Jelikoz ja jsem ten "stastlivec", kteryho se tyka odjezd tuto nedeli, dovolim si k tomu neco napsat. Ujistovani o tom, ze KONEC KVETNA je termin, se kterym neni problem jsem slysel hodne casto, naposledy tento patek. Takze jsem, ja vul, nevyuzil ani posledni mozny vikend, za ktery by mi nekdo mohl spichnout nejaky trubky. Vysledek? Jedu bez kufru a padaku. Pokud bych se do stejne situace mel dostat znovu, udelal bych si dopredu jasno v tom, kdo by mi mohl spachat nejake provizorium a kdy nejpozdeji musim prestat verit ujistovani....
Já to vím a omlouvám se. Když mi obchodník řekne, že ověřovací série je hotová a výroba je nachystaná a že to do konce května bude, tak to řeknu dál. Když mi dneska řekli, že termín výroby byl posunutý o 10 dnů, můžu to zase jen říct dál. Asi jsem se na to měl vykašlat a říct prostě že dokud to tady nebude, tak nic a nezjišťovat termíny atd. Ti lidi z obchodního za to taky nemůžou, řekli mi jen datumy z plánu výroby.
Mrzí mě to ale fakt to je mimo možnosti kohokoliv z nás nějak ovlivnit.
Když se výrobce rozhodne přestat něco prodávat nebo pozdržet kvůli něčemu prodej, tak jsou obchodníci taky pod palbou že mají lidi domluvené dovolené a počítali s tím, že budou mít motorku a všechno je jinak. Ještě v pátek nám řekli že je vše OK a že naše objednávka je 6. v pořadí a dostaneme to hned z prvního dne výroby. Jak to mám ovlivnit?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ono to asi vypadá, že se vztekám, ale já nadávám jen sám sobě, že jsem se na to spolehnul. A protože je tady někdo v podobné situaci jako já a dostává se mu ujištění, že za měsíc bude všechno 100% OK, píšu mu, že to tak být nemusí a ať neudělá stejnou chybu jako já. To je všechno. Pro mě je Touratech firma jako celek a ne jen vy v Modleticích. A s tou firmou jako s celkem, respektive s celkovym vysledkem mam nejakou zkusenost. Ja uz nebudu patrat po tom, kdo uvnitr za co muze. Věřím, že jste vy tady udělali všechno na 120%. Jen mi to padáky na motorku nepřidělá. :-( Na druhou stranu musím říct, že mám zkušenosti s mnoha doplňky na motorky a Touratech u mě po strance navrhu, funkcnosti a zpracovani tech veci jednoznacne vede.
Já to všechno beru hodně osobně, fakt tím žijeme a mrzí mě takové situace. Opakuje se to jako před pár lety když byla nová 1200GS a všechno bylo "backordered" a zboží nebylo prakticky dostupné celé léto. Pro obchodníka hrůza. Pak Garmin a měsíc a půl nedostupnost přístrojů Zumo, po kterých byl hlad. Slíbené na dovolené, expedice atd. Tyhle situace mě fakt mrzí a ještě jednou se omlouvám. Neměl jsem asi prostě nic říkat, nic zjišťovat a nevěřit tomu, co nám říkají.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...