Hele ja nevim,ale nebude lepsi,kdyz s tim zajedes do servisu nebo za nekym kdo se v tom vyzna? Nevim,jestli to mas jeste v zaruce nebo ne....ale mas s tim nejaky problemy....
lysak napsal:
Hele ja nevim,ale nebude lepsi,kdyz s tim zajedes do servisu nebo za nekym kdo se v tom vyzna? Nevim,jestli to mas jeste v zaruce nebo ne....ale mas s tim nejaky problemy....
v záruce není je od Boba
no co nadělám vidět do toho není
Upravil Baltazar dne 30.05.2008 22:00
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
no ja som to myslel tak ze ked je zaradena rychlost zadne koleso roztocene a ty vymacknes spojku beztoho aby sy zadne koleso zabrzdil a rychlost vyradil ci to dalej roby kraval?
no to nevím vyzkouším, ale až zítra nechci budit celou ulici, ale jdu to zkusit bez motoru, tak na protočení rukou to nedělá nic.
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
hmm ak sa spustis dole kopcom z vyradenou rychlostou a bude robit kraval tak to moze bytlozisko na hriadely v prevodovke ktory je spojeny z kardanom.Kedze na neutral bez zaradenej rychlosti ti to neroby hriadel v prevodovke ktory sa napaja cez spojku na motor ma dobre loziska lebo ten sa toci stale ak je spojka pustena .Ale moze to byt aj spojka.
lysak napsal:
Hele ja nevim,ale nebude lepsi,kdyz s tim zajedes do servisu nebo za nekym kdo se v tom vyzna? Nevim,jestli to mas jeste v zaruce nebo ne....ale mas s tim nejaky problemy....
v záruce není je od Boba
no co nadělám vidět do toho není
Záleží podle data výroby na BMW se vztahuje euro záruka.......... hezký den
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Jestliže ti ten kravál ustane při vymáčknutí spojky, tak je to na 99% ložisko na vstupní hřídeli převodovky. Tzn. rozhodit převodovku. Teď jsem stejnou závadu dělal Pukovi na 1150GS. Rosypala se klec ložiska, ale jelikož je ložisko zapouzdřené, tak se bordel z něj nedostane do oleje a olej je pěkně čistý. Kola převodovky, vidličky, kulisa - vše po cca 80000km úplně OK ( bez újmy - žádnej piting na zubech kol).Hlavně to samosebou musíš zkoušet při zatížení a ne na stojanu.
vstupní hřídel převodovky u 1150 (u 1200 to bude nemlich to samý)
prasklá klec ložiska
Upravil Tonda dne 15.06.2008 19:54
Baltazar napsal:
Zvládnul bych to sám nebo je na to potřeba nějaké spešl nářadí???
Nechci podceňovt tvoje schopnosti,ale když se musíš ptát kde se vypouští olej z motoru,tak bych ti nedoporučoval se do toho pouštět. Navíc to může dělat jen vůle v zubech,protože když je kolo ve vzduchu,tak se vůle nemůže vymezit na jednu stranu (záběr) a tak to rachotí. Chce to zkoušet za jízdy a v tahu-brždění motorem atd.
Jo na vypouštěcí šroub se ptám radši je jasný, že bude někde dole
Nějakej motor jak už z motorky nebo ve starých autech už jsem zprznil
A ten zvuk se mi moc nelíbí, ale může být tou vůlí v kolech a za jízdy ho neslyším, ale hučí mi hrozně helma a tak nevím kardan jsem fakt nikdy neměl. Možná to taky moc pozoruju, jsem už zkrátka takovej, moje věci mám totiž rád.
Jo a v kardanu už mám ten správný olej a už se nehřeje.
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
A ten zvuk se mi moc nelíbí, ale může být tou vůlí v kolech a za jízdy ho neslyším, ale hučí mi hrozně helma a tak nevím kardan jsem fakt nikdy neměl. [/quote]
Jestli ti taky nehučí někde jinde...
cau, neviem co povazujes za strasny rachot, lebo ak si mal predtym nejakeho 4valca od Japoncov, tak je normalne, ze v bawe trieskaju nemecki permonici kladivami podstatne silnejsie. Kazdopadne, poviem ti to takto:
1. na stojane nechat bezat motor a radit kvalty je hovadina - nevymedzia sa ti vole tak, ako pri zatazeni prevodov a rachoti to vsetko, to je normalny jav
2. ten rachot ide pravdepodobne od spojky - ako pisu chalani, niektore z lozisk bude vysypane, alebo ciastocne poskodene - asi to na vstupnej hriadeli prevodovky. Mne to rachoti rovnako, uz 20.000km. Za studena nic, ked sa motor a olej v nom ohreje, zacne to rachotit. Pri vymacknuti spojky na neutral je okamzite ticho.
Upravil marek321 dne 07.06.2008 20:59