Napočkání těžko motor musí schladnout na pokojovku. A hlavně na dvouvačce už musíš mít sadu podložek nebo doufat že budou v poho. Jako že budou
... servis a diagnostika BMW Motorrad
PavelDR napsal:
K čemu sadu podložek?Origo se nedají doladit broušením na magnetce,tak jako jsem to měl u V-stroma?
A jejda, kolik chceš ušetřit, 250 Kč??? no vzhledem k tomu, že máš motku v záruce tě nějaký broušení nemusí zajímat. Pěkně do servisu, a ventily na dvouvačce se seřizují pomocí podložek, jak už zde bylo psáno. A motor musí být úplně studený, takže motka k vyzvednutí odpoledne.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
PavelDR napsal:
K čemu sadu podložek?Origo se nedají doladit broušením na magnetce,tak jako jsem to měl u V-stroma?
Nejsou tam klasický plochý podložky jako u jiných motorek. U modelů R (2xOHC), F (650,800),K (1200,1300) jsou podložky ve tvaru "polokoulí". Nevím, jak by jsi je na magnetce uchytil.
tomaspelant - nech si to zkontrolovat. Na 99% to bude u 30000km v pohodě v toleranci.
Upravil Tonda dne 16.09.2012 21:06
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
PavelDR napsal:
K čemu sadu podložek?Origo se nedají doladit broušením na magnetce,tak jako jsem to měl u V-stroma?
Nejsou tam klasický plochý podložky jako u jiných motorek. U modelů R (2xOHC), F (650,800),K (1200,1300) jsou podložky ve tvaru "polokoulí". Nevím, jak by jsi je na magnetce uchytil.
tomaspelant - nech si to zkontrolovat. Na 99% to bude u 30000km v pohodě v toleranci.