to zni dobre...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Byl jsem na dovolené, tak trošku se zpožděním dneska vypublikuju nějaký fotky a texty na blog..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
možná blbá otázka, ale jakou to má výhodu oproti nějakýmu 6ti stovkovýmu enduru typu XT nebo LC4 apod. Pořizovací cena + cena úpravy (ta je mimo jiné kolik? ) bude dost.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock napsal:
možná blbá otázka, ale jakou to má výhodu oproti nějakýmu 6ti stovkovýmu enduru typu XT nebo LC4 apod. Pořizovací cena + cena úpravy (ta je mimo jiné kolik? ) bude dost.
Fakt blbá otázkaXTčko atd má kdejaký trouba (i já) ale tohle je pro znalce (co na to mají....) takže příště mi rovnou napiš PM a já Ti odpovím,aby jsi nemusel "zasírat vlákno"jak tady znalci s oblibou komentují příspěvky které se jim nelíbí...
Mardock napsal:
možná blbá otázka, ale jakou to má výhodu oproti nějakýmu 6ti stovkovýmu enduru typu XT nebo LC4 apod. Pořizovací cena + cena úpravy (ta je mimo jiné kolik? ) bude dost.
Tohle je mašina postavená na jeden konkrétní závod jako marketingová záležitost takže rozumný vysvětlení bych nehledal.
YouTube Video Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Mardock napsal:
možná blbá otázka, ale jakou to má výhodu oproti nějakýmu 6ti stovkovýmu enduru typu XT nebo LC4 apod. Pořizovací cena + cena úpravy (ta je mimo jiné kolik? ) bude dost.
Tohle je mašina postavená na jeden konkrétní závod jako marketingová záležitost takže rozumný vysvětlení bych nehledal.
Mardock napsal:
možná blbá otázka, ale jakou to má výhodu oproti nějakýmu 6ti stovkovýmu enduru typu XT nebo LC4 apod. Pořizovací cena + cena úpravy (ta je mimo jiné kolik? ) bude dost.
Fakt blbá otázkaXTčko atd má kdejaký trouba (i já) ale tohle je pro znalce (co na to mají....) takže příště mi rovnou napiš PM a já Ti odpovím,aby jsi nemusel "zasírat vlákno"jak tady znalci s oblibou komentují příspěvky které se jim nelíbí...
co si to říkal o zasírání vlákna...? Netypl bych, že zrovna ty tohle budeš vědět
Upravil Mardock dne 22.10.2012 13:07
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock napsal:
možná blbá otázka, ale jakou to má výhodu oproti nějakýmu 6ti stovkovýmu enduru typu XT nebo LC4 apod. Pořizovací cena + cena úpravy (ta je mimo jiné kolik? ) bude dost.
Fakt blbá otázkaXTčko atd má kdejaký trouba (i já) ale tohle je pro znalce (co na to mají....) takže příště mi rovnou napiš PM a já Ti odpovím,aby jsi nemusel "zasírat vlákno"jak tady znalci s oblibou komentují příspěvky které se jim nelíbí...
co si to říkal o zasírání vlákna...? Netypl bych, že zrovna ty tohle budeš vědět
Je to přesně tak, takové speciály staví fabriky právě pro marketingové účely. Protože se nepočítá s žádným komerčním využitím (sériová nebo malosériová výroba), tak se to bere jako propagace značky a také se na takových věcech ověřují komponenty. Třeba takhle postavili ostré enduro z F800GS (informovali jsme a měli jsme ho na testování v ČR) a na tom zkoušeli ty tlumiče Tractive, než s nimi uzavřeli OEM smlouvu. Tady ty dvě nudy byly postavené pro piloty profesionály, kteří prostě chtěli techniku, se kterou by dokázali zajet špičkové časy. Druhé místo na Erzbergu není tak špatné ale především - ty fotky proběhly spoustou časopisů a různých online médií a tak to účel splnilo.
Na jakékoliv praktické využití to není - málokdo s tím dokáže vůbec jezdit, ono asi 110 koní na zadním (s laďákem) u tak lehkého endura není pro amatéry a díky uspořádání podvozku a úhlu vidle se s tím fakt musí umět jezdit. Je to dělané jednoúčelově - kdo jste viděli kde se prolog jede, tak si to představíte - obrovská rychlost na šotolinové cestě, zatáčka, zase rychlost, zatáčka atd - 12km do kopce. Tlumiče musí pobrat díry ale neskáče se s tím, nejsou tam žádné lavice a technické pasáže - je to prostě závod do vrchu a motorka polovinu zatáček jede driftem. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...