijon napsal:
kdyby to byl Twin Spark tipoval bych to na spatnou civku
http://www.bmwgs....owstart=40Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Chlapi jen pro info, civku jako takovou na twin sparku tvori primo fajka na hlavni svici? Nebo je jeste nekde dalsi civka zasita pod nadrzi?
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Chlapi jen pro info, civku jako takovou na twin sparku tvori primo fajka na hlavni svici? Nebo je jeste nekde dalsi civka zasita pod nadrzi?
... hlavni civky jsou z boku na "fajfkach" na hlavnich svickach, civka pro ty spodni pomocne svice je spolecna pod nadrzi....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
milanosor napsal:
Chlapi jen pro info, civku jako takovou na twin sparku tvori primo fajka na hlavni svici? Nebo je jeste nekde dalsi civka zasita pod nadrzi?
... hlavni civky jsou z boku na "fajfkach" na hlavnich svickach, civka pro ty spodni pomocne svice je spolecna pod nadrzi....
Tak jsem si to myslel dobre. Diky za info.
Hlavni (tuk tuk) jedou a pomocne jsem zkousel pri poslednim servise a hazely normalne
I pád na hubu je pohyb kupředu