Pánové potřeboval bych poradit a poznat Vaše názory.Mimo jiné mám Yamahu XT 600 (již 15 let) a přemýšlím o tom že bych ji nahradil BMW 650.Používám ji na dědkovské akce jednoválců (jízdy na východ po asfaltu,polních cestách a v lehčím terénu) Rád bych věděl jak by se na aktivity tohoto typu hodilo zmíněné BMW.Podotýkám že mám na mysli BMW 650 do r.v.1999!Děkuji předem za jakékoliv informace.
Vlastimil,ale píše,že chce do r.99 a to žádnej dakar nebyl.Podle toho co píše bych si nechal XT.Na zmíněné akce se hodí a jestli je v kondici bude sloužit ještě dlouho.
Co se týče starých bmw 650,tak kámoš to měl a moc spokojený nebyl.Vysoká spotřeba a línej motor.Pérování asi i horší než starý XT.
Vlastní zkušeností neposloužím.
Od 93 kdy se začlo dělat se dělalo ve 3 verzích,klasický Fko s hranatým světlem,pak facelift s kulatějším a ještě model st s nižšíma zdvihama a 18" předním kolem.
F650 rok 95 jsem měl,přesněji pul roku,pak šla pryč.
Ten Rotax jel pěkně,na silnici dobrý,spotřeba do 5 litru. Podvozkově ok,ale jak s tím vjedeš mimo,omezí tě 19" a zdvihy.
Vyměnil jsem za Biga a ta motorka mě baví víc,takže jak píše sadilek.
Nechal bych si Tenerku... Větší zdvihy, nižší suchá váha, větší nádrž, menší spotřeba, vzducháč....
A to opomíjím fakt, že je o světelný roky hezčí....
Aha, tu novejsi, ale to neva (ja si jen pamatoval, ze mas tu spravnou, modro-zlutou). Chapu umysly o sjednoceni, ale osobne bych to i tak nechal plavat.
Kdybych mel neco podobnyho kupovat, asi bych vybiral mezi Tenerkou a DRkem, na stary Fko by me asi neprekecali. Dvouventily kouzlo maj a jaky, Fko pro mne moc ne a hlavne zadnou chvalu jsem na to neslysel...
Ovsem na druhou stranu pokud Te to k nemu tahne, mas to sem tam pak km a chces mit na vsech strojich vrtuli....
No nic, koncim se zahnojovanim, osobni zkusenost nemam, nazor jsme napsal, tak prenechavam prostor jinym.
Maiali nel Fango!
Jestli to chceš sjednotit, tak to sjednoti na GS a netahej si domů starý Fko. Finanční rozdíl mezi slušným Fkem v dobrém stavu a GSem není takový na to, aby se o tom nedalo přemýšlet. Hlavně Fko jezdí za 5 litrů, GS dostaneš i na 3.5 litru. To, že se Dakary dělaly až od 2000 je fakt, nicméně se na netu objevují zmíňky i o 1999, ale spolehlivost těch webů je otázkou, na českých inzercích pod rok 2000 nejdou. Ale když si koupíš malý GS a bude ti to fakt malý, upravit na Dakarovskou výšku se to dá celkem snadno.
Jinak bych osobně nedával přednost Fku před tou Ténérkou, co máš teď.
xHackerM napsal:
Jestli to chceš sjednotit, tak to sjednoti na GS a netahej si domů starý Fko. Finanční rozdíl mezi slušným Fkem v dobrém stavu a GSem není takový na to, aby se o tom nedalo přemýšlet. Hlavně Fko jezdí za 5 litrů, GS dostaneš i na 3.5 litru. To, že se Dakary dělaly až od 2000 je fakt, nicméně se na netu objevují zmíňky i o 1999, ale spolehlivost těch webů je otázkou, na českých inzercích pod rok 2000 nejdou. Ale když si koupíš malý GS a bude ti to fakt malý, upravit na Dakarovskou výšku se to dá celkem snadno.
Jinak bych osobně nedával přednost Fku před tou Ténérkou, co máš teď.
Jdu stejnou cestou jako Morabo, aloha...
No nevim, že by se to nechalo upravit na dakar tak snadno... Ale jinak se taky přiklánim k názoru nechat si tenerku a nebo uz jít do Dakara
jardajerman@seznam.cz