Touratech má jako novinku sedlo řidiče pro 1150GS, které až do teď prodávalo KAHEDO pod sebou. Sedlo spolujezdce je stále v nabídce KAHEDA, ale řidičovo již od KAHEDA koupit nelze.
Touratech to tedy zřejmě zařadil "pod sebe", akorát teda cena je teď vyšší, skoro, jako za Sargent.
KAHEDO dělalo tato sedla i formou výměny za stávající se slevou 150E, to asi TT nedělá.
Jojo, dohodli se na exkluzivní OEM výrobě - to znamená, že Touratech ponese rizika záručních výměn atd ale objedná u Kaheda masivní počet sedel na sklad. Podobná situace jako s tlumiči TracTive pro BMW.. To zadní podle mě zařadí za krátkou dobu taky. Výměny zjistím, třeba na sedla na RT se výměny s kreditem dělají.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
stepan napsal:
Touratech má jako novinku sedlo řidiče pro 1150GS, které až do teď prodávalo KAHEDO pod sebou. Sedlo spolujezdce je stále v nabídce KAHEDA, ale řidičovo již od KAHEDA koupit nelze.
Touratech to tedy zřejmě zařadil "pod sebe", akorát teda cena je teď vyšší, skoro, jako za Sargent.
KAHEDO dělalo tato sedla i formou výměny za stávající se slevou 150E, to asi TT nedělá.
Tohle az si precte Emilio tak mame na dalsim srazu o zabavu postarano ))
Ale zase na druhou stranu, když jsem to teď počítal, tak Touratech to má za prakticky stejnou cenu, jako to nabízelo KAHEDO ( ty to měli myslím za 350E ), ale 150E se dalo ještě srazit výměnou za staré sedlo.
Uvažovali jste o tom, že byste měli nějaké sedlo na vyzkoušení, jako to děláte u 1200tek?
Upravil stepan dne 20.08.2012 16:58
Aha, tak je to jasné. To sedlo od Touratechu není identické s tím, co prodávalo Kahedo. Touratech zaplatil výrobu formy a dělají vlastní tvar baseplate (ta lisovaná část z plastu), takže je to skutečně podobné výrobě sedel Sargent, kde je taky jejich vlastní baseplate.
Tím pádem padá i možnost nějakého odprodeje starého sedla, protože u originálu se nic nevyužívá. Jinak řečeno, navrhli si vlastní sedlo s jinými tvary než umožňoval tvar té skořepiny od BMW a je to asi o trošku dražší ale prý nesrovnatelně komfortnější. Což nepotvrdím, protože jsem to nezkoušel.
Upravil TomasTT dne 20.08.2012 16:59
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
To teda rozhodně vyzkouším, poslední dobou je moje origo sedlo nejhorší část motorky, všechno ostatní je komfortní, ale sedlo nic moc.
Jen tak pro informaci, o kolik je dražší Sargent? Je mi jasné, že ten nabízí ještě vyhřívání, myslím, ale bez.
Kahedo se mi zdá, že bude lepší jako univerzální sedlo na ON-OFF díky potahovým materiálům.
No, jsem na něho zvědavej.
Upravil stepan dne 20.08.2012 17:03
Sargent vyjde na 11600Kč (bez vyhřívání a bez zadního sedátka). je to podle kurzu, cena je 360 liber vč. dopravy do ČR a DPH. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jestli myslíš Sargent na 1150GSA, tak cca 17800Kč
Dělá se nízká a vysoká verze s černým nebo volitelným stříbrným lemem (nebo bez lemování - rovné zakončení), volitelnou trikolorou a volitelným vyhříváním jezdce, spolujezdce nebo obojího.
Ne, tohle mi drahé nepřijde. Výrobci je celkem jedno, jestli to je sedlo na motorku která se vyrábí nebo je stará, výrobně to asi vyjde nastejno. Sedla Corbin na Wildstara mě vyšla na 50 tisíc v době, kdy se za ty peníze dalo koupit docela slušný auto a to mi fakt přijde drahý. 17 tis. za dvojsedlo s vlastní platformou není taková hrůza, když si uvědomíš, že komfort jízdy dělá z větší části právě to sedlo. Ale je jasný, že když někdo koupí tu motorku za 150 tisíc, tak se mu nechce dávat 10% z ceny za sedlo a třeba 20% za tlumiče apod. Asi záleží na tom, jak moc kdo s tou motorkou jezdí a jestli to je zásadní nebo ne. Pokud na té motorce najedu 50 tisíc ročně, tak mě asi bude zajímat, jestli sedím na něčem, z čeho jsem i po mnoha hodinách v pohodě a nebo jestli jsem rozlámanej. 1150 v tomhle ohledu není nejhorší ale taková 800GS, to je v sérii pro mě nepředstavitelný, jak na tom můžou lidi vydržet 14 dní jezdit.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Ale je jasný, že když někdo koupí tu motorku za 150 tisíc, tak se mu nechce dávat 10% z ceny za sedlo a třeba 20% za tlumiče apod.
Zní to logicky, ale já na to mám i jinej úhel pohledu. I nová motorka potřebuje spoustu těchto drahejch úprav a pak se z již tak drahého nákupu stává ještě o to dražší. Takhle sice nasypu do starý 1150 hodně peněz, ale pak mám pohodlnější motorku s ještě lepšími jízdními vlastnostmi, než je nová 1200ka za daleko méně peněz.
Jediný opravdu podstatný důvod k těmto investicím podle mne je, jestli je člověk s tou danou motorkou jinak spokojen a hodlá si jí nějakou dobu nechat.
Upravil stepan dne 29.08.2012 16:27
Štěpán: bohužel bych řekl, většina lidí takhle nepřemýšlí. Když si někdo koupí levnější motorku (bez ohledu na to, jestli byla fungl nová nebo bazarová), tak ti lidi chtějí investovat jen určité procento do vylepšení. Denně to řešíme - přijede člověk třeba s malým GS nebo s 660 Tenere a chtějí kufry za maximálně 7-8 tisíc, protože jejich motorka stála xxx tisíc a oni dají maximálně takovou částku za kufry atd. Těžko se vysvětluje, že špičkový tlumiče (navigace, kufry, zavazadla, oblečení, helmy...) stojí stejně, bez ohledu na to, jak drahá ta motorka opravdu byla. Fakt je to většinou neřešitelný. ČR (a možná SK a další EE země) je v tomhle směru úplně nesrovnatelný třeba s Anglií nebo Francií. Ve Francii prodávají obrovský počty doplňků třeba na TransAlpa. Tady máme zákazníků na prstech jedné ruky - tam mají průměr kolem 1500EUR na motorku, to u nás vůbec nepřipadá v úvahu. Je to odlišné uvažování. Mám starší motorku, tak si tam přece nedám kvalitní tlumiče nebo tankbag? Já to nechápu ale lidi to takhle berou. Přitom si neřeknou, mám starší motorku, tak do toho budu dávat shitový olej a budu používat starý pneumatiky co majitelé "nových" motorek vyhodí apod. Zrovna v pondělí tady byl pán, který od mého kamaráda koupil (nevědomky) jeho 1150GSA a řeší tlumiče a chce ty nejlepší a byl naštvaný, že se dozadu nevejde typ s externí nádobkou, které stojí o dost víc. Ale to je fakt vyjímka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...