Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 1 z 2:   1    2  
Karoo T nebo TKC?
Karoo T Karoo T 25%[8 Hlasy]
TKC TKC 47%[15 Hlasy]
Jinou Jinou 28%[9 Hlasy]
Počet hlasů : 32
 
Karoo T vs. TKC
Sete
#1 
Přidané 30.10.2012 09:53
Avatar člena


Příspěvků: 359
Registrace: 23.07.12
Zdar,
potřebuju novou pneu na zadek a vybírám kterou z výše uvedených (na předek mám v garáži připravenou lehce jetou TKC). Je Karoo T plně srovnatelná s TKC? Karoo se teď nechají sehnat za slušnou cenu, ale nerad si nenaběhl malým nájezdem km nebo horší přilnavostí. Poměr cca 80% silnice + 20% off (zatím to tak je), v plánu je na jaře enduroškola, pak RO.

Díky Sete
-----------------------------------------------------------------------------

Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu! Wink
 
morabo
#2 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 10:08
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Vlastnosti KarooT jsou o trosicku lepsi. Ne o o moc, guma je to v zasade srovnatelna, ale Metzelerka je mekci, coz ji pomaha v prilnavosti na asfaltu a to i mokrym, nebo treba v soucasnym chladu a potom ma i lip postaveny figury (spalky) pro bocni trakci zadku v OFFu. Tj. pro ostrejsi vyjezdy z vinglu, nebo treba traverz sikmo svahem je vhodnejsi. Nicmene diky ty smesi prave vydrzi o neco min. To zase kompenzuje nizsi cenou.
Suma sumarum to vyjde z dlouhodobyho hlediska ekonomicky plus minus stejne. Takze jde o to, jestli preferujes o trosku lepsi vlastnosti, nebo o trochu lepsi najezd.
Ja osobne mam z techhle dvou radsi prave KarooT, ale to neznamena, ze bych za urcitych okolnosti (typicky nejaka delsi cesta) neobul spis TKC.
Upravil morabo dne 30.10.2012 10:37
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
morabo
#3 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 10:27
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
PS: Jinak predni KarooT mi vydrzelo vzdy okolo 11ti tisíc a padly na to dva zadky (treba jeden 4,5, druhej 6,5). Podle toho jak jsem zrovna jezdil ostre. Nicmene obecne vubec jezdim ostreji a k zadni gume zvlast nesetrne. A jeste posledni postreh, Metzelerka je stabilnejsi ve vyssich rychlostech na dalnici, resp. ma mensi chut se rozvlnit.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Mr GS
#4 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:22
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8764
Registrace: 18.12.08
Souhlasím s Borisem,ale musím k tomu dodat i svoji zkušenost,ikdyž ojedinělou,protože KarooT jsem měl jen jednou(vlastně ještě mám)
Co mi docela vadilo,že je jako nová hodně mastná a trvalo mi asi tisíc km,než jsem ji dokázal postupně ojet,až na kraj,od té nové vrstvy.Pokaždý,když jsem projel zatáčku jen v o něco větším náklonu a dostal jsem se zase na netknutou část pneu,tak se to začalo dost nepříjemně vlnit a klouzat.Tohle zmizelo až po asi 1000km.Tohle se mi nikdy u TKC nestalo.Na ní se dalo poměrně normálně jezdit už od nova.Ale potvrzuju,že po ojetí je Karoo měkčí a asi bude i líp držet na asfaltu,ale ani s TKC se mi nestalo,že by v zatáčce klouzla,takže těžko tohle soudit.Každopádně nájezd na TKC jasně převyšuje nad KarooT a já už to ojíždění riskovat nebudu.Za ty 4 stovky mě to nestojí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
morabo
#5 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:33
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Na odmasteni doporucuju vzit co nejrychleji do offu a poradne ji zaspinit, potom se srovna prakticky okamzite. Je to mnohem lepsi a rychlejsi nez na asfaltu. Wink
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
morabo
#6 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:37
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Jinak souhlas s Petrem, ten rozdil ve vlastnostech treba na asfaltu nebo v lehkym offu je ve vetsine pripadu fakt minimalni. Je ale par situaci, kdy KarooT funguje za cenu mensi vydrze o trosicku lip.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Mr GS
#7 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:39
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8764
Registrace: 18.12.08
morabo napsal:
Na odmasteni doporucuju vzit co nejrychleji do offu a poradne ji zaspinit, potom se srovna prakticky okamzite. Je to mnohem lepsi a rychlejsi nez na asfaltu. Wink


Jasný.To mi poradil už i Ruda,ale já ji měl poprvý.Nazul jsem a odfrčel směr Albánie...a ještě v Bosně jsem jel se staženou řití každou zatáčkou hilarious
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Cidas
#8 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:42

Příspěvků: 375
Registrace: 18.07.08
Morabo: Platí o TKC vs KarooT to samé i u pití vpředu? Jinak řečeno... udrží v offu karoo víc do stran i na předku?
 
morabo
#9 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Cidas: Zda se mi, ze taky, ale rozdil je tam mozna o neco mensi. Ja jinak ted jezdim vepredu jen ostry Karoo, ktery uz opravdu funguje lip a vydrzi prakticky stejne jako Tcko. Zadek potom stridam ostry Karoo, nebo KarooT podle potreby a toho kam a jak pojedu, i kdyz posledni dobou spis jezdim taky vetsinou ostrou.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Sete
#10 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 11:58
Avatar člena


Příspěvků: 359
Registrace: 23.07.12
2 morabo: díky za vyčerpávající info clap
-----------------------------------------------------------------------------

Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu! Wink
 
Cidas
#11 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 14:40

Příspěvků: 375
Registrace: 18.07.08
Ještě jedna otázečka.. ostrý karoo x normální karoo... jak je to označený, v čem je na gumě rozdíl? Jinak já jezdím už poměrně dlouho vpředu tkc vzadu e09 dakar a myslím, že přišel čas na změnu...
 
morabo
#12 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 15:16
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
V oznaceni mivaji nekdy prodejci trochu hokej, mota se tam totiz oznaceni Karoo 2.
Ale je to takhle:

To cemu rikas normalni - myslis to co je srovnatelny s TKC. To je KarooT. Na gume je napsano MCE KarooT.

Ostra, tedy puvodni Karoo je oznacena proste pouze Karoo. (Prodejci ale casto pisou MCE Karoo) Dulezity je, ze tam neni to "T".

A co se tyce toho cisla 2, tak tim je oznacena predni guma.

Tedy: Karoo 2 T = predni normalni
Karoo 2 = predni ostra



Obrazove je to takhle:

ostre:


www.barum-pneu.cz/pics/pneu/metzeler_mce_karoo.jpg




T:

www.denniskirk.com/dk/product_images/ka/1200pix/karoot.jpg




... a tady je jeste ostra ve variante s predni 21":
(to jen aby te nekde nejaky obrazek pripadne nezmatl Wink )

www.motolietas.lv/uploads/tx_commerce/Metzeler_MCE_KAROO.jpg
Upravil morabo dne 30.10.2012 15:18
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Cidas
#13 
Karoo T vs. TKC
Přidané 30.10.2012 17:14

Příspěvků: 375
Registrace: 18.07.08
Paráda, díky.
 
caba1
#14 
Karoo T vs. TKC
Přidané 31.10.2012 07:05
Avatar člena


Příspěvků: 136
Registrace: 11.02.10
morabo napsal:
PS: Jinak predni KarooT mi vydrzelo vzdy okolo 11ti tisíc a padly na to dva zadky (treba jeden 4,5, druhej 6,5). Podle toho jak jsem zrovna jezdil ostre. Nicmene obecne vubec jezdim ostreji a k zadni gume zvlast nesetrne. A jeste posledni postreh, Metzelerka je stabilnejsi ve vyssich rychlostech na dalnici, resp. ma mensi chut se rozvlnit.


Já osobně také jezdím Karoo T a velice jí fandím. Na silnici sedí jako přišitá, na ojetí potřebuji cca 200 km, pak už na to nemyslím, jen s tím nájezden, jak uvádí Morabo mi to nesedí. Také mám jeden předek na dva zadky, ale to už je tak odskákanej, až je hamba na tom jezdit a zadek mám zkušenost tak ideálně 3 tisíce aby guma měla ještě nějaké vlastnosti v off. pochopitelně to neobouvám na ježdění po silnici, takže co uvádím je např Albanie, Rumunsko apod., ale i tam je spousta silničních přejezdů. Jinak Karoo T je super guma.
Čaba
Čaba
R 1200 GS Adventure

Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké ...
To samé platí, když je někdo debil.
 
Tonda
#15 
Karoo T vs. TKC
Přidané 31.10.2012 07:21

Příspěvků: 5246
Registrace: 16.02.07
Tak nějak s Karoo T souhlasím s Čabem - taky mi nesedí ten nájezd. Měl jsem ji na motorce celkem 2x /Ukrajina, Rumunsko + tranzit tam a zpět a Rumunsko, Bulharsko + tranzit tam a zpět/ - dal jsem na zadní pneu okolo 3000 - 3500km a předek vydržel ty dva zadky /+ by ještě nějakých 1000km dal. Jinak asi nejlepivější špuntová guma - na silnici fakt drží perfektně, ať je mokro nebo zima - pořád pocit jistoty. Při jízdě v terénu (v mém případě hliněné, šotolinové, kamenité cesty - žádnej motokros) jsem mezi ní a TKC nepoznal žádný rozdíl.
Upravil Tonda dne 31.10.2012 07:23
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
3X
#16 
Karoo T vs. TKC
Přidané 31.10.2012 08:45
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
měl jsem Karoo T pouze jednou a vydržela jen 2500km, to TKC mi při stejném stylu ježdění vydrží okolo 4500km. Obě pneu jsou kompromis, do bahna není ani jedna. Na šotoliny jsou vhodné obě.
 
Sete
#17 
Karoo T vs. TKC
Přidané 01.11.2012 07:17
Avatar člena


Příspěvků: 359
Registrace: 23.07.12
Díky všem. Pište dál, čím více zkušeností, tím lépe! Kdo hlasujete pro třetí možnost, klidně mi tu jinou variantu doporučte. Jen předesílám, že vůči E09 mám z minulosti jistý blok...
-----------------------------------------------------------------------------

Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu! Wink
 
3axap
#18 
Karoo T vs. TKC
Přidané 01.11.2012 07:26

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
sete napsal:
Díky všem. Pište dál, čím více zkušeností, tím lépe! Kdo hlasujete pro třetí možnost, klidně mi tu jinou variantu doporučte. Jen předesílám, že vůči E09 mám z minulosti jistý blok...

Tak například já jsem hlasoval jinou a měl jsem na mysli tuto viz.fotothumbs up na ten poměr silnice 80% terén 20% jsou ideálnímusicjenže to bys musel koupit jinou motorku Frown

Teď už to svět vidíthumbs upjo a jmenuje se tu Cheng Shin
3axap přiložený následující obrázek:


[18.42Kb]
Upravil 3axap dne 01.11.2012 07:47
 
Sete
#19 
Karoo T vs. TKC
Přidané 01.11.2012 07:44
Avatar člena


Příspěvků: 359
Registrace: 23.07.12
To je pneu, jakou svět neviděl! FrownFrownFrown
-----------------------------------------------------------------------------

Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu! Wink
 
morabo
#20 
Karoo T vs. TKC
Přidané 01.11.2012 13:13
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
K tem najezdum, vzdycky jsem na KarooT dal minmalne 4 tisice, aby jeste zbylo neco uprostred. Jinak diky bocnim spuntum to porad jaks tak funguje, i kdyz trakce v priimym smeru v terenu uz neni buhvijaka. Nicmene v prumeru ni vychazi tech 5 - 5,5 tisic. Je to ale dano tim, ze KarooT obouvam spis na cesty a kdyz vim, ze budu jezdit i dost po silnici. Jinak jezdim ostry Karoo a tam mam najezd okolo 3. Zouvam max. ve 4. To vse zadek. Predek okolo KarooT 10 - 11 a je skutecne oskakanej, ale porad funguje. Predni ostra vydrzi prakticky totez (proto obouvam prakticky uz jen tu). Treba ted mam na predku 8 a vypada takhle:

img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4305/4305535_0c729b73d076eeb65cacde5122f6bffb/images/01112012353.jpg

K tomu jsem ojel jednu celou ostrou Karoo, dojezdil cca 50%Karoo, celou Mitas e09 a ted jsem k ni jeste obul zase novou ostrou.
Upravil morabo dne 01.11.2012 13:13
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 50
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI