Tak je tady to,co se mě honilo hlavou od prvního dne co sem si GS dovezl dom. Kompletní rozborka za učelem novýho laku včetně rámu. Motorka má celkem strávenej lak na rámu,padácích a všelijakejch držácích,tak sem se rozhodl všechno rozdělat,opískovat a dat tomu novej kabát. Mám objednaný origo polepy na nádrž a přední štítek. Veškerý ostatní věci budou aspoň poumejvaný,promazaný atd. Motor prošel před 3tis.km omlazovací kůrou,takže ten mám z krku,jenom olakovat víka ventilů. Rozborka proběhla bez problémů,jenom než sme s tatem vysukovali motor z rámu nám trochu trvalo. Teďka musím sehnat slušnýho pískovače,aby mě všechno moc nerozbil.
Vytáhli sme to komplet,jenom sem sundal vzduchovej filtr a karbece. Ale bylo to jak tahat ježka z klece.Musel sem sundat víčko olej.filtru s hadicama a chladičem,zavazelo to. Celkem mám strach,až to tam budeme dávat,abych ten nově olakovanej rám neodřel. Jinak mám veškerý věci(rám,podsedlák a dalších 32dílů) odvežený na opískování a hraju si s očišťováním součástek,který půjdou nazpět. V pátek bych to měl mít opískovaný,tak budu moct začít se stříkáním.
No barva je koupená,černá,dvousložkovej akryl. Tušímže od Mobihelu. Zatím mám otryskáno a nastříkáno plničem. Zítra budu brousit a snad v průběhu týdne bude rám a ty drobnosti v laku a bude se moct začít pomalu skládat. Nádrž,blatníky,přední štítek a boční deklíky si nechám na pozdějc,teďka je pro mě důležitější poskládat motorku nazpět na kola,dokud si trochu pamatuju kde co bylo Snažil sem se semka hodit pár fotek,ale nějak se nezadařilo.
Vikec napsal:
No barva je koupená,černá,dvousložkovej akryl. Tušímže od Mobihelu. Zatím mám otryskáno a nastříkáno plničem. Zítra budu brousit a snad v průběhu týdne bude rám a ty drobnosti v laku a bude se moct začít pomalu skládat. Nádrž,blatníky,přední štítek a boční deklíky si nechám na pozdějc,teďka je pro mě důležitější poskládat motorku nazpět na kola,dokud si trochu pamatuju kde co bylo Snažil sem se semka hodit pár fotek,ale nějak se nezadařilo.
Můžu se zeptat, kde Ti dělali otryskání barvy a čím? Táta potřebuje sundat barvu z blatníku u starého pionýra z nádrže, prsou a celého předního šasí. Obávám se, že klasickým pískováním by to dopadlo hodně špatně, jedině by to muselo být nějaké jemné pískování.. Děkuji
Pískováno v Brně, Vídeňská 134/283. Pan Václav Dubský. tel.606505394. www.dubskyvaclav.com Má tam aji jemnou pískovačku,ale aji tak se jim do tenkejch plechů nebude chtít,je to vždycky loterie jestli se to nedokurví. Ještě je varianta to sundat v louhu,to taky funguje dobře. Cena pískování kompletního rámu,stupaček,kastlíku od baterky,horních brejlí,ventilovejch vík,víka startéru,airboxu,páky zadní brzdy,mřížky chladiče,padáků,obou stojanů byla 1200kč
Super, děkuji. Myslel jsem si, že pískování podobných dílů je celkem riziko..No pokusíme se sehnat někoho, kdo má lázeň s louhem a uvidím. Ještě jednou díky a hodně štěstí.
Tak mám nastříkanej rám,nosiče,stupačky a veškerý vostatní drobnosti. Takže to nechám do víkendu pěkně vytvrdnout a začnu pomalinku kompletovat. Zatím pár fotek s rozborky,opískovanejch a stříknutejch pár věcí dávám na rajče,postupně budu přidávat,jak budu postupovat s kompletací. http://vikecb12.r...s.cz/BMW/#
Upravil vevis dne 14.11.2012 23:21
Pekny.Ale stupacky maji byt stribrne.A porad mi z tech fotek neni jasne,proc chces strikat i nadrz,stitek atd.Zdaji se pekne.A hlavne alespon v nemecku ma motorka v orig.laku,i kdyz ne treba uplne nejlepsim vyssi cenu,nez motorka nove nastrikana.U ramu,stojanu atd. to chapu,ale zbytek bych nechal origo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No na pět metrů ty věci vypadají dobře,ale je to celkem dodřený,na plastech barva popraskaná,na nádrži prošoupaná na dvou místech durch na plech,polepy taky podřený atd. a já to takhle prostě nesnesu. V nedělu bych chtěl šoupnout motor do rámu,ale asi bez převodovky,aby se to tam dávalo trochu líp. Dneska sem si hrál se svazkem elektriky,izolace byla celá rozmotaná,tak sem to sundal a udělal znova a svazek je jak novej. I po těch letech sou kabely a konektory pěkný,nikde se nic nerozpadlo No a dnes sem si dovezl dom fungl origo diodovou desku,tak doufám,že ten problém s dobíjením bude vyřešenej.
Tak motor s převodovkou je v rámu,svazek zhruba nataženej a zapojenej. Motor bez převodovky jde do rámu jako nic,stojí to zato ji sundat. Motor a převodovku jsem aspoň poumejval a trochu to prokouklo. Teďka je to práce která mě baví,pěkně skládačka do čistýho. Pár fotek přidanejch na rajče. Teďka čekám na věci z Renocaru,hlavně manžetu na ovládání spojky vzadu na převodovce,byla uplně steřelá. A v pátek asi odvezu nádrž a plasty lakýrníkovi,ať to trochu vypadá.
vlastimil napsal:
No a pak to teda bude na prodej,nebo ne?
Nevím,možná jo. Možná se pustím do něčeho dalšího. Mám rád veškerý "kultovní" mašiny a těch co sem ještě neměl je spousta Motorku na normální ježdění mám,bandita 1200 a druhou mám vždycky na hraní. Přemejšlel sem aji o 1100gs nebo třeba Africe,ale čím dál víc se mě líbí LTčko,to je fakt tank,ale nejel sem na tom,takže nemůžu soudit...
Jo a dneska namontováno zadní komplet rameno s kolem,samozřejmě s novou manžetou a podsedlovej rám. Zítra namáknu zadní blatník se světlem a dozapojuju elektriku. Ještě chcu koupit nový gumy a váhám mezi Metzeler enduro3 a Mitas E08
Tak mám dneska přezuto,nakonec Mitas E08,cena sady 2300kč bohužel rozhodla. Jinak elektrika komplet funkční,svítím,blikám,troubím,startér točí. Zítra odvezu nádrž a zbytek věcí do lakovny. Mezitím snad renocar dodá věci na dokončení. No a pomalinku přemýšlím co s výfukama,nejsou zhnilý,ale strupatý jo,takže vzhled nic moc Nevím,jestli nebudu "nutně potřebovat" nějakej full systém z nerezu No a kdyby se někomu doma válel nějakej zadní wilbers,ohlins nebo wajtpaur,tak bych ho asi dokázal nasát dom.
Tak po menší odmlce sem dneska mašinu dodělal. Na rajčeti přidaný fotky. Lak je nádhernej,nové origo znaky BMW tomu taky sluší. Jenom zatím renocar nedodal žlutý nálepky,snad je do jara někde seženou. Namontovanej aji origo novej zadní blinkr,kerej byl vopálenej od výfuku a kdyš už sem to montoval,tak sem prohodil ty gumový držáky blinkrů,který už po těch 23letech byly lehce svěšený a teďka sou lehce nahoru a mužou zase dvacet let klesat:-) Tady mám soupisku veškerejch prací a oprav od léta do teďka: Přetěsněný válce+tyčky rozvodu,nové pístní kroužky,svíčky+fajfky s káblama,vzduchovej+olejovej filtr,oleje ve fšem,fšecky lanka,přední destičky,ložisko v krku,řídítka+rukojetě,vyčištěná a seřízená karburace+nové membrány a humové příruby,manžeta na kardanu,manžeta na spojkovej vypínací váleček,nové obě pneu,zadní blinkr,těsnění zadního světla,třikrát znak BMW,gumové zátky a dorazy do stojanu,nová diodová deska,nově smotanej el. svazek no a samozřejmě kompletní opískování a nalakování těměř fšeho co lakované bylo. Motorka dneska poprvé zavrčela a momentálně fšechno funguje. Jestli bude nějaká porodní bolest se ukáže najaře,až mašina vyjede. Investice do orav byla kolem 40tisíc. Téměř fšechen materiál použitej origo BMW,dodal renocar v celkem slušným termínu.
No a dnes sem ještě odvezl sedadlo na přečalounění a výměnu pěny,která už byla uplně prosedlá. Samozřejmě do DDtuningu Ale aktuálná čekačka kolem 8-9týdnů A na ponku se mě válí ještě ložiska SKF do předního kola.
Pekne!Jaka je cena orig.samolepek?Na ebay se prodavaji,ale asi je to druhovyroba. http://www.ebay.d...460b26bfd6 http://www.ebay.d...460b26bfd3
Tata ma tohle sedlo taky presite v DD tuning,takze to nebude prvni 100gs sedlo.
vevis přiložený následující obrázek:
[151.93Kb]
Upravil vevis dne 18.12.2012 18:09
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!