Zdravím všechny uživatele bmwgs jsem tu nový, něco jsem pročetl, nicméně asi nejdůležitější jsou zkušenosti samotných jezdců...tak tedy, mám zájem koupit R 1150 GS (2000) s převodovkou s douhou 6. Nemám s tímto mnoho zkušeností proto se ptám, když motorku naložím, přiberu spolujezdyni, nebude ta dlouhá 6 příliš, např. v jaké rychlosti ji jde zařadit, spotřeba a jiné postřehy. Všem děkuji za názory
Tak jde spíš oto že ty motorky nemají rády tahání z nízkejch otáček bez podřazení.Je lepší to odřadit. Jinak je tu dost lidí s krátkou i dlouhou 6 a nikdo to asi moc neřeší
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zdravím , mám GS r.v.2000 s Ekonomickou šestkou,šestku řadím kolem 110km/h,jak sám tak s batužkem i třemi kufry,vážíme asi 150kg oba + náklad , spotřeba kolem 5,1 na 100,při 130 tam je asi 4000ot.,aspon myslím,je to o 500ot,mín než 1200GSA
Při cestování E řadím běžně v 90, po rovině a z kopečka pokud nechci rasantně akcelerovat je to v pohodě. Je to o stylu jeřdění, pokud chci víc akcelerovat, podřadím. Moje zkušennost je, že 1150 si dá líbit hodně nízké otáčky, ale nesmím zatáhnout a čekat bleskovou akceleraci, pokud člověk motor zatěžuje s citem a při akceleraci podřadí je to v poho, chce to jen trochu citu a kdo není hluchý, ....Pokud se chci svézt, tož to je jiná.
Mám 1150GS rok 2000 s dlouhou šestkou a za mě bych radši volil krátkou šestku. Na můj styl jízdy v pro mě optimální rychlosti kolem 100km/h ve dvou mi přijde že pětku vytáčím a šestka nemá sílu. Samozřejmě pro polikače dálničních km je to super věc... Ale je to jen o individuálním stylu jízdy... Jako u všeho nejlépe ozkoušet na vlastní kůži
Mam dlouhou 6, i kdyz na FID zadny E nemam. Ale to je vedlejsi. Nejdriv mi to prislo divny, ze v rychlostech kolem stovky se musi casto radit 5 - 6 - 5 atd. Ale zvykl jsem si a jsem za ni moc rad. Kdyz chci totiz jet v total klidku, jde to i ve vyssim tempu, krasne to na setrvacne jede bez plynu a potom na dalnicni presuny je to neprekonatelny. V predpisovce se to jen tak prevaluje a da se jet i konstantnich 150, 160 a nijak to nepretacet, coz je jednak pohodlny a hlavne to temer nezere. I ve dvou s bagazi za 5litru. A to mi to pri mym klasickym provozu bere i kolem 8mi, takze zadnej nezravej kousek nemam.
Za mne dlouha
Upravil morabo dne 04.10.2012 22:29
Maiali nel Fango!
bobGS napsal:
Při cestování E řadím běžně v 90, po rovině a z kopečka pokud nechci rasantně akcelerovat je to v pohodě. Je to o stylu jeřdění, pokud chci víc akcelerovat, podřadím. Moje zkušennost je, že 1150 si dá líbit hodně nízké otáčky, ale nesmím zatáhnout a čekat bleskovou akceleraci, pokud člověk motor zatěžuje s citem a při akceleraci podřadí je to v poho, chce to jen trochu citu a kdo není hluchý, ....Pokud se chci svézt, tož to je jiná.
Zatím moooc děkuju za vaše názory, důležité asi bude, kde a za jakých podmínek provozu je motorka užívaná. Já měl jen strach, zda např. při ustálené rychlosti kolem 100-110 nebude s naloženou motkou problém. Je mi jasné, že člověk musí zejména cítit motor, nepodtáčet atd... zatím díkas
Allby napsal:
Zatím moooc děkuju za vaše názory, důležité asi bude, kde a za jakých podmínek provozu je motorka užívaná. Já měl jen strach, zda např. při ustálené rychlosti kolem 100-110 nebude s naloženou motkou problém. Je mi jasné, že člověk musí zejména cítit motor, nepodtáčet atd... zatím díkas
Ja mam ADV, takze kratkou sestku, a jezdil jsem v posledni dobe na vice kouscich Eko setky. Myslim, ze se na to da zvyknout jen to rozstupnovani je vice skokove.Mezi 5kou a 6kou je mensi dira,ale musim uznat ze na delsi presuny to musi byt bomba. Na moje jezdeni kdy se vyhybam dalnici jak cert krizi me to nevadi.Stala cestovni rychlost vsude mimo vesnice je pro me 100-110km/h. Vzhledem k poctum normalnich GS okolo to urcite problem nebude
I pád na hubu je pohyb kupředu