Nazdar chalani - niekde tu bežalo vlákno o tom ako si niekto doma spravil nastaviteľné vrchy prednej vidly na svojej 650, alebo dakarka to bola... to už presne neviem - bol tam aj presný plánik výroby atď... Trošku by som chcel zalaborovať s tým, ale nikde to tu neviem nájsť! Prosím o pomoc!
t0mas - dík za pomoc pri hladaní
Nemám origoš dakar vidlu - myslíš že by to šlo spraviť aj cez tú plastovú kritku, či je potrebné mať závit na to aby sa to dalo spraviť?
Jenže to stejně nebude fungovat dej nad pero podložku a přitvrď ji tím utahováním si nepomužeš potřebuješ aspon 3cm
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Jenže to stejně nebude fungovat dej nad pero podložku a přitvrď ji tím utahováním si nepomužeš potřebuješ aspon 3cm
Tak si pořádně prohlídneme nákres dílu od willa a jednoduše z toho vidíme že zdvih je 39mm.
A není přece problém si udělat zápich pro kroužek na delším šroubu
ivanxr125l napsal:
t0mas - dík za pomoc pri hladaní
Nemám origoš dakar vidlu - myslíš že by to šlo spraviť aj cez tú plastovú kritku, či je potrebné mať závit na to aby sa to dalo spraviť?
na zavit by to bolo urcite lepsie, neviem ako by to teleso drzalo dostatocne pod segerkou. ale myslim ze na tuto vidlu stacia progresivky.. lepsie z nej uz nedostanes.
lebsia by bola prerabka s nejakou upside down vidlou..
Keď progresy - tak akú dĺžku? Dakarskú, alebo klasika?
USD vidlu som nechcel veľmi riešiť kôli novej pancierovej hadici, novým riadítkam, kotúč, 21 koleso atď - bojím sa či by to zase nebola veľká investícia! + doriešiť TP ...
Nerozmyslali ste nad tym ze by ste dali na klasicku GS do prednych tlmicov väcsie zatky?cca 2cm aby bol stale teleskop ciastocne v hornom okulary + progresivu a samozrejme podvihnut i zadok na prepakovani.Ja sa nad tym zamyslam,nema s tym niekto skusenosti?
Taky "tuním" malé GS, ale chtěl bych začít vidlama z Dakara. Není v tom nějaký problém? Pak by asi šla i ta 21"
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
ivan-neviem co mas na mysli,lebo z toho odkazu co si pridal to neviem nijak otvorit.Ale mam na mysli nieco taketo.
momul přiložený následující obrázek:
ivan-ano nieco podobne som mal na mysli.Neviem teda ako to ma klasicke GS (co som cital tak by tam mal byt zavit a u Dakara poistny kruzok).Na tom obrazku co som pridal vidno ako je vo vrchnej casti na tlmic dokruteny stopel z nereze.Tu su tlmice predlzene uz podla mna vela lebo vytrcaju asi 1cm z vrchnych okularov (je to Africa Twin).To by som sa uz bal,chcel by som to len do tej miery aby bol tlmic stale z casti utopeny v hornom okulary.Bude to stale pevne a hlavne nebude to vidno.Zadne prepakovanie by som riesil vyrezanim novych 8miciek z duralu (vodnym lucom).Avsak takto by si vedel podvihnut GSko len o cca 3cm svetlej vyskyPri pouziti 21veho rafika v predu (ako pisal t0mas) je to viac a adekvatne k tomu treba zdvihnut aj zadok-to je uz v podstate Dakar .No to co spravil marast je uz na mna prilis vela a tomu predku by som uz neveril ani pevnostne ani samotnymi jazdeckymi vlastnostiami
momul napsal: ivan-ano nieco podobne som mal na mysli.Neviem teda ako to ma klasicke GS (co som cital tak by tam mal byt zavit a u Dakara poistny kruzok).
je to naopak, zavit je na dakare a na klasike je ten kruzok
ivan-takze po opraveni ma t0masom som ti vela nepomohol poklial mas klasicku GS.Kedze tam nieje zavit ale len poistny kruzok tak by to asi neslo taka ko som opisal ale len nejak tak ako to spravil marast.