Je tam moznost snizeni o 1,5 cm a mas je zaroven i rozsireny
Jo to vím, ale to je pořád málo. Za tu cenu to dělá i TT. http://shop.toura...lever.html
Ale taky jenom max. o 1,5cm.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
TT taky uplně nemá "vychytané" popisky... Na webu píšou, že se to dá štelovat 0-5-10-15 mm, v instalační manuálu zase, že top pozice je o 20mm níž než původní stupačky a pak se to šteluje o 7mm na díru.
a kdyz snizis stupacky o 1,5cm a das zvyseni o 3,5cm tak uz si na 5 cm celkem. To ti stacit nebude? Abys tema stupackama pak furt neskrtal v zatackach kdyz je budes met skoro az na zemi
jinak ja sem zvysoval riditka o 3 cm a musel sem vymenit jen brzdovu hadicku. puvodne sem chtel zvysit o 5 cm, ale nevedel sem esli to nebude moc, tak sem udelal mezikrok. Ale i na to zvyseni o 5cm by mne vsechny ostatni hadicky vysly.
krocan80 napsal:
a kdyz snizis stupacky o 1,5cm a das zvyseni o 3,5cm tak uz si na 5 cm celkem. To ti stacit nebude? Abys tema stupackama pak furt neskrtal v zatackach kdyz je budes met skoro az na zemi
No mě přišlo, že bych to potřeboval tak o 10 cm.
To mám jenom 188 cm.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mám na 1150ADV zvýšení řídítek + blíž k sobě o 3,5 cm a bez výměny čehokoliv, ty nástavce mne provázejí už od první 1100GS a nikdy jsem žádné hadice neměnil.
Mám i snížené stupačky SW-Motech, krásné zpracování, lehké, díky obrovské ploše pohodlné, guma navulkanizovaná na odlitku a přišroubovaná ke stupačce, po jejím sundání máš nohu ještě o cca 0.5 cm níž.
Tuhle kombinaci mohu doporučit.
... mám snížení stupaček origo wunderlich ... nohy jsou níže a o cca 3-5cm víc vzadu ... na kolena super .. akorát podpatek(pata) boty neustále okopává výfuk :-(
.. potřebovalo by to prodloužit stupačky ..
(ch)stepan
No já jsem k tomu dost skeptický prtože u mne tu probíhalo takto:namontoval jsem zvýšení řídítek 35mm,pak snížené stupačky Motech a pak zvýšené sedadlo o 5cm od DDT.No řeknu Vám že když na tom sedím v garáži na stojanu tak neznám motorku ktertá by měla lepší ergonomii.No a za jízdy už to není ono protože vzatáčkách jezdím botama po zemi a ve dvou je to tragédie.Možná to bude velkýma botama (Tech 10 č 14,5)
Řeším si snížení a zároveň rozšíření předních stupaček na 1150ku. Dělá někdo něco podobného nebo je k mání jen SWmotech a obdobné zahraniční. A o kolik cm to je.
aj ja som uvazoval dat nizsie stupacky,ale neviem si to predstavit ako by som presiel cez zakrutu.pri originaloch obcas cochrem boty po asvalte.a to mam obute mitas 08.len na vode su dost slabe.
riesim to i ja, konkretne zo stupackami SW Motech - nieco je uz popisane ohladom tejto temy aj tu: http://www.bmwgs....ost_446579
SW Motech su stavitelne, ze znizis bud o 1,5cm alebo 3cm oproti origo.
maju vsak 2 zasadne nedostatky
1. pri znizeni o 3cm zavadza chodidlu kus drziaku/casti stupacky.
odstrnit to ide lahko: odfrezovanim
2. stupackami sice ziskas znizenie ale v oboch pripadoch ergonomia tychto stupaciek Ti zaroven stupacku priblizi k riadiacej pake o 2,5cm a to je uz riadne poznat, hlavne pri nas ktory mame 46ky cizmy, naprd sa hadzu kvalty, nohu musis velmi ohybat
k tomu vsetkemu ak znizis o 3cm a mas to predsunute o 2,5cm tak skrkas stupackami len taky rachot
toto prave riesim a skreslujem si model k vyrobeniu geometricky ineho drziaku, ktory mi zabezpeci len znizenie a nie predsunutie
Upravil vlk dne 24.03.2015 21:54
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
spominany nedostatok č. 1: cernou fixou je vymalovana cast ktora zavadzia chodidlu a teda bola urcena k odfrezovaniu
vlk přiložený následující obrázek:
vysledok po odstraneni neziaducej plochy drziaku stupacky. Vysledok je paradní, nohy mozem mat pekne pri sebe/ pri motorke:
vlk přiložený následující obrázek:
moja predstava a ciel je urobit si drziak stupacky ( rozumej tu cast ktoru som upravoval koli nedostatku č.1 ) tak aby vysledok bol:
znizit stupacku v 2 urovniach: 1,5 a 3 cm a ponechat vzdialenost od riadiacej paky rovnaku ako je origo a nech je moznost prepolohovat ju k radicke - priblizit o 2cm, co sice nie je vyhodne pre velkonohych ale zas o trochu to zvacsi uhol zalomenia nohy teda pohodlnejsi posed
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
SAM napsal:
aj ja som uvazoval dat nizsie stupacky,ale neviem si to predstavit ako by som presiel cez zakrutu.pri originaloch obcas cochrem boty po asvalte.a to mam obute mitas 08.len na vode su dost slabe.
Nejezdi na lachtana a bude po škrtání.
Upravil rak72 dne 25.03.2015 02:34