Čafte šeci,
stalo sa mi už niekolko krát, že mi pri podraďovaní pri vymáčknutej spojke zničoho nič scípne motor.
Prvý krát som ja idiot pustil spojku, že šak snáď to pretočím a skoro som sa pri šmiku vy.ebal ...
Teraz keď mi zhasne tak rýchlo štartujem, nech nezmatkujem ...
Neviete čím to može byť ???
rmacko napsal:
Čafte šeci,
stalo sa mi už niekolko krát, že mi pri podraďovaní pri vymáčknutej spojke zničoho nič scípne motor.
Prvý krát som ja idiot pustil spojku, že šak snáď to pretočím a skoro som sa pri šmiku vy.ebal ...
Teraz keď mi zhasne tak rýchlo štartujem, nech nezmatkujem ...
Neviete čím to može byť ???
P.S: mám 12-tku edvenčra ...
Kolik máš najeto?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Mne se stalo jednou taky (ale 1150GSA). Vlitl jsem z kopca do dediny, hamoval jsem a podrazoval a chciplo mi to. Nastesti jsem nepustil spojku. Mam pocit, ze na silnici byla nejaka vlna a cela motorka se dost zhoupla. Mohl to byt spinac na bocnim stojanu (ale ten drzijou dve pruziny) nebo na chvilu odpadlo rele imobilizeru. No a nebo to mohlo byt uplne neco jinyho...
Pak se to uz neopakovalo a to jsem jel i po nejakych rozbitych kamenitych cestach, kdy jsem daval masince docela zabrat.
Tak to jsem asi moc nepomohl
Takže 10.000 prohlídku máš za sebou i se seřízením?
10.000 servis mi robil Francúz aj s diagnostikou ...
Stáva sa mi to len občas, pri celodennom jazdení tak 2 krát, a niekedy vôbec,
počkám na Francúza keď sa vráti z Krymu nech to omrkne, pretože servis BMW v Ba stojí za hovno ...
Je to špatným řazením. Prostě to tam musíš kopat a ne se s tím mazlit. Když řadíš př. stupně a je jedno jestli nahoru nebo dolů, vždycky se ti odpojí el. do svíček a motorka prostě nefachá. Možná to blbě vysvětluju, ale bylo mi to tak řečeno, takže jen posílám dál.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Kdyby to bylo řazení s Killem, tak při přeřazení pod plynem a krátkém odpojení zapalování, nespálená směs by dále proudila do výfuku a po ukončení řazení a opětném zapojení zapalování, nastala detonace ve výfuku, kdy horké spálené plyny zapálí neshořelou palivovou směs. Na drakách co sem jezdil to tak bylo, rány při řazení z výfuku, jen s tím rozdílem, že se řadilo pneumaticky tlačítkem na řidítkách a ne nohou. Navíc, obávám se, že katalyzátor by se velmi rychle odebral do věčných lovišť a jednoduše by šlo vystopovat snímač pohybu řadicího mechanizmu v schéme elektriky.... Já jí bohužel nevlastním. Snímač pohybu řadicího mechanismu by musel být propojen i přes spínač na spojku, neboť jinak by , dle mě, vypnul zapalování i při řazení se spojkou, což se neděje na žádném GS. Dle mě to tímhle nebude, ale kdo ví.....cesty Báwě jsou nevyzpytatelné
Upravil W dne 20.06.2008 21:02
Nějakej odborník here ??? Podobný problémy měl i RendaS ......... že jo chlape !!!
TomasTT pls help us !!!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Takže 10.000 prohlídku máš za sebou i se seřízením?
10.000 servis mi robil Francúz aj s diagnostikou ...
Stáva sa mi to len občas, pri celodennom jazdení tak 2 krát, a niekedy vôbec,
počkám na Francúza keď sa vráti z Krymu nech to omrkne, pretože servis BMW v Ba stojí za hovno ...
Mě se to stalo 2x vloni. A od té doby zase nic. Byl jsem u TomášeTT na diagnostice a byla tam chyba palivového čerpadla. Proto jsem se ptal kolik máš najeto. Já mám přes 56.000km a tak že by to mohlo být palivovým filtrem,ale je tu menší problém. Filtr je v nádrži a je integrovaný do držáku čerpadla respektivě je to celý to tělo na čem čerpadlo drží. Kdybych to chtěl vyměnit,tak bych to musel koupit celý a stojí to 7.000,- Kč. Takže na to zatím prdím. Až se závada projeví budu to řešit. A ni v Car Servisu s tím zatím nemaji zkušenost a tak jsem to po konzultaci s nima odložil.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
rmacko - občasmi to taky střelí do výfuku při brzdění motorem, ne vždy ale občas ano, a dělá mi to od 0km, přestože mám moto zcela v sérii. Takto neřeším a jezdím..
Jo ta garančka v Tempusu byla fakt libová, sem rád že sem živej.
Na fotbal nečumím ale bylo tolik práce že internet jde stranou. Jsou přednější věci že - kupříkladu úklid garáže
Diag pomůže ale podle mě tohle neodhalí. Resp. myslím tím záznam chyb v motoru nebo ABS. Jestli to vysloveně chcípne v momentu řazení, může to být docela dobře některý spínač nebo snímač. Nevím jakou to může mít souvislost s páčkou spojky ale není zase takový problém udělat i test všech spínačů. Může to být zapojené nějak do matice, takže třeba když je vadou trvale sepnutý spínač něčeho a zrovna se k tomu sepne spojka tak to ochrání motor tím, že to vypne apod. Řekl bych good luck servisu
Mimochodem nejsem vůbec expert na tyhle věci, protože nic neopravuju kromě toho, co nefunguje na mé motorce ale většinou se na to přijde studováním mechanismu té závady ale je potřeba přijít na podmínky, kdy to dělá pokaždé. Pak to je relativně snadné ale když to je jednou za měsíc, to je fakt těžký. Zrovna ty chyby palivového čerpadla se podceňují a přitom při výpadku to dělá šílené věci. Já měl při pokusech s přestavbou v rozestavěném stavu zrovna tenhle typ závady taky a než jsem našel nespolehlivý konektor, tak jsem snad rozebral a zkontroloval všechny ostatní na celé mašině.
Určitě bych nespoléhal na diagnostiku jako spásu a hledal jak to nasimulovat na stojánku třeba.
2BIGR>ten tvuj problem s palivovym cerpadlem bych spis videl na fuel pump reducer,je to ta vecicka na telese cerpadla>hlinikova zebrovana a vede do ni 3pinovy konektor..Je to hodne nachylne na vlhkost,riziko ze odejde omezis tim ze to nakonzervujes WDckem a hlavne ten konektor.Zacina to nenapadne ze to parkrat chcipne a prave v zavadach to vyhodi sporadickou chybu palivoveho cerpadla.
2fmacko>Je tezko radit kdyz clovek nevidi jak se ten motor chova,ale nemyslim ze to bude chyba nejakeho spinace.Ja bych spis prvni kuknul na svicky,pokud mas BOSCHky tak ja osobne bych je vymenil za NGK.Pak bych prosel indukcni civky,muze treba jedna sekundarni obcas haprovat a to by mohlo zpusobovat to chcipani.Pak bych kazdopadne vyresetoval adaptacni hodnoty aby se ti aktuatory volnobehu nastavily do zakladni polohy.A to strileni do vyfuku pri podrazovani je normalni,samo ze v rozumne mire.
... pojazdil som troška Zakarpatskú Ukrajinu a za 4 dni a cca 1500 km mi to nespravilo ani raz, tak sa na to vy.ebem a budem jazdiť, pokým mi motka neklekne ...