Včera na vyjíždce (cca 120km) se mi asi 4x stala následující věc: Při jízdě stálou rychlostí, i při podřazování, prostě kdykoliv, mi na cca 1 vteřinu začalo kurevsky brzdit zadní kolo, jako by se někde neco kouslo a při tom mi zmizelo číslo zařazeného kvaltu z palubky. Jednou se mi to stalo v pravoúhlé zatáčce při podřazování na 3, zadní kolo šlo do smyku, nic příjemnýho. Netuší někdo, co by to mohlo bejt?
Chlape, tak tady ti bězný "odborník neporadí" já bych to naložil na káru a šup s tím do servisu, než se Ti to zasekne naposledy. Jenom mě napadá nějaká nečistota v oleji, špatně seřízená rozteč v ozubení kardanu.
Pup napsal:
Včera na vyjíždce (cca 120km) se mi asi 4x stala následující věc: Při jízdě stálou rychlostí, i při podřazování, prostě kdykoliv, mi na cca 1 vteřinu začalo kurevsky brzdit zadní kolo, jako by se někde neco kouslo a při tom mi zmizelo číslo zařazeného kvaltu z palubky. Jednou se mi to stalo v pravoúhlé zatáčce při podřazování na 3, zadní kolo šlo do smyku, nic příjemnýho. Netuší někdo, co by to mohlo bejt?
A to cislo ti zmizlo uplne alebo ti ukazalo zle? Lebo ak uplne moze to byt aj v bocnom stojane v kontaktoch
BMW 1100GS
zmizlo uplne, ve stojanu to nebude, v terenu zadnej problem, tohle se mi stalo na rovny silnici navic je to funglovka, cca 3,5 najeto, takze na nejaky necistoty v oleji a blby spinace na stojanu byto byt jeste nemelo...
Pavle,jak to popisuješ,tak to nejspíš bude fakt ta elektrika.Spínač zapalování,bud na heftu,nebo na tom bočáku.Mechanickýho to nejspíš nebude,nic.Stopro to je na servis,smůla je ta,že takovéhle závady nestálého charakteru se špatně diagnostikují.Mášto ale v záručce,tak at vymněnují!
Hlavně si při zkušebníchjízdách nerozbi kušnu.
Dokud budu nohy-ruce míti,geeso budu voditi!!!
Kde cíl jest,tam vede mnoho různých cest.
Kdyby to byla elektrika, tak nejde zapalování a normálně by to brzdilo motorem, ne že se zadek skoro kousne Každopádně to je na servis, vo tom žádná...
Ak ti to robý iba pri podraďovaní tak ti zhasína motor a zadok ide do šmiku...a deje sa to iba od 3 dole...pri preraďovaní nahor by malo potom byť všetko v poho...
Cesta je cieľ ...