Ahoj. Dotaz na všechny co používají na 12GS i ADV snížené sedlo. Ať už BMW,Kahedo nebo Sargent. Pocítili jste po výměně standartního sedla za snížené nějakou ztrátu komfortu nebo je to srovnatelné? Díky.
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
mam 12gs a vymenil som origo za vyhrievany SARGENT LOW. zmena je ta ze nikdy ma uz nebolela prdel. a to mam zo SARGENTOM uz cca60 000 km. SARGENT mozem iba doporucit. v TT ti ppzicaju na zvezenie. nevahaj a vyskusaj. potom uvidis ze nekecam.
Béďo
Záleží trošku na tom, čemu říkáš ztráta komfortu. Snížením dostaneš nohy do jiného úhlu a může to být horší komfort z tohoto pohledu. Ale když pominu úhel nohy, tak snížením o pár centimetrů se odpružení sedla prakticky nezmění. To ale neplatí o extra sníženém sedle Kahedo (01-055-1526-0), které snižuje sériové sedlo o 4/6cm ale nemá nastavení výšky a je opravdu o dost tvrdší protože tam je o hodně méně materiálu a sedí se téměř "na trubkách". To je ale extrém a tohle sedlo potřebují jen opravdu malé postavy..
.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
bawikgs napsal:
Ahoj. Dotaz na všechny co používají na 12GS i ADV snížené sedlo. Ať už BMW,Kahedo nebo Sargent. Pocítili jste po výměně standartního sedla za snížené nějakou ztrátu komfortu nebo je to srovnatelné? Díky.
Asi po výměně konečně dosáhli na zem
Upravil 3axap dne 30.08.2012 11:53
vlastimil napsal:
Asi po výměně konečně dosáhli na zem
většina jich jen tak nějak "vibruje" Nohu na zem dají ale jen špičkou a pečlivě vybírají místo, kde zastavit, aby to bylo rovný, jinak je zle. Kamarád takhle jezdil s 1200GS a měl neuvěřitelný pády, nevycházelo mu to asi o 1-2cm, ale stačilo že zastavil na kostkách a špápnul na místo, kde byla ta kostka o kousek nižší a už se válel. Vždycky to vydržel chvilku s nakloněnou motorkou a když si toho nikdo nevšiml a hned nepomohl, tak po chvilce řach... Pro ty je to extranízký sedlo a případně snížený tlumič jediná možnost, jak s tím jezdit a nepadat na každé druhé benzínce mezi stojany apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
vlastimil napsal:
Asi po výměně konečně dosáhli na zem
většina jich jen tak nějak "vibruje" Nohu na zem dají ale jen špičkou a pečlivě vybírají místo, kde zastavit, aby to bylo rovný, jinak je zle. Kamarád takhle jezdil s 1200GS a měl neuvěřitelný pády, nevycházelo mu to asi o 1-2cm, ale stačilo že zastavil na kostkách a špápnul na místo, kde byla ta kostka o kousek nižší a už se válel. Vždycky to vydržel chvilku s nakloněnou motorkou a když si toho nikdo nevšiml a hned nepomohl, tak po chvilce řach... Pro ty je to extranízký sedlo a případně snížený tlumič jediná možnost, jak s tím jezdit a nepadat na každé druhé benzínce mezi stojany apod.
Strašně by mne zajímalo kde byli když chlapi rostli
Strašně by mne zajímalo kde byli když chlapi rostli
Třeba ve frontě na rozumLepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mám extra snížené sedlo Kahedo. Je fakt že jsi v té motorce takový utopený. Kolena taky o něco víc pokrčené, takže je po nějaké době cítíš. Co se týče tvrdosti je pravda co píše TomášTT, ale zas tak úplně hrozné to není. Jel jsem na tom i 1700 km na jeden zátah a dalo se, ale poznat to je. Ale za to že se naválím na každé druhé benzině to stojí.