Vím že se to už řešilo ale nějak to nastavení jsem nenašel.Tak jsem se dneska projel ,všechno pěkně fakčí,ale na volnoběhu mě klape pravá kladka,když jí podržím tak je cajk ,dělá to celkem kravál,tak mě napadlo že když trošku přitáhnu lanko jen tak aby se napružilo a zustalo bez hnutí od toho vymezovacího šroubu,mohlo by být po problému ,nevím jestli to je rozštelované nebo už opotřebené,trochu mě to štve protože jinak je ten motor fakt tichej!má to cenu řešit ?nebo aspoň nějak poštelovat..?
Prosimte pokud nebudou hridelky projety tak ti staci pouzdra a pevne nervy na vyndani starejch futer.. ale opravdu tu nic neni a kdyz tady pohledas Morabo sem daval foto navod narepas.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Akorat pak budes muset udela podtlaky. A bacha na sroubky aby ti nespadnul za tejden jezdeni do motoru. Ja osobne je zalepim a pro jistou jeste rozklepnu dulcikem
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak ono to neupadne ale je to neprijemny jak to klepe. Jestli se nato necejtis udelam ti ten repss posles mi je postou a ja ti je udelam..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Po mé skušenosti bych Ti výměnu pouzder nedoporučoval.Většinou je vyběhlá i hřídelka a výměna pouzder je tak 50 procent.Největší problém nastal když jsem vytočil dva šroubky co drží klapku,jelikož jsou na konci roznejtovaný aby se nepovolily tak to odsraly závity .Po několikadením mudrování jsem nakonec obědnal celou klapku u Ježka a bylo po problému.Nechtěl jsem riskovat to ,že se šboubky povolí a vlítnou do motoru a oprava se vyhoupne cenou úplně někam jinam.
Das ist BMW
jsou mosazný nebo z čeho? zatím jsem to ještě nerozhodil, ale chystám se na to a myslím že bude chycená i osička. Chci dělat nový,ideální by byl nějakej výkres, ale asi se budu muset obejít bez toho. Mám přístup k soustruhu a frézce a zima je dlouhá
~ R1100GS ~
brozkin napsal:
.Po několikadením mudrování jsem nakonec obědnal celou klapku u Ježka a bylo po problému.
To ako origo ND od BMW? Pokial dobre viem tak, sa zatial origo nič take nevyraba, ale kludne to može byť produkt aj niejakeho alternativneho vyrobcu z DE pripadne aj z CZ.
Upravil JRM66 dne 28.12.2012 00:52
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
no_-_name: osička je mosazná
JRM66: brozkin myslel orig.díl č.13541342496 / 13541342495 - prostě novou klapku (hrdlo s klapkou)
Někdy je ten šroubek "roztemovaný" tak moc, že při povolování zaručeně poškodí závit v osičce. V tom případě, když před povolováním uvidíte, že tomu tak je, tak ten hodně "roztemovaný" konec šroubku obrousit "dremelkou", a pak už to jde vytočit bez poškození. Nový šroubek potom zase "roztemovat", ať nedopadnete jak "motokolega" tady z toho vlákna http://www.bmwgs....rowstart=0...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
no_-_name: osička je mosazná
JRM66: brozkin myslel orig.díl č.13541342496 / 13541342495 - prostě novou klapku (hrdlo s klapkou)
Ja som stara škola tak, to volam jednoducho ľudovo telo karbecu alebo obal karbecu a každy vie o čom je reč.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.