A není levnější si koupit jinou moto. Když dáš ještě dozadu 18 tak chudák počítač tam budešrotovat a nebo nedej bože při nehodě..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Potřebuju do předu 21'' ale mam hliníkový kola takže musim ještě vyřešit stejně dráty do zadu a proto když už tak rovnou bych tam pořešil 18'' vzhledem k cenám co chtějí lidi za drátěný zadní kolo...
Jinou motorku?-to je těžký co pořídím?KTM?-díky ae už nééé )
TomR1 napsal:
Potřebuju do předu 21'' ale mam hliníkový kola takže musim ještě vyřešit stejně dráty do zadu a proto když už tak rovnou bych tam pořešil 18'' vzhledem k cenám co chtějí lidi za drátěný zadní kolo...
Jinou motorku?-to je těžký co pořídím?KTM?-díky ae už nééé )
Tom
Co jsem vyčetl, tak se na zadek dá dát kromě dušového Excelu třeba ráfek z R1200C, kde je vepředu rozměr 18x2,50 a je to klasická bezdušová BMW konstrukce.
36 31 2 320 014 WHEEL RIM FRONT - 2,50X18 MT H2 6.32 1 $462.45
stepan přiložený následující obrázek:
už jsem to jednou měřil, podle mě na 1150 dozadu 18" nepůjde ale na 1200 ano
jedná se o přední bezdušový ráfek z r ka, což by znamenalo obouvat tam tak 130-ku gumu
milan enduroskola napsal:
už jsem to jednou měřil, podle mě na 1150 dozadu 18" nepůjde ale na 1200 ano
jedná se o přední bezdušový ráfek z r ka, což by znamenalo obouvat tam tak 130-ku gumu
Ahoj Milane,
jezdím stejně vzadu Mitasku ve 140 ale ta 130 už mi přijde fakt slábá to už je opravdu hodně málo na takovou váhu....nemyslíš?
no mě to málo přijde, ale vem si, že několik lidí jezdí v pohodě c-02 která je taky 130 a když změříš stonemaster 140, tak je úplně stejná, taky 130 ka
takže mě to sice přijde málo, ale je vyzkoušený, že to funguje.
Já k tomu mohu říct jenom to, že na 1150 jsem nedávno obul dozadu Mitas C02 130/80-17 a jet se na tom dá i po silnici. Ale je to samozřejmě o dost horší.
Ta guma je na mém ráfku samozřejmě moc roztažená do šířky.
Vypadá to takhle:
stepan napsal:
Já k tomu mohu říct jenom to, že na 1150 jsem nedávno obul dozadu Mitas C02 130/80-17 a jet se na tom dá i po silnici. Ale je to samozřejmě o dost horší.
Ta guma je na mém ráfku samozřejmě moc roztažená do šířky.
Vypadá to takhle:
Já ji mám taky do těžkýho terénu není lepší volba ale po 200km po dálnici při 160kmh mě beze slova opustily všechny špunty
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
s těma dušovejma ráfkama je to trochu složitější, než se zdá.
origo bezdusovy kola jsou pletený víc křížem právě do těch boků.
když si kámoš koupil excell 21" se 40ti dírama, tak to sice napletl, ale dráty mu škrtaly o brzdiče, takže jsme z nich museli odbrousit logo brembo a i tak je to milimetr.
Zvažuju jestli to má opravdu smysl dělat tam tu 18 nebo se stim smířit a koupit hotovou 17 a předek stejně asi budu řešit 21 u tebe Milane-myslím že se Zdeňkem už jsi o tom mluvil...
no tu 18" ještě co já vím, nikdo nezkoušel, někdo holt musí být první :-)
mám ale info, že alpina je má začít taky vrábět. takže to asi půjde.
holt tak jako kdysi tomáš-tt, když do toho jako první vrazil prachy a risknul to, a dneska to podle něj dělá každej druhej, bude muset někdo vyzkoušet ten zadek. :-)
na 1150 to ale bohužel bez úpravy kardanu nepůjde a do toho nejdu.
milan enduroskola napsal:
no tu 18" ještě co já vím, nikdo nezkoušel, někdo holt musí být první :-)
Myslíš, jako první v ČR. Protože v cizině to už používají, stejně tak 21" ve předu a USD vidle. Je fakt, že, co jsem viděl jinde, tak většinou řešili vidle s jedním kotoučem.
Upravil stepan dne 18.01.2013 15:39