Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat zda někdo máte zkušenosti s pneumatikami Heidenau K60 Scout M+S na velkém cestovním enduru? Měl jsem doposud Conti TKC80 a zvažuji teď zkusit tuhle pneu. Poraďte, zda se držet radši dál Conti, nebo zda stojí za to vyzkoušet Heidenau. Terén, kde se pohybuji bych rozdělil na 70% v terénu a 30% silnice. Nebo by jste doporučili jinou pneu. Díky
Pri 70% v terenu je nesmysl jak TKC,tak scout.Zkus treba Metzeler Karoo predek i zadek,pripadne na zadek Mitas C2.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
servisak napsal:
Držel bych se pneu v předepsaném rozměru.. Ta mitaska se dělá jen 130 ne?
Pri 70% v terenu je to myslim jedno.A predpokladam,ze tech 30% jsou nutne prejezdy od jednoho terenu k druhemu.I pri krocanovi najedes ze 100km v terenu jen 70km,protoze nekde to proste jinak nez po asfaltu nejde.A ta 130 vypada sirsi a myslim,ze GS tim nijak netrpi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Zalezi, co myslis tim terenem, pokud se nechces na ty silnici prizabit, nebo jezdit jak prioposr... tak bych dal radsi Karoo i dozadu. Dobredu stopro, neni lepsi terenni guma v 19ce a navic se na nich jezdi i pekne na silnici. Jen kdyz za to budes tahat, tak rychle zmizi, ale co bys cekal.
Kazdopadne v podobnym pomeru budes z Heidenau zklamanej. Jsem na tom podobne a po 500, nebo 600km jsem je zul.... V terenu je to taková lepsi Tourancka, zvlast predek je desivej. Strasne se zalepujou a zadek moc trakce v primym smeru taky nepobral, takze trosku rychlejsi akcelerace, pripadne brzdeni zadkem je opravdu "zazitek".
Na mne proste univerzaly dojem nedelaji. Bud fakt silnicni gumu, nebo fakt spunty, ale treba to ma nekdo jinak...
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Zalezi, co myslis tim terenem, pokud se nechces na ty silnici prizabit, nebo jezdit jak prioposr... tak bych dal radsi Karoo i dozadu. Dobredu stopro, neni lepsi terenni guma v 19ce a navic se na nich jezdi i pekne na silnici. Jen kdyz za to budes tahat, tak rychle zmizi, ale co bys cekal.
Kazdopadne v podobnym pomeru budes z Heidenau zklamanej. Jsem na tom podobne a po 500, nebo 600km jsem je zul.... V terenu je to taková lepsi Tourancka, zvlast predek je desivej. Strasne se zalepujou a zadek moc trakce v primym smeru taky nepobral, takze trosku rychlejsi akcelerace, pripadne brzdeni zadkem je opravdu "zazitek".
Na mne proste univerzaly dojem nedelaji. Bud fakt silnicni gumu, nebo fakt spunty, ale treba to ma nekdo jinak...
Kluci z boxer morava na tech mitaskach prijeli na krocana po sve ose z moravy bez problemu.Na to,ze se v zatackach jakoby trochu zvejka si pry v pohode zvyknes a neni to nic zaludneho.Klopit se pry na tom da prekvapive slusne.
Upravil vevis dne 16.10.2012 10:07
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Moto aprilia caponord ...... 70% terén? To ani já nejezdím na osmiklade . scouty rozhodně do terénu ne! Takže já bych dal vostry karoo , 09 apod.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
morabo napsal:
Zalezi, co myslis tim terenem, pokud se nechces na ty silnici prizabit, nebo jezdit jak prioposr... tak bych dal radsi Karoo i dozadu. Dobredu stopro, neni lepsi terenni guma v 19ce a navic se na nich jezdi i pekne na silnici. Jen kdyz za to budes tahat, tak rychle zmizi, ale co bys cekal.
Kazdopadne v podobnym pomeru budes z Heidenau zklamanej. Jsem na tom podobne a po 500, nebo 600km jsem je zul.... V terenu je to taková lepsi Tourancka, zvlast predek je desivej. Strasne se zalepujou a zadek moc trakce v primym smeru taky nepobral, takze trosku rychlejsi akcelerace, pripadne brzdeni zadkem je opravdu "zazitek".
Na mne proste univerzaly dojem nedelaji. Bud fakt silnicni gumu, nebo fakt spunty, ale treba to ma nekdo jinak...
Kluci z boxer morava na tech mitaskach prijeli na krocana po sve ose z moravy bez problemu.Na to,ze se v zatackach jakoby trochu zvejka si pry v pohode zvyknes a neni to nic zaludneho.Klopit se pry na tom da prekvapive slusne.
Já měl na Krocana obuto vzadu Mitas C-02 a vepředu Michelin Desert. Přijel jsem na tom po ose 150km z Jesenice a to jsem objížděl Prahu přes Úvaly, atd. Na silnici se s tím dá jet docela dobře. S kuframa se to nad stovku vlní, ale jinak se s tím jet dá. Akorát za mokra dávat bacha.
Upravil stepan dne 16.10.2012 10:36