Pokousim se nabijet gelovku zapujcenou nabijeckou Absaar http://www.auto-f...p-756.html. Nemel by to byt zadny smejd, je rizena mikroprocesorem se ctyrmi stupni nabijeni a nestala zrovna nejmin. Aku (gelovka) je jiz trosku slabsi (zacal probelm s naskocenim ABS). Vybiji se rychleji, bo mam na moto alarm.
Jde mi o to, ze po pripojeni aku zacne nabijecka nabijet a do minuty mi hlasi, ze je full, neco v ni cvakne a vypne se nabijeni. Na nabijecce sviti kontrolka nabijeni gelovych aku, takze by mela byt nastaven a spravne.
Kamos co ma lidlackou nabijecku mi rikal, ze kdyz jednou zkousel nabijet gelovku, tak mu dela to same. Do minuty hlasi full ackoli je aku evidentne potreba dobit. Netusi nekdo kde by mohla byt chyba?
Upravil spea - ToM dne 16.09.2012 12:00
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Buď je problém v nabíječce,nebo a to je pravděpodobnější je tak chytrá až je to na škodu. Tvoje baterka je na tom tak špatně,že si s ní nabíječka už neporadí.
Proto je lepší nabíječka s manuálním nastavením kde si nastavíš,co potřebuješ.
Vyzkoušej jinou nabíječku a uvidíš. Pak už zbývá jen koupit novou baterku.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Mám nabíječku c-tek a když udělá popsaný jev znamená to že je byterka v pr...,když baterku hodím na obyč.mabíječku tak ji někdy nabije ale stejně už to nemá dlouhé trvání.
Aku (Exide G19) je kupovan pred sezonou, nikdy nebyl vybit. Pred vice jak mesicem jsem mel problem s relatkem cerpadla, kdy jsem nekolikrat po sobe bezuspesne startoval do doby odhaleni zavady. Tim jsem ho mohl trochu vice vybit, ale ani v te dobe s aku nebyl problem. Stale startuje na skrtnuti. Az ted casem, mi pri rannim startu obcas nenaskoci ABS. Po cca petiminutove jizde staci chcipnout, opetovne natocit motor a uz naskoci. Dale mam instalovan alram, ten si pri parkovani taky neco vezme a pridavna svetal Hella. Za celou dobu (cca 3/4 roku) jsem jeste nabijeckou nedobijel a tak jsem usoudil, ze by si aku jiz nabijecku zaslouzil. Samozrejme nemuzu tvrdit, ze nabijecka samotna je v poradku, prece jen gelovku v mem okoli nikdo nema, tudiz zkusenost zadna, a ani nevim o nikom dalsim, kdo by nabijecku na gelovky mel. Moc se mi nechce verit, ze by aku byl KO. Jak jsem psal, nikdy nebyl nejak moc vybit, motorka nikdy moc dlouho nestoji, dost jezdim, tudis by mel byt prubezne pri jizde dobijen. Nezbyde mi asi nic jineho, nez zkusit dohledat nekoho v okoli s nabijecou na gelovky a zkusit ji, jak se na ni bude aku chovat.
Upravil spea - ToM dne 16.09.2012 20:33
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
spea - ToM napsal:
Aku (Exide G19) je kupovan pred sezonou, nikdy nebyl vybit. Pred vice jak mesicem jsem mel problem s relatkem cerpadla, kdy jsem nekolikrat po sobe bezuspesne startoval do doby odhaleni zavady. Tim jsem ho mohl trochu vice vybit, ale ani v te dobe s aku nebyl problem. Stale startuje na skrtnuti. Az ted casem, mi pri rannim startu obcas nenaskoci ABS. Po cca petiminutove jizde staci chcipnout, opetovne natocit motor a uz naskoci. Dale mam instalovan alram, ten si pri parkovani taky neco vezme a pridavna svetal Hella. Za celou dobu (cca 3/4 roku) jsem jeste nabijeckou nedobijel a tak jsem usoudil, ze by si aku jiz nabijecku zaslouzil. Samozrejme nemuzu tvrdit, ze nabijecka samotna je v poradku, prece jen gelovku v mem okoli nikdo nema, tudiz zkusenost zadna, a ani nevim o nikom dalsim, kdo by nabijecku na gelovky mel. Moc se mi nechce verit, ze by aku byl KO. Jak jsem psal, nikdy nebyl nejak moc vybit, motorka nikdy moc dlouho nestoji, dost jezdim, tudis by mel byt prubezne pri jizde dobijen. Nezbyde mi asi nic jineho, nez zkusit dohledat nekoho v okoli s nabijecou na gelovky a zkusit ji, jak se na ni bude aku chovat.
Já jsem nepsal že je Tvá baterka KO,já psal že má baterka byla KOUvedl jsem jen jako příklad.
Psal jsem ti na motorkářích, pokud je to takhle, reklamace, velmi rychle ti zjistí, zda aku byl či nebyl vybit, pokud je to vada, dají nový, reklamoval jsem už aspoň 5 kusů, a proběhlo to normálně, ale zkus kontrolu voltmetrem nebo jinou nabíječku, Filson je nic moc, lídlovka je lepší. Mám ji a funguje sqěle. Kup normální aku a nebudeš mít problémy.
Takze vyreseno. Kaput je nabijecka. Zrejme vypina pri docileni nizsiho napeti nez je treba. Pripojil jsem aku na jinou nabijecku (CTEK MXS 7.0) ktera ji vyhodnotila jako mirne pod pod potrebnym napetim a necele dve hodiny dobijela. Nabijecka tedy poleti na zaruku a ja se uklidnil, ze aku je v poradku.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Mám stejnou nabíječku (jen s jiným názvem ) a chová se stejně, on je problém hlavně v tom, že ta nabíječka dává na motobaterky moc velkej proud (3,5A RMS). Takže třeba pro nabíjení baterek o kapacitě 6Ah to je dost masakr. To vypne prakticky hned a přejde na udržovací nabíjení. A tak je to vhodný nechat pár hodin aby se ta baterka opravdu dobila.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?