origo riditka z dakara mam ohnuta, ted jsem je odstrojil a s tema vyhrivanejma heftamaje to je teda peknej opruz... Trosku me to zarazilo, proto se ptam jestli nekdo daval neorigo riditka (chtel bych malinko sirsi i vyssi) + origo vyhrivane hefty a blastry (ty bych mozna menil za jine).
Jo a k těm řídítkům.Kup redukci z 22mm na 28mm a pak nějaký oversize řídítka- vyplatí se to- mě už se pak nikdy neohly.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
hlavně si je navrtej, je spousta expertu co uřežou v ovladačich ty zaražky
jinak doporučuji řiditka alespon za 3tacy, ty pak neohneš.
Co je to za nápady vrtat do řídítek? U 650GS žádný zarážky kromě šroubků na heftech nejsou takže neni co řešit ale vrtat do řídítek to je jak kdybys vrtal do brzd
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Toli: a nejakej link na redukce pripadne i dititka by nebyl? :-) Jak je to pak s origo heffama a ovladacema pri pouziti 28mm?... Ty origo blastry jsou taky uchyceny po svym.. chtel bych asi ty s kovovou ( duralovou ) ochranou....
Řídítka jsou konusový takže konci maj zase 22mm .
Něco takovýhohle sem koupoval ale stálo to asi 350kč-myslim že sem to kupoval v yacomi.cz ale v eshopu sem to nenašel. http://www.westmx...-na-28-6mmDvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
hlavně si je navrtej, je spousta expertu co uřežou v ovladačich ty zaražky
jinak doporučuji řiditka alespon za 3tacy, ty pak neohneš.
Co je to za nápady vrtat do řídítek? U 650GS žádný zarážky kromě šroubků na heftech nejsou takže neni co řešit ale vrtat do řídítek to je jak kdybys vrtal do brzd
ted jsme davali nova řididla na orandžadu 690R a museli jsem taky navrtavat. tak jsem asi mimo obraz. Jedine gs to ma jinak?
Udělat vroubek možná ale do řídítek bych nevrtal je to fakt o hubu až se to při dopadu zlomí tak to určitě bude moc bolet
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Toli .. diky... uvidime co vyberu.. redukci jsem uz nasel i kousek ode me... http://www.brumla...-grosskopf ale mam obavu ze to nebude sedet do tech origo brejli.
Kdyztak vyberu nejaky lepsi 22ky a hotovo.
Jen mi furt neni jasny kudy povedu ty kabliky k vyhrivani kdyz jsou v heftu napojeny uprostred(zevnitr) :-/
No to musíš stáhnout gumu z heftů, a přemotat ty topný drátky naopak aby ti končili u ovladačů.Tam to pořádně posichruješ izolačkou aby se to nevytrhlo a vyvedeš kablík venkem.Přetáhneš zpátky gumu a je to.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jo ještě bacha ty vlákna jsou přilepený tak opatrně at je nepřetrhneš.Jde to sice pájet ale lepší z toho to lepidlo nějak dostat.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Mám tam taky duralový řídítka a navrtaný nejsou a není potřeba... Akorát ty průměry z hlavy nevím... Ale jsem za ně rád, jsou pevný jak prase, na rozdíl od těch originálních máselných...
Kuci napsal:
[ted jsme davali nova řididla na orandžadu 690R a museli jsem taky navrtavat. tak jsem asi mimo obraz. Jedine gs to ma jinak?
origo řidítka u suzuki taky mají dírky pro aretaci ovladačů
buď vrtneš a nebo by jsi musel ty výstupky na ovladačích upilovat
což spousta umělců ufikne
Me by spis zajimalo,jak siroka riditka ma 12tka GS bez zavazicek?
Myslel jsem,ze si je dam na 650tku kvuli sirce-lepsi ovladatelnost a taky se me lip drzi nez treba renthaly-to je jak drzet bejka za rohy.
Ale na ebay jsou origa a psana sire od 78-80cm a kdysi jsem nekde cetl,ze maji 92 i se zavazickama,to ma kazde zavazicko 6cm?