Spíše mi jde o využití vizualizace při řízení projektů. Aby každý věděl CO, DO KDY, PRO KOHO a taky věděl CO BUDE dělat potom.
Jasný, je plno nástrojů včetně tužky a papíru, ale doba jde dál a s ní i nároky. Tak bych si rád pokecal s někým, kdo tohle dělá a získal o tom přehled.
Testovali jsme sw. Wrike, je to jako app do telefonu synchronizovanej s desktopem, jedna licence stala neco kolem 15€ na rok myslim a muzes si stahnou trial verzi. Byli ochotni to i propojit i intranetem nebo nejakym internim systemem. Jinak ale fungujou i aplikace jako ToDo, je jich na netu mraky. Pokud do toho nechcete investovat, da se to delat i prostrednictvim Shared kalendar+Tasks v Outlooku, kdy vidis co kdo kdy prave ma delat, pripadne co je uz hotove. Jinak ale grupa 50ti lidi je vcelku dost, my preferujeme spis mensi samostatne tymy kde se da tok informaci jeste trochu ohlidat a efektivita je trochu vyssi. Zajimavej byl i trening Time managementu co dela Petr Mára. Je sice hodne zamerenej na iOs, ale pro vase potreby by to mohlo vyhovovat.
Na projektové řízení existuje hromada řešení v podobě informačních systémů, nebo jejich modulů. To je hodně složité téma. Nejdřív je třeba na straně zákazníka (uživatele) definovat pořeby a cíle, pak má smysl pokračovat dál. Většinou to ale nekončí jedním modulem, funkcí nebo jednoduchou aplikací, protože postupně i v malé firmě získává na důležitosti CRM a to pak zasahuje prakticky do všeho, včetně účetnictví.
MarTTin napsal:
Testovali jsme sw. Wrike, je to jako app do telefonu synchronizovanej s desktopem, jedna licence stala neco kolem 15€ na rok myslim a muzes si stahnou trial verzi. Byli ochotni to i propojit i intranetem nebo nejakym internim systemem. Jinak ale fungujou i aplikace jako ToDo, je jich na netu mraky. Pokud do toho nechcete investovat, da se to delat i prostrednictvim Shared kalendar+Tasks v Outlooku, kdy vidis co kdo kdy prave ma delat, pripadne co je uz hotove. Jinak ale grupa 50ti lidi je vcelku dost, my preferujeme spis mensi samostatne tymy kde se da tok informaci jeste trochu ohlidat a efektivita je trochu vyssi. Zajimavej byl i trening Time managementu co dela Petr Mára. Je sice hodne zamerenej na iOs, ale pro vase potreby by to mohlo vyhovovat.
+1
s velkym tymem zkusenosti nemam.. ale jak rikaji moravsti hosi o svych pindourech.. male je krasne takze cim jednodussi, tim lepsi.
Upravil hicks dne 07.11.2012 11:28
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
My fungujeme na google kalendáři - je nás asi 30 a funguje to překvapivě dobře.Využíváme i google docs a jiný aplikace.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Presne tak. Ve velkem teamu stejne jenom lidi zahlcujes "univerzalnima" informacema pro vsechny ktere jsou pro spoustu lidi zbytecne a pak se ztraci pozornost na moznosti a potreby jednotivce. V teamu 10-15ti lidi se nikdo neschova, kazdej vi o vsem vetsinou bez nutnosti to nejak specialne komunikovat a efektivita je pak daleko vetsi.
MarTTin napsal:
Testovali jsme sw. Wrike, je to jako app do telefonu synchronizovanej s desktopem, jedna licence stala neco kolem 15€ na rok myslim a muzes si stahnou trial verzi. Byli ochotni to i propojit i intranetem nebo nejakym internim systemem. Jinak ale fungujou i aplikace jako ToDo, je jich na netu mraky. Pokud do toho nechcete investovat, da se to delat i prostrednictvim Shared kalendar+Tasks v Outlooku, kdy vidis co kdo kdy prave ma delat, pripadne co je uz hotove. Jinak ale grupa 50ti lidi je vcelku dost, my preferujeme spis mensi samostatne tymy kde se da tok informaci jeste trochu ohlidat a efektivita je trochu vyssi. Zajimavej byl i trening Time managementu co dela Petr Mára. Je sice hodne zamerenej na iOs, ale pro vase potreby by to mohlo vyhovovat.
+1
s velkym tymem zkusenosti nemam.. ale jak rikaji moravsti hosi o svych pindourech.. male je krasne takze cim jednodussi, tim lepsi.
Omlouvám se za zasíraní vlákna, ale musím reagovat
https://www.zonerama.com/rop1
použít se dá leccos:
http://www.microsoft.com/cze/project2010/
http://sharepoint.microsoft.com/cs-cz/Pages/default.aspx
http://sourceforge.net/projects/openproj/
https://chrome.google.com/webstore/detail/gantter/himomacamcpodhkahelbnmaddladgjgo?hl=cs
Tom
Plánovací soft od Microsoftu máme a využíváme... Já ale potřebuji něco, co bude ukazovat teamu aktuální data pro ten den... Plánování probíhá na týdenní bázi, ale denní činnost a nečekané urgenty jsou pro nás poslední dobou přítěží, ačkoliv je to naše denní práce.
Mám představu o LCDčku u stropu, kde se budou ta data zobrazovat. Viděl jsem to v noci při průjezdu jedním Industrial Parkem v prosklenné budově plné kanceláří. Bohužel jsem se nedostal blíž, abych přesně viděl, co tam mají za data, ale reklamy jako v autobusech tam určitě nepouštěli.
Nejde mi o to, jak to plánování zdokonalit, od toho mám svého nadřízeného Managera, ale já co by člen teamu, který zavádí do firmy "novinky" chci to plánování lépe předat podřízeným a to ať už na první či druhé či třetí úrovni pode mnou.
Psal jsem již Randolfovi, jedeme k nim na přelomu měsíce na instruktáž, ale asi mu to spadlo do SPAMu nebo nemá čas či náladu.