koupil jsem si vysněné GS 1150 Adv. rv. 2003 najeto 17tis asi měsíc zpátky a postupně se s ní začínám kamarádit.
Víte někdo proč nejede tak jak bych chtěl a čekal?
Někdy (nezávisle na teplotě) zhasne. Když ji chci vytočit tak netáhne pravidelně a místy se jakoby přidusí. Z pravého válce se sem tam ozve kovové křachnutí nebo klepnutí a motor se rozhádá.
Někdy je všechno uplně bez chyby.
Vyměnil jsem filtry, všechny 4 svíčky, olej a je to furt stejné. Pomůže diagnostika? Nebo někdo zná stejný problém?
a zkoušel jsi udělat synchronizaci válců?
snímač pozice klapky je na levým, data z něj jsou použita i pro pravý válec takže pokud je pozice klapky jinde než má být...mohlo by v tom občas i různě bouchnout a tak..prostě špatná směs..
Mirek
synchronizace klapek, popřípadě juknout,zda není někde povytaženej bowden.... taky by to mohla být mrtvá lambda nebo jiný čidlo nebo mrak jinech věcí - diagnostika by to odhalila, pokud to máš daleko,nezbývá než postupovat vylučovací metodou...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
No paráda, děkuju za pomoc. Zitra se na to vrhnu, lanko Miloši zkontroluju. Jde o to jak je lanko seřízené nebo o to jestli není ruplé? Co to je vlastně za lanko? Dočtu se kucí někde jak se dělá synchronizace klapek? Díky ještě jednou za fundované rady, značkový servis z Ostravy daleko a v neznačkovém se jim do toho rozhodně moc nechtělo.
Kdyby to nepomohlo, tak mě přesně tohle dělaly vadný cívky ve fajfce od svíčky. Už se to tady probíralo, zkus vyhledat slovo cívka nebo cívky, pár lidem to pomohlo taky...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
spike napsal:
No paráda, děkuju za pomoc. Zitra se na to vrhnu, lanko Miloši zkontroluju. Jde o to jak je lanko seřízené nebo o to jestli není ruplé? Co to je vlastně za lanko? Dočtu se kucí někde jak se dělá synchronizace klapek? Díky ještě jednou za fundované rady, značkový servis z Ostravy daleko a v neznačkovém se jim do toho rozhodně moc nechtělo.
Taky mi to lanko jednou omylem vyskočilo. Když sem vyndaval hadičku, tak sem o něj asi zavadil.
Když sem nastartoval, začalo se to hádat. naštěstí sem na to za chvíli přišel
Ale když se to někdy hádá a někdy ne, tak to asi ono nebude
hlavně, že je pivo ftlamě
Me neco podobneho delalo taky - kdyz se na to divali v servisu na diagnostice tak nic nenasli. Potom chteli sundat nadrz a jen co se dotkli rychlospojky tak se rozpadla v ruce. Vymenili a od te doby nic
3/6 Marines SEMPER FI
TomasTT napsal:
Kdyby to nepomohlo, tak mě přesně tohle dělaly vadný cívky ve fajfce od svíčky. Už se to tady probíralo, zkus vyhledat slovo cívka nebo cívky, pár lidem to pomohlo taky...
Tohle jsem zkoušel diagnostikovat, přehodil jsem ty nízkonapěťové "fajfky" mezi sebou a furt to dělá na stejném válci, myslím že v elektrice to nebude. Jestli ale myslíš fajfkou něco jiného něž o čem mluvím já tak poraď. Je tam celá taková "fajfkoplastozatavená věc" a nevim jak se tomu říká
spike napsal:
No paráda, děkuju za pomoc. Zitra se na to vrhnu, lanko Miloši zkontroluju. Jde o to jak je lanko seřízené nebo o to jestli není ruplé? Co to je vlastně za lanko? Dočtu se kucí někde jak se dělá synchronizace klapek? Díky ještě jednou za fundované rady, značkový servis z Ostravy daleko a v neznačkovém se jim do toho rozhodně moc nechtělo.
jo už vím je to lanko od plynu:-) heuréka obě jsou v pohodě, mají stejnou vůli.
takže vyřešeno nebo jen vyloučené povysazení plynového lanka a špatné indukční cívkofajfky a záhada pokračuje?
Upravil Hrabe_X dne 20.06.2008 11:05
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ZÁHADA POKRAČUJE.
Je to na mě teda trochu komplikované
Kdyby měl někdo trpělivost a chuť tak mi prosím napište jak se synchronizují klapky. Je to asi poslední věc z navržených řešení, kterou jsem ani nekontroloval ani neřešil neb vůbec netuším o co jde
Kdyby byl nějaký Mistr GS z Ostravy ozvěte se, zajímalo by mě jak má GS šlapat když je bez chyby.
Třeba jsem jenom přecitlivělý a z mé bývalé Ducati zvyklý na jiné zvuky:-)
spike napsal:
ZÁHADA POKRAČUJE.
Je to na mě teda trochu komplikované
Kdyby měl někdo trpělivost a chuť tak mi prosím napište jak se synchronizují klapky. Je to asi poslední věc z navržených řešení, kterou jsem ani nekontroloval ani neřešil neb vůbec netuším o co jde
Kdyby byl nějaký Mistr GS z Ostravy ozvěte se, zajímalo by mě jak má GS šlapat když je bez chyby.
Třeba jsem jenom přecitlivělý a z mé bývalé Ducati zvyklý na jiné zvuky:-)
Jestli můžeš tak přijeď k večeru k Hance do Bílovce.Vezmu sebou budíky a napíchnem to na místě.
Když tak mi cinkni na 604 530 091.
TomasTT napsal:
Kdyby to nepomohlo, tak mě přesně tohle dělaly vadný cívky ve fajfce od svíčky. Už se to tady probíralo, zkus vyhledat slovo cívka nebo cívky, pár lidem to pomohlo taky...
Tohle jsem zkoušel diagnostikovat, přehodil jsem ty nízkonapěťové "fajfky" mezi sebou a furt to dělá na stejném válci, myslím že v elektrice to nebude. Jestli ale myslíš fajfkou něco jiného něž o čem mluvím já tak poraď. Je tam celá taková "fajfkoplastozatavená věc" a nevim jak se tomu říká
Hele to není řešení. Netuším jak je to zapojené ale to samé jsem zkoušel u své 1150 a nepomohlo to. Musel jsem dát jednu 100% OK, tak nic a na druhém válci to pak zabralo a bylo to jasné ale ta druhá nevyměněná odešla za měsíc taky. Takže si zkus půjčit jednu nebo dvě 100% dobrý abys měl jistotu. Synchronizace to být může ale projevuje se to špíš dírou ve výkonu...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak to vidím kucí že to bude nějaký kompilát problémů. No uvidíme.
Fajfky zkusím vyměnit obě, doufám že mě to nezrujnuje :-)
Včera jsem byl jezdit a byla to hlína, to má tak vymakaný podvozek!!! Měl jsem před tím Cagivu Elefant 900, Ducati Monster 900 a to se nedá srovnat. GS se sice trochu záhadně kazí a to italové nedělali a věřím že to vychytám ale to jak to jede, jak to žere nerovnosti to je paráda, no a když k tomu je ještě supr počasí tak hurá!!
TomasTT napsal:
spike napsal:
TomasTT napsal:
Kdyby to nepomohlo, tak mě přesně tohle dělaly vadný cívky ve fajfce od svíčky. Už se to tady probíralo, zkus vyhledat slovo cívka nebo cívky, pár lidem to pomohlo taky...
Tohle jsem zkoušel diagnostikovat, přehodil jsem ty nízkonapěťové "fajfky" mezi sebou a furt to dělá na stejném válci, myslím že v elektrice to nebude. Jestli ale myslíš fajfkou něco jiného něž o čem mluvím já tak poraď. Je tam celá taková "fajfkoplastozatavená věc" a nevim jak se tomu říká
Hele to není řešení. Netuším jak je to zapojené ale to samé jsem zkoušel u své 1150 a nepomohlo to. Musel jsem dát jednu 100% OK, tak nic a na druhém válci to pak zabralo a bylo to jasné ale ta druhá nevyměněná odešla za měsíc taky. Takže si zkus půjčit jednu nebo dvě 100% dobrý abys měl jistotu. Synchronizace to být může ale projevuje se to špíš dírou ve výkonu...
Vyřešeno, byly to vadné obě ty fajky na vrchní svíčce. Vyměnili v BMW v Bialsko Bialej, celkem dobrý servis, pro Moraváky dobrá volba a ještě levnější než u nás. Díky všem za pomoc a rady.