čau pánové by mě zajímalo, koupil jsem destičky EBC na předek tip:fa407HH
a mám i skoro nové kotouče taky EBC na 1100gs na deskách mám najeto tet asi 100km a od 5km ppři brždění pískaj to jsem tet i odmastil kotouče a srazil hrany destičkám a osmirkoval a delá to pořád sice mín ale dělá CO ST9M
no mne predek taky piska a opet se drzim hesla: neresit a jezdit. ale teda nevim co tam mam, menit budu jeste tento rok a dam tam asi original bmw (nebo co to je). kdyz uz dobrzdujes v male rychlosti, tak to ber zadkem.
Pískání je dáno buď nečistotama (zrnkem písku) mezi brzdnu destičnou a kotoučem, nebo rezonancí destičky při brždění (když tedy pominu destičky sjeté). Pokud jsi vše očistil a nemáš destičky sjetý, pak bych to neřešil. Mě taky pískej, zejména když to trochu v rose navlhne. Protože, když pískaj, tak brzděj :-)
Me na bejvale motorce EBC desky taky pekne piskali,ale pri tom piskani o dost min brzdily,po odmasteni kotoucu,srazeni hran desek a podmazani medenou pastou to prestalo,co konkretne pomohlo nevim,delal jsem vsechno najednou protoze mi to dost vadilo.
lysak napsal:
Me na bejvale motorce EBC desky taky pekne piskali,ale pri tom piskani o dost min brzdily,po odmasteni kotoucu,srazeni hran desek a podmazani medenou pastou to prestalo,co konkretne pomohlo nevim,delal jsem vsechno najednou protoze mi to dost vadilo.
A to jsi pomazal tou pastou obložení?
Ne vážně. Mě taky pískaji a jsou tam originál BMW. Už jsem to čistil 100x a po chvíli to začne zase. Jsou v polovině,tak je ještě nechci vyhodit,ale už vozim v kufru nové. Od loňska z dovolený a čekám až se sjedou,nebo až mě dostatečně naštvou A PŮJDOU. Rozhodně je tam už nikdy nedám. Ty co čekaji na namontování jsou Lucas. Měl jsem je už ve všech motorkách,co mi prošly rukama a fakt spokojenost. Nepískaj a brzděj. Sintrovaný obzvlášť. Takže uvidím jak se předvedou v GS.
Jo,oblozeni z vnitrni strany,kde na to tlacej pistky.Je to bezna praxe i u aut,tak se moc nesmej prodavaj se i nejaky jiny pasty [url]http://www.liqui-moly.cz/katalog/mazaci-latky/105asty[/url]
lysak napsal:
Jo,oblozeni z vnitrni strany,kde na to tlacej pistky.Je to bezna praxe i u aut,tak se moc nesmej prodavaj se i nejaky jiny pasty [url]http://www.liqui-moly.cz/katalog/mazaci-latky/105asty[/url]
Já vím. Jen jsem si dělal srandu. Samozřejmě,že se mažou aby "chodili" v třmenu.
Pískaly mě taky hlavně zadní - byli origoš, nesjetý, čistil jsem, brousil .....- nic.
Pak mě to naštvalo a koupil jsem nový - brzděj líp a nepískaj (starý mám jako rezervní na delší cesty a tak). Jo a ještě jsem vyhodil ten plech mezi destičkou a pístem - to nevím jestli je dobře ale u většiny motorek to není, tak nevím.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal:
Pískaly mě taky hlavně zadní - byli origoš, nesjetý, čistil jsem, brousil .....- nic.
Pak mě to naštvalo a koupil jsem nový - brzděj líp a nepískaj (starý mám jako rezervní na delší cesty a tak). Jo a ještě jsem vyhodil ten plech mezi destičkou a pístem - to nevím jestli je dobře ale u většiny motorek to není, tak nevím.
To neděláš dobře Františku,že vracíš ty sirky zpátky...
Ten plech by tam měl asi zůstat. Protože plech nebo jiná vrstva zvenku na destičce brání přechodu tepla do válečků a následně do brzdovky. Taky to funguje jako "tlumič rezonance" tzn. pískání. Ale jestli se nic nezměnilo po vyndání,tak dobře.
Upravil BIGR dne 09.06.2008 10:11
Pokud desticky piskaji, da se pouzit par vychytavek:
- podlozit desticku tlumici vlozkou - nekdy pomuze i extra plechovy platek na vypodlozeni, nekdy je lepsi pouzit sendvicovy pltek - da se koupit pro podkladani brzdovych desticek aut, nebo pouzit z ojetych desticek auta - melo by jit vyskemrat v nejakem servisu ze starych vyhozenych.
- srazit hrany - ale vyrazne, tj. ubrat na rohu nat 4mm
- proriznout diamantovym kotoucem pricnou drazku v polovine desticky, respektive v polovinach jednotlivych segmentu desticky.
Nekdy tohle vse v urcitych kombinacich pomuze, je to bezny postup pri vyvoji nove brzdove desticky...
Jinak ja mam vepredu jeste furt originalni a vzadu Ferodo a nepiskaj :-))