Zdar chlapi, potřeboval bych poradit, jak nastavit sklon světla.. Nastavuje se to jen tím šroubkem, který vede ke kloubu na světle? Když jedu sám, je to v pohodě, ale ve dvou už to svítí hodně nahoru a osvětluje ostatní.. Žádnou páčku jako na 1150 GS sem tam nenašel, nebo su prostě blbý... kačeR1100GS
jojo, tím nastavuješ sklon paraboly, musíš zdvihnout tu plechovou pojistku - vytáhneš, otočíš o potřebné otáčky zas zajistíš zpět, alespoň tak je to na tom mém Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Muj dotaz je taky ke svetlu ale na 1150gs.Zda se mi ze cela "kaplicka" vc plexi a svetla se docela trepe.I na rovne asfaltove ceste,mate to taky tak?Ptam se jen ze zvedavosti jestli to resit a rozdelavat popr. se na to vykaslat bo je to konstrukcni vlastnost?Nejlip to jde videt ve tme nebo za sera kdyz dojedu auto ze se ten kuzel jakoby docela miha nahoru a dolu,jak rikam i na rovne asfaltove ceste.
ALF-gs napsal:
Muj dotaz je taky ke svetlu ale na 1150gs.Zda se mi ze cela "kaplicka" vc plexi a svetla se docela trepe.I na rovne asfaltove ceste,mate to taky tak?Ptam se jen ze zvedavosti jestli to resit a rozdelavat popr. se na to vykaslat bo je to konstrukcni vlastnost?Nejlip to jde videt ve tme nebo za sera kdyz dojedu auto ze se ten kuzel jakoby docela miha nahoru a dolu,jak rikam i na rovne asfaltove ceste.
To normální není, samozřejmě při ubrání plynu se trochu ponoří předek a tím se kužel hne k motorce, ale to asi nemyslíš.
Na 1150 občas praskne rán, kterej drží kokpit.
ALF-gs napsal:
Muj dotaz je taky ke svetlu ale na 1150gs.Zda se mi ze cela "kaplicka" vc plexi a svetla se docela trepe.I na rovne asfaltove ceste,mate to taky tak?Ptam se jen ze zvedavosti jestli to resit a rozdelavat popr. se na to vykaslat bo je to konstrukcni vlastnost?Nejlip to jde videt ve tme nebo za sera kdyz dojedu auto ze se ten kuzel jakoby docela miha nahoru a dolu,jak rikam i na rovne asfaltove ceste.
Tak jak píše Štěpán. Pravděpodobně prasklý rám pod světlem(oka úchytů). Je to vidět zevnitř kokpitu.
Ok mrknu na to je to docela mozny.Jak to nejlip rozdelat?Sundat plexi a stribrnej plast a pod tim to uvidim nebo staci mrknout zespoda jakoby pod budiky?
Alf - rády prasknou ty držáčky, které jsou navařené na rámu, který drží kokpit. Uvidíš tam, když se podíváš směrem od řídítek pod budíky - zahýbej s kokpitem a budeš vidět, kde je to volné. Jestliže to bude nějaké prasklé místo na tom rámu, tak musíš sundat plexi, budíky, blinkry, zobák, chladič, odsunout nebo oddělat nádrž, sundat rám kokpitu a prasklé místo zavařit.
Upravil Tonda dne 15.08.2012 21:52
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
ALF-gs napsal:
Muj dotaz je taky ke svetlu ale na 1150gs.Zda se mi ze cela "kaplicka" vc plexi a svetla se docela trepe.I na rovne asfaltove ceste,mate to taky tak?Ptam se jen ze zvedavosti jestli to resit a rozdelavat popr. se na to vykaslat bo je to konstrukcni vlastnost?Nejlip to jde videt ve tme nebo za sera kdyz dojedu auto ze se ten kuzel jakoby docela miha nahoru a dolu,jak rikam i na rovne asfaltove ceste.
Měl sis koupit 11ku a né takovou napodobeninu GS...:-)
Nebude to těma silnicema děravejma tam u vás???:-)
Stenly- motocyklista varnsdorfský
No jo Stenly,nekdo ma deravy silnice a nekdo plny mesto ciganu.Ted co je lepsi???
Tondo diky za rady o vikendu na to mrknu.Stejne me ceka vymena oleju a filtru tak tu udrzbu vemu "zu grunt"