tak za posledni rok to je uz druha zadni Anakee 2, u ktery mam pocit, ze ke konci zivotnosti.. tj cca +-3mm a min FAKT DOST ustreluje.
A mam dojem, ze VYRAZNE VIC, nez sjeta klasicka Tourance.
Ted jsem stridal Tourance -> Anakee 2 -> Tourance -> Anakee 2.. a fakt mi prijde, ze sjeta A. je vyrazne zradnejsi, nez sjeta Tourancka.
Proste jeste tak 1-2 tisice km nazpatek byla celkem v poho, ale ted to je fakt driftovaci masakr... a staci jen trochu horsi povrch.
Tak bacha.. pripadne nekdo podobne pozorovani?
Upravil hicks dne 24.08.2012 22:08
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To se me nezda rek bych ze ke skoro smrti sjety A se chova vice mene stejne jak ke skoro smrti sjeta T. Mam ale pocit ze dobry A je vyrazne lepsi nez dobra T......myslim v naklonu. Ale..... vzdycky rozhoduje styl jizdy
Mel jsem podobnou zkušenost s bridgestone battle wing. Měl jsem je jen na dojetí. Koupil jsem zpět Tourance. Četl jsem kdysi někde v Motocyklu test včetně vlastností po sjetí, Tourancky byly nadprůměr.
hm.tak treba mate pravdu ale davat tam gumu ktera je mozna trochu lepsi tesne pred smrti misto gumy ktera je vyborna az teda podle Vas na posledni 2-3mm je nesmysl.Navic v tu dobu to vetsinou uz kazdej rozumnej vyhazuje. Az teda na hixe ale ten zas neni rozumnej a na jeho cajdani po praze mu to staci
Michal napsal:
hm.tak treba mate pravdu ale davat tam gumu ktera je mozna trochu lepsi tesne pred smrti misto gumy ktera je vyborna az teda podle Vas na posledni 2-3mm je nesmysl.Navic v tu dobu to vetsinou uz kazdej rozumnej vyhazuje. Az teda na hixe ale ten zas neni rozumnej a na jeho cajdani po praze mu to staci
jenomze Tourancka neni horsi ani od nova.. oproti Anakee... je takova hravejsi.. strmejsi.. mozna vyssi vzorek.
Anakee pri spravnem nahusteni fantasticky sedi PRI VELKE ZATEZI v zatackach.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Stanly napsal:
Mám naprosto stejnou zkušenost jako hicks.Je to tak.Asi dám tourancky.
ja mam T. asi o malinko radsi, nez A.
jinak btw: ono by to celkem odpovidalo.. A. je dvousmes.. jak sjedeme ten stred jeste vic, je to dost mozna tvrdy jak puk.
Mne to totiz ustreluje asi hlavne v lehcim/zadnym naklonu.. mozna VIC, nez v poradnym..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal napsal:
hm.tak treba mate pravdu ale davat tam gumu ktera je mozna trochu lepsi tesne pred smrti misto gumy ktera je vyborna az teda podle Vas na posledni 2-3mm je nesmysl.Navic v tu dobu to vetsinou uz kazdej rozumnej vyhazuje. Az teda na hixe ale ten zas neni rozumnej a na jeho cajdani po praze mu to staci
jenomze Tourancka neni horsi ani od nova.. oproti Anakee... je takova hravejsi.. strmejsi.. mozna vyssi vzorek.
Anakee pri spravnem nahusteni fantasticky sedi PRI VELKE ZATEZI v zatackach.
s tim koncem souhlas,s manzelkou+kufry to neni prakticky skoro mozny urvat
Podle me ma T vyhodu pouze v trochu vetsim najezdu jinak nic
Ja mam ale rad pocit jistoty a bezpeci a to me dava A
Michal napsal:
Podle me ma T vyhodu pouze v trochu vetsim najezdu jinak nic
Ja mam ale rad pocit jistoty a bezpeci a to me dava A
to myslim nemas pravdu... Tourancka ja podle mne o neco lepsi vzorek vzadu a ZASADNE vepredu (alespon na 21-90-90).
Prijde mi jistejsi (Tourancka) a to zvlast na horsim povrchu. Polnacky jsou asi jasne PRO Tourance... ale to treba i dlazky imho.
ona proste jede JINAK.. co se tyce ztraty adheze, tak mi tedy naprijde, ze Tourance je horsi.. a to ani nova.
Testuju to porad ve stejnejch zatackach ve stejnou dobu v okoli Novyho Knina klasicky jak to zacina driftovat, takze myslim celkem laboratorni prostredi
---
jinak treba ja predni jezdim Tourance 54S }tj mekci, nizsi rychl index) a ma celkem minalni najezd.. tusim po 8 tisicich na vyhozeni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal napsal:
Podle me ma T vyhodu pouze v trochu vetsim najezdu jinak nic
Ja mam ale rad pocit jistoty a bezpeci a to me dava A
to myslim nemas pravdu... Tourancka ja podle mne o neco lepsi vzorek vzadu a ZASADNE vepredu (alespon na 21-90-90).
Prijde mi jistejsi (Tourancka) a to zvlast na horsim povrchu. Polnacky jsou asi jasne PRO Tourance... ale to treba i dlazky imho.
ona proste jede JINAK.. co se tyce ztraty adheze, tak mi tedy naprijde, ze Tourance je horsi.. a to ani nova.
Testuju to porad ve stejnejch zatackach ve stejnou dobu v okoli Novyho Knina klasicky jak to zacina driftovat, takze myslim celkem laboratorni prostredi
---
jinak treba ja predni jezdim Tourance 54S }tj mekci, nizsi rychl index) a ma celkem minalni najezd.. tusim po 8 tisicich na vyhozeni.
Jo v terenu to tak asi bude,dostava tam i min na p rdel jak je o neco tvrdsi
Ty voe tak takovou laborku nedelam ale jestli to mas zmaknuty az takhle tak to jo z toho se da rozhodne vyjit
Jinak zustavamale u A znas to vetsina veci na moto je o pocitu
A predek mekkci ok jeste aby jsi si dal mekkci zadek to bych o tvy laborce zacal vazne pochybovat
Hele ty bejku vis ze jsi me tvoji Laboratori Sedlcany Cholin Knin osklive poslapal moji neochvejnou duveru v "A".Normalne vlakna o gumach neresim znas to kazdej ma jinej styl,nekdo jezdi vic ve dvou,jinej povrch atd.Na tvoje poznatky bych ale dal to je tak nejak regulerni infopri tvym najezdu stejny trasy+stylu
Michal napsal:
Jo v terenu to tak asi bude,dostava tam i min na p rdel jak je o neco tvrdsi
Ty voe tak takovou laborku nedelam ale jestli to mas zmaknuty az takhle tak to jo z toho se da rozhodne vyjit
Jinak zustavamale u A znas to vetsina veci na moto je o pocitu
A predek mekkci ok jeste aby jsi si dal mekkci zadek to bych o tvy laborce zacal vazne pochybovat
no tak zadek mekci povazuju za lehky riziko hlavne se smyslu, ze pomerne bezpecne varuje.
Ja se samozrejme extremne bojim predni... i kdyz jsem na ni dostal uz desitky lehcich a par vetsich smyku.. stejne z toho mam zjezenej zbytek po depilaci mezi pulkama
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal napsal:
Hele ty bejku vis ze jsi me tvoji Laboratori Sedlcany Cholin Knin osklive poslapal moji neochvejnou duveru v "A".Normalne vlakna o gumach neresim znas to kazdej ma jinej styl,nekdo jezdi vic ve dvou,jinej povrch atd.Na tvoje poznatky bych ale dal to je tak nejak regulerni infopri tvym najezdu stejny trasy+stylu
ja mel 3x ZADNI Anakee.. z toho 1x Anakee 1 a 2x Anakee 2. Posledni jsem dojizdel po Borisovi a fakt se chovala jeste nedavno v poho.
Prednich Tourancek jsem mel asi 7.. nebo nevim.. posledni mam z patku a zadni asi 3 az 4.
Oboje jsou podle mne skvely gumy a tezko rict.. co je lepsi.
Snad jenom je stridat
Tourancky jsou myslim takovy hravejsi... Anakee zase pri nakladu sedi do zatacek jak po kolejich.. Tourance trochu vratcejsi.
Ja to proste asi budu stridat...
Upravil hicks dne 26.08.2012 14:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to hicks: a nepozoroval si, že by se třeba zploštěla? Tím mám na mysli stav, kdy na staré pneumatice, na konci životnosti, krom malého vzorku, se ztratí přirozená zakulacenost pneu a kolem středu běhounu je plošší. Potom při náklonu není plynulý přechod a to by mohlo zapříčinit ustřelení v relativně malém náklonu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
to hicks: a nepozoroval si, že by se třeba zploštěla? Tím mám na mysli stav, kdy na staré pneumatice, na konci životnosti, krom malého vzorku, se ztratí přirozená zakulacenost pneu a kolem středu běhounu je plošší. Potom při náklonu není plynulý přechod a to by mohlo zapříčinit ustřelení v relativně malém náklonu.
moc ji placatou nemam... hranu beru samozrejme v uvahu....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spitfire napsal:
to hicks: a nepozoroval si, že by se třeba zploštěla? Tím mám na mysli stav, kdy na staré pneumatice, na konci životnosti, krom malého vzorku, se ztratí přirozená zakulacenost pneu a kolem středu běhounu je plošší. Potom při náklonu není plynulý přechod a to by mohlo zapříčinit ustřelení v relativně malém náklonu.
tohle co popisujes neni myslim ustreleni jako takovy......spis to tam jakoby rychlejs spadne (do naklonu) to dela prave ta hrana
Mám naprosto stejnou zkušenost. Jak je ta Anake po polovině životnosti ,tak se rapidně zhoršují vlasnosti. První Anake mi to nedělala a pak tři zadky na h**o :-( Hlavně v náklonu s naloženou motorkou je to o strach. Dělá to věci, jako když jedeš po vyfrézované silnici. Dal jsme Tourancky a je po problému.