Zdravím všecky, má někdo zkušenost se seřizováním ventilů u GSka? Dříve jsem si seřizoval ventily na motorkách sám tak sem myslel že to zvládnu i u GSa, ale po odmontování deklu sem zjistil že místo kde se seřizuje vůle mezi červíkem a dříkem ventilu je zakryté jakýmsi futýrkem. Netuším jak si s tím poradit. Má někdo radu. Dík kambucha
kambucha
moc nevim co mas na mysli tim futyrkem. normalne sundas vent. viko, povolis kontramatku, imbusem pootocis cervikem cimz serizujes vuli mezi vahadlem a drikem ventilu. pri montazi pozor na tesneni v prostoru svicky at ti pak neproteka olej kdyby se ti pri montazi vysmeklo.
To futýrko je na ventilech u kámošovýho R1150R, byl jsem přesvědčen že je to u GSka stejný tak jsem se na to ani nedíval. Každopádně jste přesvědčivý tak na to hnedle zejtera mrknu u tý svý mrchy. Ale u toho Rka to vážně je. Jen bych pro kontrolu poprosil o ty vůle těch ventilů. Díky
kambucha
sací ventil: 0,15 mm
výfukový ventil: 0,30 mm
Měřeno při studeném motoru, návod praví, že maximálně 35 °C, takže jestli zase začnou vedra, tak šup s tím do stínu
kambucha napsal:
To futýrko je na ventilech u kámošovýho R1150R, byl jsem přesvědčen že je to u GSka stejný tak jsem se na to ani nedíval. Každopádně jste přesvědčivý tak na to hnedle zejtera mrknu u tý svý mrchy. Ale u toho Rka to vážně je. Jen bych pro kontrolu poprosil o ty vůle těch ventilů. Díky
Pro ůplné antitalenty můžu doporučit si dat na záchod tudle knihu.Dá se říct že je tam popsána většina základních funkcí a seřízení, f každým případě se dozvíte víc než z blesku... http://www.vsechn...369&p=1232Kupredu spatki ni krok...