... čau,
jezdil jste někdo obě a můžete srovnat ? Vím, že je každá jiná a na něco jiného, ale přesto ...
... jezdím po asfaltu cca 99,5% a ten zbytek prašná cesta, šotolina jako přejezd mezi dvěma asfaltkama :-)
díkes
(ch)stepan
nikdy bych za 1150GS nevymenil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vaha, maly kolo vepredu, nevidis dopredu pod predni kolo, riditka...?
jako druhou, nebo spis treti moto pro radost to chapu.. jako hlavni moto moc ne.
Upravil hicks dne 06.08.2012 11:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chstepan napsal:
... čau,
jezdil jste někdo obě a můžete srovnat ? Vím, že je každá jiná a na něco jiného, ale přesto ...
... jezdím po asfaltu cca 99,5% a ten zbytek prašná cesta, šotolina jako přejezd mezi dvěma asfaltkama :-)
díkes
já bych šel do Káčka, pokud řešíš hlavně silnici (jde i o délku tras, Káčko je spíš dálkař)
jestli chceš pohodlný cetování za plného komfortu, jdi do eLTéčka.. a navíc se šotolinou a prašnéjma a rozbitejma cestama nemá eLTéčko vůbec žádnej problém..
jezek napsal:
jestli chceš pohodlný cetování za plného komfortu, jdi do eLTéčka.. a navíc se šotolinou a prašnéjma a rozbitejma cestama nemá eLTéčko vůbec žádnej problém..
otazka je, jak moc si s tim obludem to rozbity cesty a sotolinu uzijes.
uz jenom vyrazne mensi tolerance i k mensim padum...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
... ještě jsem na ní nejel, ale představuji si , že je na něm větší pohodlí, ochrana před větrem a děštěm, sametovější chod motoru a vůbec takovej větší klídek ... alespoň to na mě tak působí ... ale třeba se mýlím
... jen je škoda, že je tak robusní, vzhledem k tomu že jezdím většinou sám ..
(ch)stepan
jezek napsal:
jestli chceš pohodlný cetování za plného komfortu, jdi do eLTéčka.. a navíc se šotolinou a prašnéjma a rozbitejma cestama nemá eLTéčko vůbec žádnej problém..
... vím, že GSo ani LTčko nemá problém se šotolinou atd ... ale já s tím mám problém :-)) a navíc to nemám rád :-) ... takže se držím většinově asfaltu ... no on ten český asfalt nemá občas k šotolině daleko ...
(ch)stepan
... ještě jsem na ní nejel, ale představuji si , že je na něm větší pohodlí, ochrana před větrem a děštěm, sametovější chod motoru a vůbec takovej větší klídek ... alespoň to na mě tak působí ... ale třeba se mýlím
... jen je škoda, že je tak robusní, vzhledem k tomu že jezdím většinou sám ..
tak kup si kabriolet...
ochrana pred destem je podle mne taky trochu kravina.. stejne dostanes kour od spiny z nakladaku atd.
Pred uklouznutim na mokru te to nijak nechrani, presne naopak.
Navic to bude mit nejspis i vyssi teziste atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
... ještě jsem na ní nejel, ale představuji si , že je na něm větší pohodlí, ochrana před větrem a děštěm, sametovější chod motoru a vůbec takovej větší klídek ... alespoň to na mě tak působí ... ale třeba se mýlím
... jen je škoda, že je tak robusní, vzhledem k tomu že jezdím většinou sám ..
tak kup si kabriolet...
ochrana pred destem je podle mne taky trochu kravina.. stejne dostanes kour od spiny z nakladaku atd.
Pred uklouznutim na mokru te to nijak nechrani, presne naopak.
Navic to bude mit nejspis i vyssi teziste atd.
... no zatím to jsou takový řeči ve stylu "asi to bude ... nebo to musí bejt tak a tak ..." proto se ptám někoho kdo na tom skutečně jezdí nebo jezdil :-)
sedlo bude asi níž než na GSu co? a co pérování ?
Upravil chstepan dne 06.08.2012 11:31
(ch)stepan
chstepan napsal:
... čau,
jezdil jste někdo obě a můžete srovnat ? Vím, že je každá jiná a na něco jiného, ale přesto ...
... jezdím po asfaltu cca 99,5% a ten zbytek prašná cesta, šotolina jako přejezd mezi dvěma asfaltkama :-)
díkes
Mám najeto asi 55 tisíc na K1200LT a asi 25 tisíc na R1150GSA.
Takže srovnávat můžu. Na LT jsem byl prakticky všude v Evropě, v Anglii, Walesu, na Korsice... Na 1150GSA (ještě před radikálníma úpravama) celkově asi dva měsíce v Maroku a pochopitelně všude možně po Evropě.
Srovnávat tyhle dvě motorky je jako srovnávat jízdu v BMW pětkový řady s jízdou pickupem Toyota. LT je LUXUSNÍ TOURER. GS je cestovní enduro. Porovnávat tyhle dvě motorky nemá smysl. Jsou to absolutně odlišné kategorie. To, co je na LT příšerný vopruz a jízda na hranici (třeba šotoliny na Korsice, manévrování mezi kameny na úzké šotolině...) je na GS totální pohoda a zábava, to co je na LT naprostá pohodička (třeba noční přejezd 1500km v dešti po dálnici ze severní Anglie do Prahy) je na GS křeč...
Ideální je mít obě dvě ale já postupně přestal na LT jezdit, prostě mě to už nebavilo.
... ještě jsem na ní nejel, ale představuji si , že je na něm větší pohodlí, ochrana před větrem a děštěm, sametovější chod motoru a vůbec takovej větší klídek ... alespoň to na mě tak působí ... ale třeba se mýlím
... jen je škoda, že je tak robusní, vzhledem k tomu že jezdím většinou sám ..
tak kup si kabriolet...
ochrana pred destem je podle mne taky trochu kravina.. stejne dostanes kour od spiny z nakladaku atd.
Pred uklouznutim na mokru te to nijak nechrani, presne naopak.
Navic to bude mit nejspis i vyssi teziste atd.
... no zatím to jsou takový řeči ve stylu "asi to bude ... nebo to musí bejt tak a tak ..." proto se ptám někoho kdo na tom skutečně jezdí nebo jezdil :-)
sedlo bude asi níž než na GSu co? a co pérování ?
a co chces resit?
- dopredu prokazatelne nevidis
- proti padu to moc chraneny neni, staci se podivat na fotku
- vahu pri podsmeknuti neukecas
- 17ku vepredu to ma
mluvit o objektivite je navic dost divny, na to bys potreboval tech jezdcu mnohem vic...
ale abych jenom nekecal... mel jsem pujceny na par hodin RTcko.. takze porovnavat myslim muzu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chstepan napsal:
... čau,
jezdil jste někdo obě a můžete srovnat ? Vím, že je každá jiná a na něco jiného, ale přesto ...
... jezdím po asfaltu cca 99,5% a ten zbytek prašná cesta, šotolina jako přejezd mezi dvěma asfaltkama :-)
díkes
Jeste se obrat jeste na clena Ivo Bohuslav. Mel 1150GSA, ted ma LTcko.
Upravil Alda dne 06.08.2012 11:40
chstepan napsal:
... čau,
jezdil jste někdo obě a můžete srovnat ? Vím, že je každá jiná a na něco jiného, ale přesto ...
... jezdím po asfaltu cca 99,5% a ten zbytek prašná cesta, šotolina jako přejezd mezi dvěma asfaltkama :-)
díkes
Sice tu je hodne dobrych rad od lidi, kteri na tom ani nesedeli, ale krome Jezka, kterej vi o cem mluvi se obrat jeste na clena Ivo Bohuslav. Mel 1150GSA, ted ma LTcko.
tak zrovna Hasicovy rady bych bral s rezervou ja sice na LTcku nesedel.. ale na RT jo a pomerne dusledne... a to je jeste lehci nez LT.
---
Jezka + TomaseTT beru. Ty ma myslim smysl poslouchat.
Upravil hicks dne 06.08.2012 11:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chstepan napsal:
... čau,
jezdil jste někdo obě a můžete srovnat ? Vím, že je každá jiná a na něco jiného, ale přesto ...
... jezdím po asfaltu cca 99,5% a ten zbytek prašná cesta, šotolina jako přejezd mezi dvěma asfaltkama :-)
díkes
Mám najeto asi 55 tisíc na K1200LT a asi 25 tisíc na R1150GSA.
Takže srovnávat můžu. Na LT jsem byl prakticky všude v Evropě, v Anglii, Walesu, na Korsice... Na 1150GSA (ještě před radikálníma úpravama) celkově asi dva měsíce v Maroku a pochopitelně všude možně po Evropě.
Srovnávat tyhle dvě motorky je jako srovnávat jízdu v BMW pětkový řady s jízdou pickupem Toyota. LT je LUXUSNÍ TOURER. GS je cestovní enduro. Porovnávat tyhle dvě motorky nemá smysl. Jsou to absolutně odlišné kategorie. To, co je na LT příšerný vopruz a jízda na hranici (třeba šotoliny na Korsice, manévrování mezi kameny na úzké šotolině...) je na GS totální pohoda a zábava, to co je na LT naprostá pohodička (třeba noční přejezd 1500km v dešti po dálnici ze severní Anglie do Prahy) je na GS křeč...
Ideální je mít obě dvě ale já postupně přestal na LT jezdit, prostě mě to už nebavilo.
+1
akorat se slusi dodat, ze 5kovy bavo ma super jizdni vlastnosti v zatackach a je celkem mrstny.. to se o LT myslim tolik rict neda.
Spis bych to prirovnal ke starsim americkejm korabum, co jezdi dobre... rovne .
Upravil hicks dne 06.08.2012 11:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No jo, ale Hicks má osmikilo, takže chybí to srovnání s GS boxerem
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz