Ahoj. Po nejake dobe bych zase rad BMW, ale nechci obligatni GSo (mel jsem ho rok a uprimne, jako enduro mi nesedlo). Nicmene jako cestovni motorka mi Rko docela vyhovovalo, takze zvazuju koupi RSa (pripadne Sko), vzdy jen s ABS. Na Sku jsem jel, nebylo spatny, ale o neco cestovnejsi posez by mi sedl asi lip, ikdyz se mi celkove i vzhledove Sko opravdu libi. Vim o rozdilech 1100 vs. 1150 a mam radeji starsi stroje. Ale od 1100ky me odrazujou osklivy kola (a 18ka vzadu, timpadem mensi dostupnost pneumatik) a starsi generace ABS. Navic nevim, jestli sestikvalt netoci pri cestovnich 150ti vyrazne nizsi otacky. Jedenactka se da zase sehnat za uzasny penize. R1150RS je u nas docela neobvykla motorka, takze kdyby mel nekdo osobni zkusenost, uvitam. Tezko existuje v CR web, kde by mi majitele BMW dokazali poradit lip. Diky.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Na R1100RS jsem se něco málo najezdil (cca 3000km během dvou let), když ji ke mě občas "odložil" kamarád, který ji měl jako druhé moto ke K1200GT. Většinou jsem s ní vždy jel na delší výlet (vesměs okolo 800km za sobotu a neděli). V originále mě moc nesedla řídítka. Ač jsou nastavovací, tak jsem nikdy nenašel vhodnou polohu, aby mě moc nebolela zápěstí při normálním tempu mezi 100 - 130km/h. Jediný lék na tohle byla pro mě svižnější, rychlejší jízda - okolo 150 - 160km/h - pak to tolik únavné pro zápěstí nebylo. 5-ti kvalt mě vůbec nevadil. Kamarád má 1150RS - brejle s řídítky dal jiné (tuším od Spiegler) a od té chvíle je to jiná motorka. Dost jsem najezdil i na R1100S, a popravdě, kdybych si měl vybrat některou z tebou vyjmenovaných motorek, tak by to byla právě cestovně sportovní R1100S (nejlépe Boxer cup replika). Na R1100S mě nevadilo na posezu a ovládání vůbec nic - prostě mi sedla (mám cca 178cm a 75kg) - ani po větší porci kilometrů mě na ní nebolelo nic. Což se o R1100RS v originálním stavu říct nedalo (podstatně míň pohodlný posez).
Upravil Tonda dne 07.08.2012 22:26
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda> diky. Ja mam 192cm a 112kg, takze jsem takovej prumernej Cech. Ted jsem si vsimnul, ze 1100RS nema ABS cidlo na zadni brzde. Hmm, takze mozna vyber zmenim na R1100S a R1150RS.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zadní ABS čidlo není určitě na fotkách vidět (není umístěné jako u GS skrze koncový převod). Je umístěno u brzdového třmenu a snímá impulsy z ozubeného věnce mezi kolem a brzdovým kotoučem. Čidlo a kroužek jdou vidět akorát u předního kola.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...